תפסתי את החבר שלי מביט בתמונות של נשים ערומות בטלפון שלו. @tiffanykristenxo/Tiktok, צילום מסך
צילום מסך/@tiffanykristenxo/Tiktok

"תפסה" את בן הזוג שלה מסתכל על נשים ערומות בטריק גאוני

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 23:38

האם מדובר בטריק מבריק לתפיסת בוגד? לא ברור. אישה החביאה מראה קטנה והצליחה לראות מה החבר שלה רואה באמת בטלפון שלו, אלא שברשת לא מיהרה לזרום עם מה שהיא עשתה

תפסתי את החבר שלי מביט בתמונות של נשים ערומות בטלפון/@tiffanykristenxo

אישה הצליחה לתפוס את החבר שלה בשקר לגבי מה שהוא צופה בו בטלפון שלו על ידי טריק פשוט שכולל מראה. משתמשת הטיקטוק טיפאני, @tiffanykristenxo, פירסמה סרטון בו היא שוכבת על הספה עם בן הזוג שלה כשהראשים שלהם בכיוונים מנוגדים - ובלי שהוא שם לב היא החזיקה מראה בין אצבעות הרגליים שלה וכיוונה אותה כך שהיא תראה את מסך הטלפון שלו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בשלב הזה היא שאלה אותו על מה הוא מסתכל והוא ענה: "מכוניות אקזוטיות, תמיד רציתי אחת", אבל טיפאני ראתה בראי שהוא למעשה מדפדף בין תמונות של נשים ערומות או לבושות חלקית בלבוש נועז. היא שיתפה את הסירטון בטיקטוק וקיבלה מעל 20 מיליון צפיות, כך שנשים נוספות יהיו מודעות לטכניקה ויוכלו לתפוס את בני הזוג בשקר.

צפו בסירטון המפליל

האם זו בגידה?

כן
לא
2574 משתתפים

אחרי שהסירטון פורסם, טיפאני קיבלה אלפי תגובות מהעוקבים שלה ששיבחו אותה על קור הרוח שהפגינה. "מדהים שלא עשית כלום. הדם שלי רתח, תקשיבי, בשבילי זה בגידה", כתבה אחת ושנייה הוסיפה: "עבור מי שאומר שזו לא בגידה - בשביל מספר אנשים זה כן. לאנשים שונים יש גבולות שונים, ודברים שונים נחשבים כבגידה". משתמש שלישי טען כי: "זו לא בגידה, אבל זה חוסר כבוד".

אחרים טענו כי אין בעיה עם המעשה של הגבר, כשאחד כתבה: "אני לא מבין למה נשים כועסות שגברים מסתכלים על תמונות של נשים באפליקציה ציבורית, למה יש לכן כל כך מעט ביטחון עצמי?". שנייה הסכימה: "האם אני האישה היחידה שלא אכפת לה שבעלה מסתכל על דברים כאלה?".

עוד בוואלה!

"גיליתי שחבר שלי בוגד בי עם חמש נשים - בזכות סלפי שהוא שלח לי"

לכתבה המלאה

בסוף הסירטון של טיפאני בן הזוג מראה לה מכונית בוגאטי כחולה שהוא שמר כהטעיה על הטלפון שלו וחוזר להסתכל תמונה של אישה בביקיני אדום. היא אז אומרת לו : "אני אוהבת את האדומה", והוא מבין שהיא עלתה עליו.

ככה לטענתה היא נקמה בו

@tiffanykristenxo Sorry guys I couldn't break up with him ! I love him ? uncensored on my IG reel #prank #cheatersgetcaught #cheater #comedy #viral #viral #fyp ♬ Oh No - Kreepa

טיפאני העלתה סירטון המשך עם כיתוב: "כשאת מבינה שהוא בוגד", והציגה שורה של תעלולים שעשתה ל"חבר הבוגד". היא הוסיפה: "מצטערת אבל לא יכולתי להיפרד ממנו, אני אוהבת אותו".

הסירטון מראה את טיפאני מכה אותו כשהוא ישן ואז מעמידה פנים שזה לא קרה, שופכת אקונומיקה על הבגדים שלו, ומגלחת את שערו בלי שהוא שם לב. רבים בתגובות לסירטונים טענו כי ייתכן שהכל מזויף ותוכנן כדי להשיג לייקים וצפיות. טיפאני מעולם לא אמרה שלא מדובר במתיחה, ורוב הסירטונים של הזוג נראים מבויימים. "זה נראה מזויף", כתב אחד כששני אמר: "זה נראה מזויף כי הוא מסתכל ישר אל המראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully