ורוניקה ראג'ק. veronikarajek, צילום מסך
צילום מסך/veronikarajek

הדוגמנית שמתלוננת: "לאנשים יפים קשה הרבה יותר"

25.11.2021 / 23:32

דוגמנית סלובקית בת 25 טוענת כי היא סובלת מהצקות ברשתות החברתיות, בעיקר מנשים, שטוענות כי המראה שלה לא טבעי ואפילו חושדות שהיא לא קיימת. מתוך מצוקה ורצון להוכיח שהיא אמיתית - היא ניגשה לרופאה שתוכיח שהשדיים שלה אמיתיים

ורוניקה ראג'ק מוכיחה שהשדיים שלה אמיתיים/veronikarajek

דוגמנית סלובקית שבאופן קבוע מותקפת על ידי טרולים ברשת טוענת כי "החיים קשים יותר לאנשים יפים". ורוניקה ראז'ק, בת 25, מחזיקה ב-1.1 מיליון עוקבים באינסטגרם, שם היא מעלה בדרך כלל תמונות של עצמה בביקיני. אלא שהבלונדינית, שגרה כעת בוינה, אומרת שהחשבון שלה נמחק מדי פעם בגלל שאנשים חושבים שהיא יפה מדי מכדי להיות אמיתית. "אנשים חושבים שאני רובוט מסוג שהוא או שהתמונות שלי מזוייפות", מספרת ראז'ק, "אני קוראת לעצמי חייזרית. אנשים לא מאמינים שאני קיימת".

הדוגמנית היפה מגדירה את מחיקות החשבון שלה כ"אפליה". ואם זה לא מספיק גרוע היא אומרת שאין לה הרבה חברים כי אנשים מפחדים להתקרב אליה. "אני לא חושבת שאני מושלמת, אבל אנשים פוחדים ממני ולא רוצים לדבר איתי. זה קשה כי אנשים מקשים עליי בגלל שאני יפה".

אנחנו לא שופטות לפי מראה. בואי להיות חברה שלנו באינסטגרם או פייסבוק

יותר מדי יפה?

ראז'ק, שהייתה פיינליסטית בתחרות מיס סלובקיה 2016, מספרת שאת התגובות הכי קשות וגועליות היא סופגת דווקא מנשים. "אני מקבלת יותר דברים רעים מנשים בגלל שהן מקנאות וחושבות שאני רוצה את החבר שלהן, רק נשים יכולות לפגוע בצורה כל כך חזקה".

היא מספרת שהיא מקבלת כל הזמן הודעות מכוערות, כשהמבקרים שלה מאשימים אותה בכך שהיא משתמשת בתוכנות לעיבוד תמונה כשהיא מעלה את התמונות שלה. "אני לא משתמשת בשום סוג של פילטר", היא מתעקשת, "אני משתמשת רק בכלי שמחליק את העור, אבל אני חושבת שזה נורמלי". רבים אף טענו שהיא עברה ניתוחים כדי לשפר את המראה שלה, ומאמינים שהחזה שלה (במידה 36D) הוא תוצאה של שתלים. כדי להוכיח שהם טועים, ראז'ק הלכה למרפאה בדובאי שתאשר שהשדיים שלה טבעיים - ופרסמה את ההוכחות.

השדים אמיתיים ויש לה הוכחות

אלוהים נתן לי הרבה מתנות ואני רוצה שאנשים יאמינו לי", היא אמרה אחרי הבדיקה, "אנשים מפקפקים בטבעיות של החזה שלי אז הלכתי לרופאה, להוכיח שהם אמיתיים, בלי שום תוספות, או צלקות. הרופאה הייתה מופתעת כי גם היא חשבה שעברתי ניתוח, ואמרה שיש לי שדיים יפים וטבעיים". ראז'ק סיפרה כי היא "עבדה כל כך הרבה כשהייתה צעירה יותר", ופיתחה שרירים שעזרו לחזה שלה לתפוס צורה יפה והוסיפה ש"אני לא מנסה להיות מינית. פשוט יש לי חזה גדול".

אלא שראז'ק לא תמיד נראתה כך: "לא התפתחו לי שדיים עד גיל 17 או 18", היא חשפה בשיחה עם הסאן הבריטי ווסיפרה שכונתה בבית הספר "ג'ירפה" או "שולחן" בגלל שהייתה שטוחה. כעת היא מחפה על הזמן שפספסה, מתגאה בגזרה שלה באינסטגרם וממשיכה בתהליך שלה.

למרות שהיא סובלת מהצקות של טרולים, הדוגמנית הסלובקית מחזיקה גם בלגיון של מעריצים. "השדיים הללו צריכים להיות בלובר", כתב לה מעריץ אחד בתגובה לאחת התמונות, ואפילו טען שהיא יפה כמו תמונה של ליאונרדו דה וינצ'י.

ראז'ק, שעובדת במכון כושר חמש פעמים בשבוע כדי לשמור על הגזרה שלה, מספרת שהיא לא הייתה מתחלפת עם אף אחת, למרות שהיא עוברת הצקות. "אין לי הרבה חברים אבל אני מרגישה טוב", היא ציינה ואפילו נתנה טיפים לנשים: "אם את מרגישה יפה כמו שאת - אז אתה יפה. אם את מרגישה בטוחה בגוף שלך ואתה במידה גדולה - אז פשוט תהיה בטוחה. אם עברת ניתוח פלסטי, רק תהיי כנה. אם תדאגי לעצמך - גם את יכולה להיות יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully