אישה מענגת את עצמה. ShutterStock
ShutterStock

שיעממת את עצמך? 5 סוגי אורגזמה חדשים שחובה לנסות

ערגה שילוני

19.12.2021 / 19:57

לא על הדגדגן לבדו תחיה האישה. מצאת את עצמך מתעוררת עם הויברטור אבוד בין הסדינים, הישרת אליו מבט ואפילו לא היית בטוחה אם עשיתם את זה אמש או לא? הגיע הזמן לאתגר את עצמך בגמירות חדשות

נפתח בדיסקליימר - רוב האורגזמות מבוססות דגדגן. נקודת הג'י האהובה והמוכרת היא חלק מהדגדגן: זהו למעשה הקצה שלה, החלק האחורי שיושב ליד השופכה. כך גם נקודת ה-A, הסולאנג' לביונסה שהיא נקודת הג'י, גם היא חלק מהדגדגן. אז לא נוכל להמנע לחלוטין מהמלצות על אורגזמות דגדגניות, אבל זאת לא הנקודה (רואות מה עשיתי כאן #1) - אנחנו כאן במטרה ללמד אתכן דברים חדשים שירעננו את הסקס שלכן עם עצמכן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אורגזמת נקודת ה-O

נתחיל בקפיצה למים העמוקים של כיפת הנרתיק. לשם תגיעי רק אם האצבע שלך מאוד ארוכה, או באמצעות ויברטור ורצוי שיהיה כזה שיש בו איזו נטייה בקצה, תכף תביני למה. החדירי את האמצעי בו בחרת עד הסוף, אל מעבר לאזור נקודת ג'י שהוא בעל מרקם מחוספס קלות, כשתרגישי שאין לאן להמשיך, כופפי את האצבע כלפי מעלה, או השתמשי בחלק הבולט של הויברטור. זוהי נקודת ה-A שלך (עליה נפרט בהמשך). סובבי בפנים בפנים ב-180 מעלות לכיוון הישבן - שם נמצאת נקודת ה-O. יש שיזלזלו ויתייחסו אליה בסה"כ בתור חלקה האחורי של נקודת ה-A, אך בעינינו כבודה במקומה מונח וגירוי שלה יכול להביא אותך לאורגזמה חדשה ומפתיעה.

אישה מענגת את עצמה. ShutterStock
קני לך אחד כזה. לא תצטערי/ShutterStock

אורגזמת פטמות

הפטמות שלנו שופעות בקצוות עצבים, מה שהופך אותן לרגישות במיוחד למגע. ומשחק עם הפטמות שלך יכול להביא לך הרבה הנאה. כאשר הפטמות שלך מגורות, הן שולחות מסרים לקליפת המוח החושית, באותו אזור במוח שמתעורר ע"י גירוי נרתיקי או דגדגני. אז את זה שהן ראויות לטיפול אוהב ועדין בדיוק כמו כל איבר אחר בגופכן אתן יודעות, אך מסתבר כי אם תשקיעו בהן מספיק - הן יכולות להביא אתכן לאורגזמה לגמרי לבדן. חשוב לציין שבתאוריה כל אחת יכולה לחוות אורגזמה מגירוי הפטמות, אך זה דורש סבלנות והקשבה לגוף. אז אם יש לך זמן - פנקי את עצמך בכחצי שעה של עיסוי הפטמות שלך.

אורגזמה אנאלית

מי שאוהבת את זה עם בן הזוג - אין סיבה שלא תתנסה בזה גם לבד. נשים יכולות להגיע לאורגזמה כש"נקודת ה-A" שלהן מגורה. מדובר באזור בעל רגישות מענגת הממוקם בקצה האחורי של חלקו הפנימי של הדגדגן וניתן לגרות אותו גם במהלך מין אנאלי. הנרתיק והרקטום הם שכנים ולכן ההנאה מבוססת על לחץ המופעל בעקיפין על נקודת ה-A שבדופן הנרתיק. סוג זה של אורגזמה מושג באמצעות חדירה לפי הטבעת. אם זה טו-מאצ' בשבילך סתם כך כשאת עם עצמך, לשלב גירוי בפי הטבעת זו גם דרך נפלאה לגוון.

אישה מענגת את עצמה. ShutterStock
ישר, ימינה, ימינה, למעלה. הגעת ליעד/ShutterStock

אורגזמת נקודת ה-G

אם את בדרך כלל מסתפקת בגירוי דגדגני חיצוני, את כאן כי את רוצה לגוון, ואף פעם לא באמת מצאת את נקודת הג'י שלך - הנה ההזדמנות ללמוד. מדובר באזור הנמצא במורד הדגדגן הפנימי, לרוב בעומק של כ-5 ס"מ, בצדו העליון של הנרתיק. אם את משתמשת באצבעות, את תרגישי את ההבדל לכשתגיעי לשם. כלומר, נקודת הג'י תרגיש קצת יותר קשיחה או מחוספסת לעומת אזורים אחרים שם בפנים. גירוי של הנקודה יכול לספק לך אורגזמה אינטנסיבית.

אורגזמת צוואר הרחם

אורגזמה זו נובעת מהפעלת לחץ או שפשוף של צוואר הרחם, המגרה את העצבים שבאזור, עצבים אלו מפוזרים בכל האגן, וזו הסיבה שאורגזמות צוואר הרחם מתוארות כחזקות במיוחד ומתפזרות על פני כל הגוף. בעוד שחלק מהנשים נהנות מגירוי בנקודה זו ואף יכולות לחוות אורגזמות עוצמתיות, הן הרבה יותר נדירות מהאורגזמות המצויינות לעיל ואף יכולות לגרום לתחושת אי נוחות. מדובר בחדירה עמוקה, אז זה ממש בסדר אם זו לא כוס (ראיתן מה עשיתי כאן #2) התה שלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully