החבר שלי בגד בי - אז שכבתי עם אחיו ונכנסתי ממנו להריון. @officially.the.rachel, צילום מסך
צילום מסך/@officially.the.rachel

"החבר שלי בגד בי - אז שכבתי עם אחיו ונכנסתי ממנו להריון"

9.12.2021 / 23:38

אם אמריקאית עוררה סערה ברשת כשסיפרה ששני הילדים שלה הם גם אחים וגם בני דודים - תרחיש שאירע בעקבות נקמה בבן הזוג שבגד בה

"החבר שלי בגד בי אז שכבתי עם אחיו ונכנסתי ממנו להריון"/@officially.the.rachel

למי מאיתנו לא נשבר הלב? כולנו בשלב כזה או אחר חווינו פרידה כואבת ומצאנו את עצמנו עושים דברים מטופשים כדי להתמודד עם הכאב, כמו לשכב עם האקס או עם כל אדם רנדומלי שפגשנו בבר. אמא אמריקאית בשם רייצ'ל גילתה שהחבר שלה ואבי בנה בוגד בה עם אישה אחרת וכנקמה הלכה לשכב עם גבר אחר. הסיפור שלה מקבל טוויסט עוד יותר מעניין כשמתברר שהגבר איתו שכבה היה למעשה האח של החבר שלה - וחמור מכך: היא גם נכנסה להריון ממנו.

בסדרת סרטוני טיקטוק טענה האם שאבי הילד הבכור שלה התעלל ובגד בה, לכן היא החליטה לשכב עם אחיו כדי לנקום בו. היא לא ציפתה להשלכות האלה ממעשיה: "שכבתי עם אחיו בתור נקמה ונכנסתי להריון ממנו... עכשיו הילדים שלי הם גם בני דודים וגם אחים", היא מספרת.

רייצ'ל סיפרה שהיא כעת מגדלת את שני ילדיה לבד, בלי לספק הסבר מדוע אף אחד מהאבות אינו נמצא בתמונה (אם כי אפשר להניח לבד מה הוביל לפיצוץ המשפחתי). היא אמרה: "הילדים שלי הם ברכה, לא משנה איך הם נוצרו. אני לא מתחרטת על ההחלטה שלי".

היא הוסיפה שילדיה, כיום בני ארבע ושנתיים, לא יודעים את הסיפור האמיתי על אבותיהם, אך היא מתכננת לספר להם את האמת כשיגדלו: "אני מתכננת לספר להם ברגע שהם יגיעו לגיל שבו הם יתחילו לשאול שאלות. אני רוצה שזה יקרה כשהם יהיו מוכנים ללמוד ויהיו מוכנים לדעת".

בסרטון טיקטוק נוסף השיבה רייצ'ל לשאלות של גולשים וסיפרה שהילדים יצאו דומים זה לזה, שהם כבר לא בקשר עם הסבים והסבתות ושהם קוראים אחד לשני "אח".

הנה היא עונה לשאלות:

סרטוני הטיקטוק שלה הפכו לוויראליים עם אלפי אנשים שהגיבו ושיתפו את דעתם על המצב המשפחתי הייחודי. "וואו, זה חתיכת סיפור", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני מרגיש רע בשביל הילדים כי זה בטח יהיה מביך כשיגלו". אדם שלישי כתב: "הלסת שלי נפלה לרצפה. עד עכשיו כואב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully