"אני קוגרית גאה". @jadestarpriv, צילום מסך
צילום מסך/@jadestarpriv

"אני קוגרית גאה. לא אשמתי שאני כזו אטרקטיבית"

עודכן לאחרונה: 25.2.2022 / 0:08

משתמשת הטיקטוק המכנה עצמה "האימא המועדפת עליכם" משתפת באופן קבוע סרטונים פרובוקטיביים שלה ברשת. בעוד רבים טוענים שהיא לא בגיל המתאים לזה, לה לא אכפת: "תמונות עירום שלי מסתובבות ברחבי הרשת. אומרים שאני מביכה - אבל זה לא מזיז לי"

האימא שמכריזה שהיא קוגרית גאה/@jadestarpriv

ג'ייד סטאר פריב, שאינה מוכנה לחשוף את שמה המלא או את גילה האמיתי, מתוודה שהיא "קוגרית גאה" וטוענת שגברים צעירים אוהבים אותה בעוד ש"טרולים ברשת" טוענים שהיא מביכה - אך לה לא אכפת: "אני לא אשמה שאני כזו אטרקטיבית. אומרים שאני מביכה - אבל זה לא מזיז לי".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


משתמשת הטיקטוק @jadestarpriv, המכנה את עצמה ''האמא המועדפת עליכם'', משתפת באופן קבוע סרטונים פרובוקטיביים שלה ברשת - ועל אף שהם צברו עבורה קהל של כמעט 30 אלף עוקבים, לא כולם מפרגנים לה וטוענים שהסרטונים שלה מביכים ושהגיע הזמן שתבין שהיא מזדקנת. למרות הביקורת, הכוכבת ממיאמי ממשיכה לשתף סרטונים נועזים שלה ברשת ובאתרים למבוגרים בלבד וטוענת שלא אכפת לה שגברים משתפים את תמונות העירום שלה ברשת. היא אמרה לסאן הבריטי: ''אין לי בעיה עם זה. התוכן הזה נמצא בכל רחבי הרשת בשלב הזה''.

"כשבן 19 שולח לי הודעה שהור רוצה להיות עם אישה מבוגרת". @jadestarpriv, צילום מסך
"כשבן 19 שולח לי הודעה שהור רוצה להיות עם אישה מבוגרת"/צילום מסך, @jadestarpriv

ג'ייד משתפת סרטונים שלה עם גברים צעירים ממנה, כשבאחד מהם אפילו מופיע חבר של בנה החורג. על אף שהיא נראית מאוד מרוצה מעצמה בסרטון הזה, חלק מהצופים טענו שהבחור נראה שלא בנוח להופיע בסרטון. "זה מצחיק כמה הוא נראה עומד שם לא בנוח", כתב אחד ואחר הוסיף: ''כולנו מזדקנים וזה בסדר להרגיש צעיר, אבל עדיין... לא הייתי מפרסמת תוכן כזה ברשת''.

משתמש נוסף ציין בתגובה לסרטון: "היא יכולה להיות סבתא שלו" ואחר אמר: "היא ממש מנסה להיאחז בשנות ה-20 שלה. זה פתטי".

באחד מהסרטונים שלה היא שאלה את העוקבים שלה: "למה בחורים בשנות ה-20 לחייהם תמיד אוהבים נשים מבוגרות?", ותהתה: "האם אמהות מנצחות?". חלק מהגולשים ניסו לענות לה כשאחד מהעוקבים הצעירים שלה טען ש"נשים מבוגרות הן הטובות ביותר כי אין דרמה או בעיות", ואחר הוסיף: "זה כי הן יודעות מה בחורים צעירים אוהבים ואיך הם אוהבים שמתייחסים אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully