בוני לוקט ובן זוגה במטבח. @bonnielocketxo, צילום מסך
צילום מסך/@bonnielocketxo

דוגמנית מציגה: הדרך הסקסית לגרום לגבר לבצע את מטלות הבית

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 0:13

בוני לוקט בת ה-33 חיה עם בן זוגה כבר עשר שנים, אבל כדי לשכנע אותו לבצע את עבודות הבית היא מבטיחה לו סקס, וזה דווקא עושה ממש טוב לזוגיות שלהם: "הוא מקבל גמול על כך שהוא עושה דברים"

בוני לוקט ובן זוגה במטבח/@bonnielocketxo

בואו נודה בזה, אף אחד לא אוהב לעשות את מטלות הבית המתישות בכל יום. אם זה להוריד את הזבל, או לשטוף כלים. אלא שדוגמנית אחת טוענת שהיא מצאה דרך "גאונית" לגרום לבן הזוג שלה לעשות את המטלות. היא פשוט מבטיחה לו סקס בכל פעם שיעשה מטלה מסויימת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בוני לוקט, בת 33, חיה יחד עם בן זוגה כבר 10 שנים והם עדיין רבים על מי יעשה את מטלות הבית. הדוגמנית המצליחה, לה יש מעל 3 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, סיפרה לדיילי סטאר שהיא פשוט :משחדת" אותו שיעשה את המטלות בדרך יצירתית.

ככה זה נראה כשהוא מבשל לה

והיא רק מתלבשת כמו עוזרת בית סקסית

היא סיפרה: "זה התחיל כשצחקנו, אמרנו אחד לשנייה 'אם תעשה את זה, אז אני אעשה ככה'. וזה הקצין. אני חושבת שזה שומר על מערכת היחסים שלנו כייפית וספונטנית וזה אומר שהוא מקבל גמול על כך שהוא עושה דברים. אני גורמת לו להוריד את הזבל, לבשל לפעמים. אני מרגישה ככה סמכותית". היא סיפרה שלפעמים היא גם מונעת ממנו סקס, עד שביצוע המטלות שלו עומד בסטנדרטים שלה.

"הוא נגר, אז הוא ממש הנדימן בבית. זה כיף וזה אומר ששנינו מנצחים", היא הוסיפה. בוני הרוויחה כבר מעל 2 מיליון יורו מעמוד ה-only fans שלה שמכיל תכנים אירוטיים, שם היא חולקת גם את מה שקורה כשבעלה בבית.

היא כבר מיליונרית מפרסום תמונות נועזות

היא הודתה: "זה דבר שקורה לפעמים עם הנדימן. הם מתקנים הכול בבתים אחרים, לפני שהם מתקנים דברים בבית שלהם. בראד אוהב אותי ואנחנו תמיד עושים חיים וצוחקים ביחד. זה סוג הזוג שאנחנו. אני אוהבת לשבת ולצפות בו. אני חושבת שזה סקסי. זה לא סוד שאני אוהבת להיות הבוסית ולובשת את המכנסיים בזוגיות הזו".

בנוסף, בוני חשפה לאחרונה שמחשבון ה- OnlyFans שלה, בו היא מפרסמת תמונות וסרטונים נועזים שלה בעירום, היא מרוויחה לא פחות מ- 200,000 ליש"ט בחודש (כ-850 אלף שקלים) ובראיונות שהעניקה לצהובונים הבריטים היא אמרה שהיא לא מתכוונת להפסיק ותמשיך לעשות את זה עד שהיא תהיה בשנות ה-70 לחייה - למרות שהיא כבר מיליונרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully