מוריה מילס. thisismoriahmills, צילום מסך
צילום מסך/thisismoriahmills

"אין לי חברות כי בני הזוג שלהן חושקים בי"

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 23:29

דוגמנית מניו יורק טוענת שמעולם לא היו לה חברות ושהיא מעדיפה לבלות בחברת עצמה ולא בקבוצת חברות - כי תמיד בני הזוג שלהן נמשכים אליה

Moriah Mills - RIO Ride It Out/Moriah M

דוגמנית טוענת שהיא מתקשה לייצר מערכות יחסים תקינות עם נשים אחרות - בגלל שבני הזוג שלהן תמיד חושקים בה ורוצים לצאת איתה. מוריה מילס בת ה-27 סיפרה לדיילי מירור שמעולם לא הייתה לה אף חברה והיא לא הייתה חלק מקבוצה של חברות בגלל הבעיה הזאת.

היא מגדירה את עצמה כמתבודדת, ובמקום להסתובב עם נשים, היא אומרת שהיא נהנית לבלות זמן עם עצמה. הדוגמנית מניו יורק, לה יש יותר מ-170 אלף עוקבים באינסטגרם, מספרת שהיא מתקשה למצוא חברים בגלל המראה שלה. "זה תמיד הייתי אני, ורק אני. אני מתבודדת ונהנית משהייה עם עצמי", היא מספרת, "אני לא סומכת על אנשים ואף פעם לא הייתה לי חברה ממש טובה. פעם היה אכפת לי מזה, אבל עכשיו אני פשוט אוהבת את עצמי".

אנחנו דווקא רוצות חברות, אז תעשי לנו לייק בפייסבוק ובאינסטגרם

הכירו את מוריה מילס

בחורה נחמדה ללא חברות

פרובוקטיבית מעט

צפו בה מספרת מדוע אין לה חברות

היא מוסיפה שהיא לרוב מהווה מקור לקנאה של נשים אחרות. "רוב הנשים מאוד שיפוטיות לגביי בגלל שהבעל או החבר שלהן רוצים אותי. אני מאוד נחמדה ואולי הן חשות מאוימות מהמראה שלי - אבל הן טועות לגבי".

היא סיפרה שבבית הספר היא הייתה מאוד ביישנית והיו לה בעיות לתת אמון באנשים ולכן היא לא הצליחה למצוא חברים. במקום זה, היא קברה את עצמה בספרים והתרכזה בלימודים. "זה לא הפריע לי יותר מדי, עבדתי קשה ולמרות שהיו אנשים שיכולתי לדבר איתם, לא הייתי קרובה מדי אליהם. מעולם לא בטחתי במישהו מספיק כדי להתקרב אליו".

עוד בוואלה!

"הקנאה אוכלת אותי, והיא חברה הכי טובה שלי"

לכתבה המלאה

מוריה, שגם שרה ומשתתפת בקלפים של ראפרים, אומרת שאנשים בדרך כלל נדהמים כשהיא מספרת להם שאין לה יותר מדי חברים. "בגלל שאני בתעשיית המוזיקה ודוגמנית, אז אנשים חושבים שיש סביבי הרבה אנשים - הם טועים. רוב הידידים שלי הם גברים, אבל אני לא יכולה להתקשר אליהם או לבלות איתם".

היא מוסיפה שהיא עובדת על עצמה ללמוד לבטוח באנשים, נה שאולי יגרום לה ליצור חברויות, אבל היא מציינת ש"זה לא ממש מטריד אותי". במקום זה, היא מבלה עם הכלב שלה צ'ארלי. "זה כל מה שאני צריכה", היא אומרת. מוריה מבקשת שלא ידאגו לה מבחינה רומנטית, כיוון שלא חסרים לה מחזרים. "אני אוהבת רומנטיקה, ויוצאת הרבה. אין לי בעיה עם גברים שרוצים לצאת איתי".

נראה כי מוריה היא לא היחידה שנשארת ללא חברים, מאחר וסקר שנערך בשנת 2019 בקרב מבוגרים בריטים מצא שיותר מחמישית מבני ה-25 עד ה-40 העידו כי אין להם בכלל חברים, ו-27 אחוזים אמרו שאין להם חברים קרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully