שינויי גוף. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

צילמה את גופה כל יום בשבוע - צפו בהבדלי המידות המדהימים

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 13:25

טיק טוק של צעירה אמריקאית הופך ויראלי כאשר היא מצלמת את השינויים הדרמטיים שחלים בגופה בכל יום במשך שבוע שלם, כדי לעזור לנשים להתמודד עם דימוי גוף שלילי

צעירה אמריקאית החליטה לצלם את עצמה במש שבעה ימים רצופים בשעה ספציפית ביום, בעודה לובשת חזייה וחלק תחתון. הצילום נעשה באותו סגנון ובאותו מקום בבית כדי למזער את ההבדלים הנסיבתיים, והכוונה מאחוריו היא להראות את גופה שלה, גוף של אישה צעירה ובכושר, ואת השינויים במידות שהוא עובר בכל יום, כביכול בלי סיבה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ברי, משפיענית הלייף סטייל ודימוי הגוף מראה את הבטן השטוחה שלה ביום אחד, כשלמחרת היום היא נפוחה עד כדי כך שהיא נראית אישה אחרת. היא טוענת שהגוף שלה עובר שינויים דרמטיים במידות ובגודל, ושכפי הנראה גם גופן של שאר הנשים. "רק מניחה את זה כאן" כותבת המשפיענית "זו תזכורת שאסור לנו לבסס את הערך העצמי שלנו על פי משהו שמשתנה כל הזמן כמו המראה של הגוף שלנו". צריך לאהוב את עצמך בכל יום היא מסבירה "ולהעריך את גופינו שעובד קשה כל יום בשבילנו, כל דקה - זה לא פייר לצפות ממנו להיראות אותו הדבר".

הפוסט הפך במהירות ויראלי בטיקטוק, וברגעים אלה ממש הוא עומד על מאות אלפי צפיות, וסרטונים נוספים בערוץ שלה הפכו ויראליים גם הם. המשפיענית מסבירה כי צילמה את גופה למטרות הסברתיות בלבד, וכי אינה ממליצה לאנשים שמתמודדים עם בעיות דימוי גוף, וקיבלה תגובות מפרגנות מעוקביה. אחת מהן כתבה "תודה רבה שאת עוזרת לי לאהוב את הגוף שלי", ואחרת כתבה: "את לא יודעת כמה עזרת לי עכשיו. המון המון תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully