מלכות היופי של מיס יוניברס 2021 בים המלח. רויטרס
רויטרס

15 הלוהטות של מיס יוניברס - מיס ישראל בפנים?

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 13:26

מתוך כ-80 נשים, אלה 15 הלוהטות ביותר בתחרות מיס יוניברס 2021 בישראל, אילת. לקראת האירוע שיתקיים בשבוע הבא, החלטנו להתעמק קצת בתמונות ובביוגרפיות, ולבחור את אלה שאהבנו במיוחד. הצביעו והשפיעו במצעד של Sheee

תחרות מיס יוניברס עדיין קיימת בעולם שלנו, למרות הכל, ובליל יום ראשון בין ה-12 ל-13 לדצמבר בשעה 2:00 היא תתקיים בישראל ותשודר ב-yes, ויועבר בשידור חי ב 175 מדינות ל כ-600 מיליון צופים ברחבי תבל דרך ערוץ Fox והערוץ הספרדי טלמונדו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האירוע הנוצץ הזה יתרחש בעיר הדרומית אילת, ויקחו בו חלק כ-80 נשים מרחבי העולם. איך אומרים? כולן יפות, כולן חכמות, אבל גם מתוכן יש כאלה שיותר. תכירו את 15 הנשים הכי שוות בתחרות מיס יוניברס ה-70, ותשפטו בעצמכן למי יש סיכויים טובים יותר להגיע לגמר.
הצביעו והשפיעו!

בלגיה

קדיסט היפה נולדה בכלל באפריקה, לאב שמעולם לא היה שם, ולאם שחלתה כשהייתה בת שבע בלבד ואיבדה את היכולת לטפל בה ובשני אחיה הצעירים. אשתו החדשה של אביה היתה מאכילה אותם מצלחות מלוכלכות, וקדיסט נאלצה ללכת כל יום שעה רק כדי לחזור כשכד מים על ראשה. בסופו של דבר נשלחו היא ושני אחיה לבית יתומים, שם אומצו השלושה על ידי משפחה בלגית וברבות השנים הפכה קדיסט מילדה שגרה ברחוב למיס בלגיה. השמיים הם הגבול.

עוד בוואלה!

תעשה לי טום אביב: הפסיכולוגיה של האלימות הסקסית

לכתבה המלאה

בלגיה

וואו
פ'סדר
2854 משתתפים

צרפת

קלמנס הצרפתיה אמנם שוהה כרגע בבידוד כי נדבקה בקורונה, אבל כולנו מקווים שתספיק לצאת בזמן ולהשתתף בתחרות. כרגע היא סטודנטית להיסטוריה ואומנות, ותומכה במטרות שונות, הגדולה שבהן היא עבודה עם נשים מוחלשות. היא מתכננת להוכיח לעולם שאין דבר שנשים לא יכולות לעשות ומעידה על עצמה שהיא תמיד נשארת חיובית. מעניין אם גם עכשיו...

צרפת

וואו
פ'סדר
2785 משתתפים

מקסיקו

דבורה מאד גאה בתרבות והמסורת המקסיקניות ומשמשת להן שגרירה נלהבת. לרוע המזל היא סובלת בעצמה ממספר מחלות כרוניות, ולכן חרטה על דגלה את אומנות האהבה העצמית - למרות, ולא בגלל. בנוסף, הרבה מזמנה בחמש השנים האחרונות מוקדש ליוזמה שלה "מטרה אחת", לעזור לאנשים שחיים בשולי החברה ליצור לעצמם קהילה תומכת.

מקסיקו

וואו
פ'סדר
2766 משתתפים

מאוריציוס

אן איבדה את אימה בגיל מוקדם ועברה לגור עם סבתה, שגידלה אותה, ומשמשת השראה חיה לחלומה לעזור לאנשים להתמודד עם שינויים פתאומיים בחיים, והפיכתם לחוויות מעצימות. אן היא האישה הראשונה במשפחתה שסיימה לימודים אוניברסיטאים גבוהים, והראשונה באיזור מגוריה שהעפילה לתחרות מיס יוניברס. בגיל 26 יש לה כבר תואר בלימודי פוליטיקה וממשל, ובזמנה הפנוי היא אוהבת לבלות עם חבריה על החוף, לטייל ולטעום מאכלים אקזוטיים.

מאוריציוס

וואו
פ'סדר
2759 משתתפים

דרום קוריאה

ג'יסו קים הקוריאנית אוהבת אומנות, והיא בוגרת האקדמיה למשחק ואומנויות הבמה בסואול. היא דוברת שלוש שפות, ביניהן אנגלית וגרמנית, ומשחקת גולף ברמה תחרותית. כרגע היא לומדת מוזיקה ומקווה יום אחד להיות שחקנית מוזיקלית. נשבעות שככה כתוב בביוגרפיה שלה. לא המצאנו.

דרום קוריאה

וואו
פ'סדר
2848 משתתפים

איטליה

קטרינה האיטלקיה היא מורה בבית ספר יסודי לילדים עם צרכים מיוחדים, ומקדישה את זמנה לעזור לכל ילד לממש את הפוטנציאל שלו. בזמנה הפנוי היא משמשת כשגרירה לארגון ללא מטרות רווח המסייע לנשים קורבנות אלימות להתמודד עם האתגרים שעומדים בפניהן. אם תזכה, היא תהיה מיס יוניברס האיטלקיה הראשונה בהסטוריה.

איטליה

וואו
פ'סדר
2963 משתתפים
מיס הודו. אינסטגרם, צילום מסך
מיס הודו/צילום מסך, אינסטגרם

הרנאז ההודית מספרת כי הדמות שממנה היא שואבת השראה לחיים היא אימה, שניפצה תקרות זכוכית בעולם של גבריות דומיננטית והפכה לגניקולוגית מצליחה, וגדלה כשהיא עובדת לצד אימה, בכל הנוגע לשיפור בריאות האישה. היא עצמה שחקנית זוכת פרסים, ומקווה יום אחד לגלם דמות נשית שוברת סטיריאוטיפים.

הודו

וואו
פ'סדר
3033 משתתפים

איסלנד

אליסה, שרוקדת כבר 22 שנה מתוך 27 שנותיה, עובדת כרגע כדיילת אויר ומאפרת. היא אוהבת לטייל והייתה עד עכשיו ב-20 מדינות שונות. אליסה תומכת בארגון שמטרתו להגביר מודעות לפגיעה עצמית והתאבדות, ולאחרונה אף הצליחה לגייס עבורם סכום כסף משמעותי. בזמנה הפנוי היא אוספת שמלות ערב מנצנצות, ומתכננת להקדיש להן חדר מיוחד בביתה.

איסלנד

וואו
פ'סדר
2799 משתתפים

בריטניה

אמה קולינגרידג' הקימה את קמפיין #DrawTheLine כדי להילחם באלימות מבוססת ג'נדר ולעודד נשים ללמוד להגן על עצמן ולהתמחות בניהול קונפליקטים. גם היא, כמובן מאד אוהבת לטייל בעולם, ותחום הקיימות מאד קרוב לליבה.

בריטניה

וואו
פ'סדר
2890 משתתפים

הרפובליקה הצ'כית

קרולינה הצ'כית היא לא רק דוגמנית מצליחה אלא גם יזמית - היא בעלת מותג אופנה לצעירות ומתעסקת גם בקוסמטיקה, ובין התוכניות הגדולות שלה היא מתכוונת להגדיל את טווח עסקיה ולהקדיש חלק מהרווחים לעזרה לבעלי חיים. היא אוהבת לאתגר את עצמה ולצאת מאיזור הנוחות, וטיילה ביותר מ-30 מדינות - החוויה המלמדת ביותר שיש, לטענתה.

צ'כיה

וואו
פ'סדר
3422 משתתפים

צ'ילה

אנטוניה היא אוטודידקטית שלימדה את עצמה 4 שפות ללא עזרת מורים או מסגרות, ולמדה לנגן על כינור בגיל 5. בנוסף, היא עוסקת בתחומי ספורט שונים, כגון אגרוף, כדורסל וגלישה, אבל הטייקוונדו הוא התחום שנותן לה את הכי הרבה סיפוק ובו יש לה חגורה שחורה. אנטוניה אוהבת כלים מוזיקליים, ריקודים, שירה, ואחרי רעידת האדמה שפקדה את איזור מגוריה הקדישה הרבה מזמנה כדי לקחת חלק בפרוייקטים שיקדמו וישפרו את מצב ארץ מגוריה.

צ'ילה

וואו
פ'סדר
2842 משתתפים

ברזיל

טרזה סנטוס הברזילאית היא דוגמנית, יזמית בתחום התכשיטים, ונמצאת בשנתה האחרונה ללימודי פסיכולוגיה. כילדה הייתה מחוברת מאד לטבע, והיא מאמינה גדולה בקיימות. החלום הכי גדול שלה הוא להקים מקום שמיועד לנשים מוחלשות, שבו יוכלו לעזור לעצמן, להשתקם ולקבל עזרה נפשית.

ברזיל

וואו
פ'סדר
2972 משתתפים

בוליביה

נהמי הבוליביאנית היא רק בת 20 ולכן הרזומה שלה מעט דל, אבל אמונתה בחיוביות מוצקה למדי. אחרי שנים בהן סבלה מבריונות ברשת הגיעה למסקנה שאסור לתת לאף אחד להוריד, לעצור או לקלקל אותנו.

בוליביה

וואו
פ'סדר
2754 משתתפים

ארמניה

נאן נולדה למשפחה ענקית - יש לה 8 אחיות ו-2 אחים, היא מאמינה שאדם צריך לחיות את חייו באומץ, ומעידה על עצמה שאין לה מושג איך מרגיש פחד - היא יודעת עליו רק מהסיפורים שסיפרו לה בילדותה. היא טוענת שהיא יכול לעודד אפילו את האדם המיואש ביותר, ועושה את כל זה בלי לפגוע בבעלי חיים, מקפידה לא ללבוש בגדים שעשויים מפרווה או עור, או תכשיטים שעשויים מחלקי גוף אחרים שלהם.

ארמניה

וואו
פ'סדר
2630 משתתפים

אלבניה

אינה, מלכת היופי האלבנית היא ארכיטקטית שמתמקדת בפתרונות מגורים לאוכלוסיות מוחלשות, עוסקת בהעצמה נשית ומנהלת עמותה, עבדה בחמש יבשות ודוברת שש שפות, וכמובן שגם השמלה שלה במיס יוניברס תהיה 100 אחוז תפורה מעלי חסה. סתם. אבל היא תהיה ידידותית לסביבה.

אלבניה

וואו
פ'סדר
2912 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully