סקס רע. ShutterStock
ShutterStock

שיחת נשים: 10 דברים שיגרמו לה להעיף אותך מהמיטה

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 14:59

נכון שכל אישה אוהבת דברים אחרים במיטה, אבל יש גם כמה דברים שרובינו לא מסוגלות לשאת (לפחות כך עולה ממיליוני שיחות נשים). קבלו את עשרת הדברים שלא כדאי לעשות לה

פה
חבר יקר, חבר נחמד, אל תעז לזלזל בנשיקה. אמנם היא החלק התמים והראשוני ביותר במלאכת תינוי האהבים, אבל אין חשובה ממנה, האמן לי. הנשיקה היא חפץ מעבר שלוקח אותה מממצב שבו היא לא נגעה בך מעולם, לאחת שלא יכולה להוריד ממך את הידיים. יש בנשיקה איכות ממכרת וחשובה מאין כמוה. הנשיקה הראשונה, כמובן, אבל גם כל אלה שבאות אחריה חשובות - תוך כדי סקס, ובכלל. חוקי האצבע של הנשיקה האידאלית בסופו של דבר הם אומנות של איזון - לא יותר מדי לשון, אבל לא פחות מדי, לא יותר מדי חלש ולא יותר מדי חזק. ובעיקר, לא יותר מדי רוק. ישנם גברים, שאלוהים יעזור להם, שלא הבינו את הקונספט ומעבירים לך נוזלים כאילו הם מצילים אותך מצמא. או מלנשום. רק לכתוב את המילים הללו מעלה בי קבס. זה דוחה, אבל ממש. תבלעו את הרוק שלכם או, לא יודעת, תמותו או משהו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אוזן
לא ברור לי מאיזה סרט נלקח הנוהג הזה, והחל להתפשט בעולם, אבל יש די הרבה גברים שחלק מהפור-פליי שלהם כולל תקיעת לשון באוזן של בת זוגם לאקט. אם יש פה מישהי שאוהבת את זה, בבקשה תסבירי את עצמך, ויפה שעה אחת קודם, כי לי לא יצא להכיר אחת כזאת. זה מדגדג, זה מצמרר, זה פאקינג רטוב, ועד כמה שאני יודעת אין בתוך תעלת השמע איזור ארוגני או מוליך עצבי שמקושר עם גירוי מיני. מה שכן יש בו זה שעוות אוזניים. בתיאבון.

סקס רע. ShutterStock
כשאתה בא אל הדגדגן - דע מה אתה עושה. ולא, אל תקרא על זה כתבות באמצע/ShutterStock

גועל
תראו, לי לא יצא להתקרב עם הפרצוף לאף וגינה (בנתיים), כך שבאמת אין לי מושג איך זה מרגיש. מאד יכול להיות שבמקרים מסוימים זה מפחיד, מוזר, ולא מדיף תווי ריח של יסמין ופצ'ולי. אבל אם אתם סטרייטים או מנסים לחיות חיים של סטרייטים שבמסגרתם אתם מוצאים את עצמכם במיטה עם נשים, אנא וודאו שאתם מרגישים בנוח עם מה שנקרא קנילינגוס. אם לא נוח לך לרדת לה, ואתה מהוסס, או נבוך, או ממש, אבל ממש לא רוצה להיות שם - היא תרגיש את זה. זו הרגשה מאד לא נעימה, ואף אישה שפוייה לא תרצה להרגיש אותה שוב. ולא לרדת לה זו לא אופציה, אלא שערוריה.

כוח
לא רק העניינים שמסביב דורשים מוטוריקה עדינה ורגישות - גם החדירה עצמה צריכה להיות נעימה, בקצב המתאים, עם הפסקות ברגעים הנכונים. צריך לדעת מתי להאט, מתי להאיץ, מתי חלש יותר, מתי חזק יותר ולכמה זמן. הפמפום הכוחני והכמעט אלים שהפך להיות לגיטימי בנשים האחרונות (אני מאשימה את עלייתו של ה-S&M), לא בא טוב לכל אחת. וגם אם כן, יש זמן קצוב שבמסגרתו זה עובד. אחרי שחלון הזמן הזה נסגר זה סתם כואב, מביך, ומייבש. אין לכם מושג מתי להפסיק? הנה רמז: אם אתם שומעים קולות של חריקה - זה הזמן להפסיק.

ידיים
למשחקי אצבעות ועבודות כפיים יש בהחלט מקום באקט המיני. עם האצבעות אפשר להגיע לכל מיני מקומות חשובים (וחשוכים), והכל טוב. אבל בואי נבדיל בין שילוב האצבעות באקט לבין המחשבה ששתי אצבעות יכולות להיות תחליף פין. אז אלא אם כן אתה ממש יודע מה אתה עושה ויש לך תוכנית סדורה שבסופה מגיעה השפרצה, אל תנסה לחקות איתן את פעולת החדירה. אין גרוע מהחדרת אצבעות אגרסיבית ונטולת השראה - זה גורם לה להרגיש כאילו אין לה שום מושג מה אתה עושה, ובצדק. ותגזור ציפורניים.

תנוחות
מתחילים כשאתה למעלה, עוברים מתישהו לדוגי, חוזרים למסיונרית - בגדול, זה מספיק. אולי במקרים מיוחדים אפשר לדחוף עוד תנוחה אחת לסקס שנמשך יותר מעשרים דקות, אבל לא יותר מזה. נשים, במיוחד כשהם מתחילות לטפס לכיוון האורגזמה, צריכות מקסימום של ריכוז כדי לסיים את התהליך. שינוי תנוחה מטופש ברגע הלא נכון, בשם הלוליינות, רק מוציא אותה מהזון. אם עלית על משהו שעובד, תישאר שם.

עוד בוואלה!

עשיתם סקס הבוקר? חבל, יש כל כך הרבה סיבות למה כדאי

לכתבה המלאה
סקס רע. ShutterStock
לא אהבת את המשוב, הא? באסוש./ShutterStock

דגדגן
אל תעצבנו לה אותו! ואם יורשה לי, אצטט את עצמי ממאמר שכתבתי לפני 300 שנה, ובגלל שלא למדתם כלום הוא עדיין רלוונטי: "כאשר נוגעים בדגדגן הנשי, אף פעם לא חזק מדי, תמיד בעדינות וברגש, רצוי עם לחץ משתנה. נא לא להיתקע במקום אחד יותר מדי זמן, אנחנו מאבדות את התחושה ככה. כנ"ל לגבי ליקוק הדגדגן. אם אפשר, נא להתייחס אליו כמו אל כל איבר אחר - בעדינות ובאהבה. דמיינו לכם כאשר אתם יורדים לנו שזו נשיקה בפה, רומנטית, חושנית ומלאת אהבה ותשוקה. אם אתם מלקקים את בנות זוגכם ואתם מרגישים כמו שאתם מרגישים כאשר אתם מגרזים את האופנוע, עדיף שלא תעשו כלום ותתמקדו במה שאתם טובים בו - שחקו יותר כדורגל, עבדו עוד שעה, קנו לנו מתנה ותנו לישון." מובן, לא?

הפתעות
בלי, בבקשה. ואין הכוונה למתנה קטנה מדי פעם. זה דווקא רצוי. אני מתכוונת להפתעות שנופלות עליה במיטה, דווקא כשהיא ערומה ופגיעה. אל תוציא פתאום איזה אביזר משונה בלי לדבר איתה קודם, אל תכניס אותה לתנוחה הזוייה בלי לשאול אם נוח לה וטוב לה. בכלל, הפתעות במיטה הן לא רעיון טוב - עדיף לוותר על הספונטניות ולשאול. תאמינו לי - אף אחת לא רוצה לקבל פתאום אצבע בתחת. אלא אם כן אתה רוצה כאפה לפנים. סורי, אבל אלה החיים.

חוש שישי
בשביל להיות סקס טוב צריך בעיקר חוש - זה הבייסיק. ברור לכולנו שיש רתמוס מסוים לכל זיון, והוא משתנה תוך כדי. כדי לדעת מה הקצב הנכון צריך להפעיל רגישות ולהיות קשובים אחד לשניה. אם איבדתם קשר באמצע לכמה קטנות, מילא. הרגע הכי חשוב להיות איתה בסינק הוא הרגע שבו היא מתקרבת לאורגזמה. אין יותר מתסכל מהגבר שחושב שבדיוק ברגע שאת כמעט שם, זה הזמן להגביר את הקצב פי שלוש ולהתחיל לפמפם אותך. חברים, היא עושה סקס - לא הזמינה ביובית לפתיחת סתימה בשכונה. נא להירגע. לא טוב! וגם, ביננו, קצת מפגר. כאילו, אם היא אומרת לך שזה טוב, ומבקשת שתמשיך, הדבר הראשון שעולה לך בראש הוא: "אוקיי, אז אני אשנה את כל מה שעבד"? באמת שההגיון לא ברור לי. אתה מתלהב ומתרגש? אין בעיה. אבל בלב, תודה.

סיכום
נכון, זה כבר נוגע לאחרי הסקס, אבל חשבתי להזכיר את זה בכל זאת, כי שיחת ה"איך הייתי? נהנית?" היא הרוצח הלא כל כך שקט של כל מה שסקסי. לשאול אם טוב או לא טוב לה זה מצוין תוך כדי. אחרי זה זה כבר לא מועיל לאף אחד, ואף בחורה, גם אם היא יוצאת חיל האויר, לא מעוניית לשבת לתחקיר-תדריך כדי לרומם לך את האגו חמש דקות אחרי הסקס. אם היה לה טוב, אתה אמור לדעת את זה. אם אתה לא יודע, בקשה למשוב ביצועים בדיעבד ממילא כבר לא תעזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully