דני רופ חדשות 13. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

התחזית: התחרפנות גלובאלית - הקורבן: דני רופ

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 18:36

בתכנית הבוקר של רשת, בשיחה על הסוואה של צלקות עם קעקועים, נעמד דני רופ מול רותם ישראל ועשה תנועה שמדמה כאילו הוא עומד לפתוח את המכנסיים כדי להראות לה קעקוע במקום מוצנע. התגובות המוגזמות לא איחרו להגיע

בווידאו: התקרית של דני רופ בשידור חי/מערכת וואלה!

אם עדיין לא ראיתם, בוודאי תראו ממש בקרוב את מה שקרה בתוכנית הבוקר של רשת 13, אבל הנה התקציר לאירועים, למי שפספס. רותם ישראל דיברה עם דני רופ על הסוואת צלקות באמצעות קעקועים - אייטם קלאסי של תוכניות בוקר, מאלה שבדרך כלל יגרמו לכם לזפזפ. כשרופ נשאל אם יש לו קעקועים, הוא משום מה קם ממושבו, נעמד מול ישראל ועשה מעין תנועה כאילו הוא עומד לפתוח כפתור במכנסיים ואמר: "להראות לך איפה?".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

וכך בשנייה הפך אייטם כה גנרי של תוכנית בוקר לסערת רשת, כי מהבוקר לא היתה לנו אחת כזו. יו"ר נעמ"ת הגיבה ב"גועל נפש. בלתי נתפס שבישראל של שנת 2021 מנחה מרשה לעצמו לנהוג בצורה שכזו בשידור חי. איזה מסר ביקש דני רופ להעביר לציבור הצופות והצופים שלו בדיוק?". כמה שעות לאחר מכן התקבלה תגובת רשת ובמסגרתה דווח כי נכון לעכשיו דני רופ מושעה מהגשת שידורים חיים לתקופה הקרובה.

וואו. וואו. תנוחו, כולכם.

בואו נירגע שניה מהצדקנות ונגיד את האמת, למרות שהרבה יותר כיף להגזים ולהמציא משמעויות חדשות לכל פעולה, רק כדי לתבל את היומיום שלנו. והאמת המשעממת היא שדני רופ לא ניסה להעביר שום "מסר" לצופיו וצופותיו, וגם לא ניסה להטריד מינית את רותם ישראל. הוא סתם ניסה להתבדח ויצאה לו בדיחת אבא מהאייטיז, מהסוג שמצדיקה הרמת גבה ומבט מזלזל, אבל לא התנפלות המונית של ארגוני נשים, ובטח שלא השעייה בעבודה.

אני לא מכירה את רופ - יכול להיות שהוא עולה לבוסים שלו על העצבים כבר חודשים וזה פשוט הקש ששבר את גב הגמל, אבל אם מבודדים את המקרה - לבדו הוא מסתכם פשוט בטעות מטופשת של גבר ששייך לדור מסוים ועם חוש הומור לא משהו. וזהו. בדומה למקרה של איתמר עמי מהתוכנית "חתונה ממבט ראשון", גם כאן יש בעיקר אי הבנה רגעית לצד שגיאה התנהגותית. אין "התעלללות", ולא"הטרדה", ובטח שלא מסרים.

עוד בוואלה!

קארין אלהרר ממש לא צריכה את הרחמים המיותרים שלכם

לכתבה המלאה

מה דעתך על מקרה דני רופ?

הטרדה לכל דבר
סתם התנהגות דושית
4743 משתתפים

ואגב, הדור הצעיר, זה שאמור להפנים את ה"מסרים" המסובכים הללו, יודע להבדיל בין הומור גרוע לבין פשעים מיניים, ויודע שכוונותיו של אדם משחקות תפקיד קריטי בהגדרת החומרה של המצב. ובכלל, אולי במקום להגיב לכל סיטואציה כפשוטה, סתם כי התרגלנו לחפש עוולות בכל מקום, הגיע הזמן להתחיל להשקיע בניתוח קצת יותר מעמיק של המקרים. לא כל בדיחה אדיוטית היא פשע נגד האנושות. לפעמים זה סתם טמטום רגעי, ואם בזאת עסקנן - יש לנו הרבה טמטום לטפל בו לפני שנסקול באבנים את דני רופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully