גבר מודאג יושב במיטה לצד אישה. Photographee.eu, ShutterStock
ShutterStock/Photographee.eu

"סקס עם האקס": האישה הגוססת היממה את בעלה עם הבקשה שלה

17.2.2022 / 0:05

גבר שיתף ברשת את הדילמה שלו: לאשתו נותרו חודשים ספורים בלבד לחיות ובקשתה האחרונה הייתה לשכב שוב עם האקס שלה, שלדבריה היה הפרטנר שהכי סיפק אותה מבחינה פיזית - מה אתם הייתם עושים?

אף אחד לא רוצה להגיע ליום שבו יגידו לו שהוא גוסס ואין לו עוד הרבה זמן לחיות. יש אנשים גוססים שיבחרו לעשות בזמן שנותר להם כל מה שהם לא העזו עד עכשיו -כמו למשל לטוס למקום אקזוטי בחו"ל, או לאכול במסעדות יוקרתיות. אבל גבר אחד חשף ברשת החברתית מה אשתו הגוססת ביקשה לעשות לפני שהיא הולכת לעולמה - וזו הייתה בקשה ממש לא שגרתית.


את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בפוסט שהעלה לרדיט, הבעל חשף את מצבה הבריאותי הרעוע של אשתו וטען שיש לה במקרה הטוב עוד 9 חודשים לחיות. הפוסט שלו נפתח בווידוי על כמה שהוא הרוס מכך שרעייתו בעשר השנים האחרונות סובלת ממחלה קשה.

פוסט בו גבר מספר על בקשת של אשתו הגוססת לעשות שוב סקס עם האקס שלה. r/relationshipadvice, צילום מסך
הפוסט שהפך להיות ויראלי במיוחד/צילום מסך, r/relationshipadvice

ברוך הבא לגיהנום

"אני לא זוכר את החיים בלעדיה ואני לא יודע מה אעשה כשהיא לא תהיה", הוא כתב, "אעשה כמיטב יכולתי כדי להקל על הימים האחרונים שלה ולהגשים את המשאלות שלה - עד כמה שאני יכול".

אז מה האישה בעצמה רצתה לעשות לפני מותה אתם שואלים? ובכן, אחרי שסיפר על מצבה הרפואי, הבעל חשף: "היא ישבה איתי לאחרונה וסיפרה לי שהדבר שהיא הכי רוצה לעשות זה סקס עם האקס שלה".

הבעל כמובן היה המום מהבקשה שלה וכתב: "למה לעזאזל שהיא תרצה דבר כזה? היא הסבירה לי שהפרטנר שהכי סיפק אותה מבחינה פיזית היה האקס שלה. היא נתנה לי מונולוג שלם על כך שסקס לפעמים זה רק משהו פיזי ואיך לעומת זאת הסקס איתי מספק אותה מבחינה רגשית".

עוד זוג עם בעיות

הבעל אמר שהוא חולה - ונתפס במצלמות עם המאהבת חצי ערומה

לכתבה המלאה

הגבר לא התרשם מההסבר שלה וקרא לו "בולשיט". "אני מרגיש נבגד מזה שהיא ביקשה ממני דבר כזה. אני מרגיש שהיא שמה אותי בעמדה שבה אני חייב להגיד כן - משום שהיא גוססת", הוא כתב, "אני יודע מה אני רוצה להגיד, אבל אני לא יודע אם זה נכון. אני כל כך פגוע מזה שהסקס שלה עם האקס היה עד כדי כך טוב עד שהיא חייבת לעשות את זה שוב לפני שהיא מתה. אני שונא כל דבר בזה. אני ממש לא יודע מה לעשות".

הפוסט הזה זכה לאלפי תגובות. חלק אמרו שהוא צריך לתת לה לעשות את זה ואז להתגרש ממנה למרות שהיא גוססת,אחרים העריכו שהיא בוגדת בו עם האקס ועכשיו מבקשת רשות להמשיך בזה גם כשהיא גוססת, אך היו גם מעטים שהבינו לליבה של האישה. מרבית התגובות ברדיט היו חד צדדיות וטענו שהאישה נוהגת בצורה לא הוגנת וזה שהיא גוססת לא נותן לה רשות לעשות או לבקש ממנו בקשה כזו.

מה אתם הייתם עושים במצבו?

מסכימים לבקשה
מסרבים
מסכימים - ואז מתגרשים
8373 משתתפים

"איך היא מכירה בכלל את האדם הזה אחרי 10 שנים איתך? איך היא יודעת שהאדם הזה ירצה לערב את עצמו בסקס חסר מחויבות עם אקסית גוססת מלפני יותר מעשור?" שאל אדם אחד לפני שהביע את עמדתו והוסיף: "זו נשמעת בקשה מאוד מוזרה לבקש ללא כל הכנה. היא מוכנה להסתכן באופן משמעותי בהרס הנישואים שלה והזוגיות עם האדם שאמור לטפל בה בסוף חייה - בשביל מין עם מישהו שהיא לא בקשר איתו ואינה מכירה, ולא יודעת אם אפילו ישקול את המחשבה על מגע אינטימי איתה".

אדם אחר כתב: "גם אם אשתך גוססת, זה לא נותן לה את הזכות לפגוע בך ולעשות מה לעזאזל שהיא רוצה. זה דבר מזעזע מצידה לבקש, וזה מניפולטיבי להשתמש בזה כסוג של בקשה לפני המוות".

מישהו אחר ציין שיכול להיות שמצבה הבריאותי של אשתו השפיע על התנהגותה: "אני מניח שמחלתה של אשתך משפיעה על כל דבר בגופה, כולל המוח שלה. אולי כדאי לקחת בחשבון שהיא לא לגמרי מפוקסת בשכלה כרגע. לו היא הייתה במיטבה היא לעולם לא הייתה מבקשת דבר כזה. אני מקווה שבחודשים ובשנים שיבואו תוכל לשים את הזיכרונות האלה בקופסה נפרדת של 'תקופת המחלה שלה' ולשמור אותם בנפרד מ'היא האמיתית' ותוכל להוקיר את מי שהיא הייתה לפני שהיא השתנתה לחלוטין".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • אקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully