תפסה את בעלה מסתכל בנשים ערומות. @lyjones0/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/@lyjones0/TikTok

פירסמה תיעוד של בעלה צופה בסרטונים נועזים של נשים - וירתה בו חצי צעצוע

11.2.2022 / 0:00

אישה קלטה את בעלה מדפדף בטלפון בסרטונים של נשים בפוזות מגרות ובמקום לנזוף בו היא תיעדה אותו והעלתה את זה לטיקטוק. העוקבות שלה היו חלוקת לגבי הההחלטה שלה והאם מדובר בבגידה או באקט לגיטימי. אז איך היא "הענישה אותו"? ירתה בו כמובן

תפסה את בעלה על חם מסתכל בתמונות של נשים ערומות/@lyjones0/TikTok

מה הייתן עושות אם הייתן קולטות את הגבר שלכן גולש וצופה בסרטונים של בחורות בטלפון שלו? אישה שתפסה את בעלה עושה את זה החליטה לתעד את זה ולשתף בטיקטוק ולא פחות מ-5 מיליון בני אדם צפו בסרטון.

בסרטון ניתן לראות אותה עושה זום על עורפו של בעלה כדי שהצופים יוכלו להציץ במה שהוא מסתכל בטלפון שלו - ואמנם התמונה קטנה, אך ניתן להבחין בבירור שהוא צופה בדמות של אישה רוקדת בצורה פרובוקטיבית.

את האינסטגרם ואת הפייסבוק שלנו כבר ראית?


האישה, שנקראת שאנל אך מפרסמת בטיקטוק תחת השם @lyjones0, נראתה די משועשעת מהתקרית וכתבה לצד אימוגי צוחק: "בעלי שכח שיש לנו מרפסת בקומה השנייה".

ככה הוא נתפס

אלא שלא כל העוקבות שלה היו משועשעות כמוה מהסרטון הזה והדעות היו חלוקות: האם הוא עשה מעשה לגיטימי, או שהוא חצה את הגבול? "אני מעדיפה להיות רווקה מאשר לצחוק כשדבר כזה קורה", כתבה אחת המגיבות, כאשר אחרת הוסיפה: "אני חושבת שזה חוסר כבוד משווע".

היא קיבלה כמה עצות בטיקטוק איך לטפל בבעלה

אחרת הקצינה עוד יותר כשכתבה: "אני אפילו לא הייתי מתלוננת על זה, פשוט הייתי מאבדת את הרגשות שלי כלפיו לאט לאט". אלא שהיו הרבה צופים שסברו שהוא לא עשה שום דבר רע, כאשר אחת כתבה: "אני היחידה שלא מוטרדת מדבר כזה? להסתכל על סרטונים כאלו בטיקטוק, זה לא אומר שהוא בוגד".

אחרת כתבה: "לי לא היה אכפת שבעלי יסתכל על בחורות שהוא לעולם לא יוכל להשיג. לעזאזל, הוא בקושי השיג אותי".

מה דעתכם על מה שעשה הבעל?

זכותו. תעזבו אותו בשקט
זה לא מכבד ולא לגיטימי
2508 משתתפים

וזה מה שהיא בחרה לעשות כדי "להעניש אותו"

למזלו של הגבר, האישה שהעלתה את הפוסט לא לקחה את מה שהוא עשה בצורה קשה מדי, כאשר בסרטונים נוספים שהיא העלתה נראה שהיא החליטה לקבל את העצות של העוקבות והגיבה עם "עונש" קליל למדי - וירתה עליו עם רובה נרף של ילדים ולאחר מכן זרקה עליו כפכף.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully