אמנדה ניקול מרטין. the_amanda_nicole, צילום מסך
צילום מסך/the_amanda_nicole

דוגמנית שהוציאה 100 אלף דולר על הגדלת הישבן הרסה אותו ע"י יותר מדי סקס

8.2.2022 / 0:02

אמנדה ניקול רצתה לשמח את החבר שלה לאחר שעברה ניתוח להגדלת הישבן, אבל בזמן שקיימו יחסי מין היא שמעה רעש "חריקה" והרופא אמר לה שחריץ הישבן שלה הוא "פצע פתוח". בזמן שהיא התאוששה מהניתוח - החבר שלה בגד בה

אמנדה ניקול מרטין מציגה את הישבן שלה/the_amanda_nicole

דוגמנית שהוציאה סכום עתק של 100,000 דולר (כ-320 אלף שקלים) על ניתוחי ישבן טוענת שהיא הרסה את השתלים שלה- על ידי קיום יותר מדי סקס בזמן ההתאוששות מהניתוח.

אמנדה ניקול מרטין, בת ה-27 מלאס וגאס שטוענת שהיא "שילוב של כפילה של סקרלט ג'והנסון עם ג'סיקה ראביט", מציגה לראווה את הקימורים שלה באינסטגרם, @the_amanda_nicole, שם יש לה לא פחות מ-8 מיליון עוקבים שאובססיביים למראה שלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל בשיחה עם הדיילי סטאר הבריטי היא גילתה שסיבוב הניתוחים הפלסטי האחרון שעברה הפך לבעייתי מאוד לאחר שנפגשה עם בן הזוג שלה. אמנדה סיפרה שהיא "קרעה את התפרים" לאחר שקיימה יחסי מין עם החבר לשעבר שלה ונאלצה לעבור עוד ניתוח כדי להחזיר את הישבן שלה למצב מתפקד.

הדוגמנית שיחזרה: "עשיתי שתלים בישבן כי לפעמים המשקל שלי משתנה מהר מאוד כשאני מתלהבת מכושר ורציתי לשמור על הת@# השמן שלי. ניתוח הישבן האחרון שלי היה לפני שלוש שנים ועלה לי 10,000 דולר. הרגשתי מספיק טוב אחריו כדי להתחיל לקיים יחסי מין עם החבר שלי והכדורים נגד כאבים הקלו עלי, אז רציתי לנצל את הרגע כדי לשמח את הגבר שלי".

לטענתה, לפני הניתוח היא והחבר שלה היו מקיימים יחסי מין 5 פעמים ביום, אבל לאחריו הם ירדו למינון של רק פעם-פעמיים, אולם התברר שגם זה היה יותר מדי והתפרים שלה "נפרצו" - משהו שאמנדה שמה לב אליו כי היא שמעה רעש של"חריקה מוזרה" מגיע מאחורייה.

היא אמרה: "התקשרתי לרופא שלי, שאמר שמישהו צריך להסתכל על זה. הגעתי אליו למחרת והוא אמר לי שחריץ הישבן שלי הוא למעשה פצע פתוח. אחרי זה פעלתי בדיוק על פי כל ההוראות של הרופא כי הייתי כל כך מודאגת לגבי הבריאות שלי ושלומו של הישבן שלי".

למרבה הצער, אמנדה גילתה שבן זוגה באותה תקופה לא התחשב בה ובצרכים הרפואיים שלה: "בסופו של דבר החבר שלי בגד בי כי הייתי צריכה להירפא ולא הייתי יכולה לקיים יחסי מין", היא סיפרה.

צפו בה מספרת למנתחים פלסטיים על מה שקרה לישבן שלה

הדוגמנית נאלצה להגיע לתוכנית הטלוויזיה Botched כדי לתקן את הישבן שלה. היא אמרה: "החלמתי בסדר, אבל נותרה לי מעין סוג של צלקת מכוערת. שנה לאחר מכן עשיתי עוד ניתוח הרמת ישבן ברזילאי ושנה לאחר מכן הכנסתי חומר מילוי כדי להשלים את המראה.

"כיום אני סופר מרוצה מהישבן שלי ובכנות לא רוצה לעשות לו עוד שום דבר יותר, כי הוא כל כך מסיבי שאם אני מקיימת יחסי מין קשוחים אני יכולה בקלות לפצוע את השתלים בשריר שלי", היא אמרה והוסיפה ש"בסך הכל, ההליכים שהוצאתי על הישבן שלי שווים בערך 100,000 דולר - אז אני כנראה צריכה לבטח אותו".

מה שאמנדה כנראה לא ידעה זה שהרמת ישבן ברזילאית היא הניתוח הפלסטי הקטלני ביותר בעולם - כך הזהיר בעבר צוות מיוחד של מומחים שבדק את הנושא.

הרמת ישבן ברזילאית היא ניתוח קוסמטי להגדלת והרמת הישבן והיא הפכה פופולרית מאוד בשנים האחרונות הודות לכוכבות המתהדרות בישבן מפואר כמו קים קרדשיאן וניקי מינאז'. אולם, לניתוח הזה יש את שיעורי התמותה הגבוהים ביותר מבין כל הניתוחים הקוסמטיים האחרים. כוח המשימה הבינלאומי המיוחד של המומחים הוקם בעקבות 3 מקרי מוות של מטופלות במהלך או בעקבות סיבוכים של ניתוחי הרמת ישבן ברזילאית בפלורידה והוא קרא לכל המנתחים שמבצעים את ההליך הקוסמטי הזה לשקול היטב ולהעריך מחדש את הטכניקות הכירורגיות שמשמשות אותם במהלכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully