סקס בוקר. ShutterStock
ShutterStock

עשיתם סקס הבוקר? חבל, יש כל כך הרבה סיבות למה כדאי

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 11:05

אם העובדה שסקס זה כיף לא מספיקה לכם, הנה 7 סיבות ממש ממש טובות, חלקן אפילו בריאותיות, לעשות סקס בבוקר. כל בוקר, לפני צחצוח השיניים. ולא, הבל פה זה לא תירוץ לוותר

יש המון סיבות להתחיל את הבוקר בסקס, והברורה מאליה היא שסקס זה כיף. בנוסף, המון מחקרים כבר הוכיחו שסקס של בוקר מתחיל לכם את היום עם מצב רוח הרבה יותר טוב, וחוץ מזה, חבל לבזבז את זקפת הבוקר שהיא אחת המוצלחות של היום בגלל רמות ההורמונים הגבוהות. גם בגוף האישה ההורמונים נמצאים במצב של הצפה על הבוקר, וגם, בואו - הבטן הכי שטוחה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן!

אם אתם חוששים שהבל הפה שלכם יעוור את הפרטנר, יש תנוחות בהן אף אחד לא נושם לאף אחד בפרצוף והם לא פחות יעילות - אולי אפילו יותר מאשר התנוחות הקבועות שלכם - תנוחת הכפיות, תנוחת הלוטוס, וגם דוגי עובדת, לנמרצים שביניכם. חוץ מזה, שימו סוכריות מנטה ליד המיטה, וקחו כמה שלוקים של מים. אז הבל פה זה לא תירוץ. ועכשיו, הנה הסיבות העיקריות למה סקס בבוקר זה דבר שכולם צריכים לעשות לפני הצחצוח, ומדוע:

גיף סקס. Giphy
זו למשל, תנוחה שמומלצת יותר לאחרי הצחצוח/Giphy

כי בערב אתם עייפים מדי
אתם עשור ביחד, יש לכם שלושה ילדים, שניכם עובדים כל היום, חוזרים מותשים הביתה, ולמען האמת אחרי יום כזה ארוך כל מה שבא לכם זה לאכול משהו אחרי שהילדים הולכים לישון, לראות קצת טלוויזיה ולהתעלף במיטה. בואו נודה - כמעט אף ערב אין לכם אנרגיה להתחיל עם כל הווג'עראס הזה של גילוח רגליים ופוזיציות סקסיות. בבוקר, לעומת זאת, חושבים הרבה פחות על הניראות האופטית של הדברים, כבר נמצאים במיטה, יש עדיין אנרגיה כי היום רק החל, ויש הרבה פחות דרישות להשקעה אחד מהשני. אז אולי זה סקס פחות פירוטכני, אבל אורגזמה היא עדיין אורגזמה ותמיד עדיף איתה מאשר בלעדיה.

זה משפר את האינטימיות
סקס מפריש אוקסיטוצין, ואוקסיטוצין הוא הורמון שתפקידו לקרב בין אנשים. גם חיבוקים עושים את זה, אבל הם גורמים להפרשה פחות עוצמתית מסקס. זוגות שנמצאים יחד הרבה זמן נוטים להזניח את האינטימיות שלהם, וזרימה עם היצרים הטבעיים של הבוקר הם דרך טבעית ומעולה לטפח את הזוגיות.

הוא יחזיק מעמד יותר זמן
ככל שיש יותר טסטוסטרון בגוף של הגבר, החשק שלו גבוה יותר, ומחקרים מסוימים נותנים אינדיקציה לסטמינה גבוהה יותר בשלב המוקדם של היום. ובעברית - הוא גם יותר חרמן וגם יחזיק יותר זמן מעמד. אני לא יודעת איך אפשר לבקש יותר מזה לפני הקפה.

זה אימון
כן, יותר טוב מכלום. מה, חמש קלוריות לדקה זה כלום בעיניכם? כאילו יש לכולנו זמן לריצת בוקר שלוש פעמים בשבוע. לא, לרובינו אין זמן, אין כוח, וכשאנחנו כבר הולכים לאיזה שיעור יוגה מסכן אחת לשבוע ומפחדים מאומיקרון, אנחנו שורפים את אותה כמות קלוריות שיכולנו לשרוף בסקס של בוקר. מה רע במאה קלוריות עוד לפני ארוחת הבוקר? הא? אל תהיו חמוצים.

עוד בוואלה!

ירדה 36 קילו, עלתה בחזרה, ולא תאמינו מה קורה עכשיו

לכתבה המלאה
סקס. Giphy
סתם כי זאת סצינת סקס ממש אהובה/Giphy

זה מוריד את רמות הלחץ
סטרס הוא הרוצח השקט של המאה הנוכחית, כידוע, ויש לנו כל כך הרבה ממנו. אני לא מכירה אדם אחד שלא סובל מתופעות לוואי של לחץ נפשי כזה או אחר. אבל הטבע החכם נתן לנו תרופה טבעית נגדו, והיא אורגזמות. לא כולל כדורים פסיכיאטרים, איזו דרך טובה יותר אתם מכירים להתחיל את היום מאשר עם רמות נמוכות עד אפסיות של סטרס? לא מכירים, נכון? כי אין.

זה מאלחש, מרים, ועושה טוב למוח
אורגזמה, במיוחד בבוקר, כשההגנות נמוכות, מפרישה אנדורפינים, ואנדורפינים הם חומר פלאי שחלק מתפקידיו הוא שיכוך כאבים ושיפור מצב הרוח. נכון, זה לא כמו אדוויל נוזלי, אבל אלא אם כן אתם לוקחים משככי כאבים בתור אמצעי מניעה, זה לא בר השוואה. חוץ מזה אורגזמה גם מפרישה דופמין, שעושה מצב רוח טוב ומשפר את הזיכרון, את יכולת החשיבה, ואת הפרודוקטיביות שלכם בעבודה.

זה אנטיאייג'ינג
סקס מזרים את הדם וזורק אודם בלחיים, אבל שילוב של אוקסיטוצין, בטא-אנדורפינים וכל מיני חומרים אנטי דלקתיים שמופרשים בזמן הסקס ובמיוחד בזמן אורגזמה, הוכחו מחקרית כמשפרים את מראה העור. אנשים שעושים סקס שלוש פעמים בשבוע ומעלה נראים צעירים יותר מגילם ומצב העור שלהם פי כמה טוב יותר מאשר אנשים שמזניחים את האספקט המיני של חייהם. אני לא יודעת איזו דרך טובה יותר קיימת כדי לשכנע נשים שזה רעיון טוב.

רוצים לספר לנו על הסקס שלכם? אנחנו רוצים לשמוע!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully