האישה שהתחתנה עם הצבע הוורוד. NSTAGRAM @KITTENKAYSERA), צילום מסך
צילום מסך/NSTAGRAM @KITTENKAYSERA)

אחרי שיצאה איתו 40 שנה - התחתנה עם הצבע הוורוד

עודכן לאחרונה: 29.1.2022 / 11:46

קיטן קאי אהבה את הצבע הוורוד כל חייה ו"הרגישה איתו נפלא". היא החליטה לקחת את "הקשר" הזה צעד קדימה ועשתה טקס חתונה של ממש, עם שמלה ורודה כמובן

האישה שהתחתנה עם הצבע הוורוד/NSTAGRAM @KITTENKAYSERA)

תכירו את קיטן קאי סרה, שידועה כ"בחורה הכי ורודה בעולם". קאי עלתה לכותרות ברחבי העולם ב-2018 אחרי שפורסם שהיא בזבזה מעל מיליון יורו כדי על מלתחה ועיצוב הבית שלה על טהרת הצבע הוורוד.

כעת היא עשתה צעד נוסף וקיצוני אפילו יותר עם האובססיה שלה לצבע הזה, ובזכותו הוגדרה בתקשורת העולמית כמי שעשתה היסטוריה - אחרי שהחליטה להתחתן איתו. כן כן, קראתם נכון.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אתם מהצד של החתן או הכלה?

קיטן ערכה ממש טקס חתונה עם הצבע הוורוד, עמו לטענתה "היא הייתה בזוגיות במשך 40 שנה". קיטן לבשה, כמובן, שמלה ורודה חגיגית והגיעה לטקס בשברולט ורודה. היא קנתה לעצמה טבעת ורודה. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם, קיטן שיתפה את "יומה הגדול" והעלתה תמונות של עוגת החתונה שלה, שהייתה מקושטת בפלמינגו ורוד. כמובן שגם שני השושבינים שלה לבשו ורוד ובמקום בספר התנ"ך היא השתמשה במגזין ווג.

אם תהיתם מי עמד לידה בתור "החתן" התשובה היא מניפת צבעים ענקים עליה חמשת הגוונים האהובים עליה ביותר של ורוד.

עוד כלה "שונה"

הדוגמנית שהתחתנה עם עצמה - התגרשה אחרי שמצאה מישהו אחר

לכתבה המלאה

בריאיון שהעניקה ל-KVVU-TV, קיטן "חשפה" שהיא יוצאת עם הצבע הוורוד במשך ארבעה עשורים והגיעה למסקנה שזה הזמן למסד את הקשר. היא הוסיפה שהיא קיבלה את הרעיון הזה מילדה שאמרה שהיא רוצה להתחתן עם הצבע שהיא כל כך אוהבת ואז היא הבינה שזה בדיוק גם מה שהיא רוצה לעשות.

לטענתה, הרומן שלה התחיל כמעט במקרה ביום הולדתה ה-20, כשהיא חשבה מה ללבוש למסיבה שלה. היא בחרה בחולצה ורודה, חצאית ורודה נפוחה, נעליים ורודות ובחרה באקססוריז ורודים. "הרגשתי נפלא", היא שיחזרה, "חשבתי לעצמי שאם ללבוש כל כך הרבה ורוד יכול לגרום לי להרגיש נפלא - למה לא ללבוש ורוד כל יום?"

צפו בראיון איתה אחרי החתונה

"החזרה לג'ינס כחולים וחולצת טי לבנה נראו לי פתאום כמו רעיון מגוחך", היא אמרה, "לא רציתי לחכות לאירוע המיוחד הבא כדי להרגיש שוב ורודה ומהממת. רציתי להרגיש ולהיראות יפה בוורוד כל יום. מכרתי את המכונית שלי אז היה לי מספיק כסף לעזוב את עיר הולדתי ביוסטון, טקסס, ולצאת אל האורות הוורודים הבוהקים של הוליווד.

"אני נוהגת להגיד שאני פלמינגו בעולם מלא ביונים. כשאני הולכת ברחוב סואן בבוקר כולם לובשים אפור ושחור - בלי הבעה עצמית, בלי אינדיבידואליות - ובכל זאת אנשים חושבים שאני המשוגעת!".

למרות שהרעיון להתחתן עם צבע נשמע מוזר, הכלה המאושרת אמרה שהיא רוצה לעודד את כולם ללכת בעקבות הלב שלהם ולעשות מה שהם אוהבים כל עוד הם יכולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully