רובי ווווו. חו"ל,
חו"ל

אותו אדום, יותר נימוח: החידוש הכי משמח של החורף

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 12:03

השפתון האייקוני של M.A.C מרחיב את קשת הפורמולות והגימורים של רב המכר RUBY WOO, והאמת? הגיע הפאקינג זמן

מי לא מכירה את Ruby Woo? אין כזאת. כל מי שאוהבת ליפסטיקים אדומים יודעת בדיוק במה מדובר, וגם יודעת לזהות את הגוון המיוחד הזה על שפתיים של נשים אחרות. אז יש לנו חדשות משמחות מאד בשבילכן, במיוחד למי שחולה על הצבע אבל פחות אהבה את המרקם הקשיח והמייבש של פורמולת המט הרגילה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

באמת שהגיע הזמן, במיוחד לאור העובדה שכל שניה הם מוציאים קולקציה חדשה, שהליפסטיק האדום הכי אהוב עלינו יצא בגימורים נוספים, והגימור המשמח ביותר - Powder Kiss, רך, נימוח, ולא נמרח.

הכירי את Ruby's Crew

רובי ווווו. חו"ל,
ארבעה מרקמים, אותו אדום/חו"ל

מדובר שקולקציה של שפתונים באדום האייקוני, בארבע פורמולות ומרקמים, לכל אחד מהשפתונים בקולקציה יש גם גרסה מונוכרומטית במהדורה מוגבלת. Ruby's Crew ממחיש את הפנים הרבות של Ruby Woo וכיצד הוא מסוגל להתאים את עצמו לכל מראות האיפור וכמובן ללובשת אותו.

אמני איפור משתמשים ב-Ruby Woo כדי ליצור כל מראה שהוא, החל משפתיים מושלמות באופן שערורייתי וכלה בשפתיים מוכתמות במריחה מטושטשת כמו כאלו שזה עתה נושקו: "נועז, ייחודי וקצת חצוף, זהו גוון שצריך ללבוש בכוונה ברורה, ויחד עם זאת אינו מגביל את האפשרויות," מסבירה מנהלת אמנות האיפור לין דנויירז על הגוון האדום-כחול החיוני הזה, שהוא המט שאין מט ממנו.

עכשיו יש דרכים נוספות ללבוש את Ruby Woo. "כשלובשים אותו עם מעט איפור או ללא איפור כלל, הוא הופך למראה שלם - או שהוא מוסיף חינניות מידית לעיניים שפוסלו באופן מושלם," מוסיפה דנויירז. "בכל דרך שתלבשי אותו, שפתיים במט המושלם של Ruby Woo לעולם לא ייראו פחות ממושלמות. ברגע שמושחים אותו על השפתיים, הוא מעניק מראה רענן במיוחד, כמו שפתיים אדומות בגוון מרוכך שאינו מוגזם אלא מרומם את המראה."

הוואריאציות החדשות - Powder Kiss ,Powder Kiss ,Liquid Lipcolor - הופכות את Ruby Woo לאדום המושלם לכל רגע בחיים, החל מערב חגיגי וכלה בבוקר נטול איפור.

עוד בוואלה!

עפה על עצמה קרוב מדי לשמש: הנפילה של ליהיא גרינר

לכתבה המלאה
רובי ווווו. חו"ל,
ארבע נשים, ארבעה גימורים/חו"ל

באריזה מיוחדת במהדורה מוגבלת RETRO MATTE שפתון
Ruby Woo - אדום-כחול חי מאט לחלוטין
מחיר: 99 שקלים

שפתון LIQUID RETRO MATTE שפתון נוזלי בגימור מאט
Ruby Phew! אדום כחול חי
מחיר: 119 שקלים

שפתון KISS LIPSTICK POWDER בגימור מאט רך
Ruby New אדום כחול חי
מחיר: 109 שקלים

שפתון LIQUID POWDER KISS שפתון נוזלי בגימור מאט רך
Ruby Boo אדום כחול חי
מחיר: 125 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully