מראה שבורה. ShutterStock
ShutterStock

מראה מראה שעל הקיר: המדריך לניהול חיים מכושפים

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 12:18

תשאלו כל רוחניקית בעולם, והיא תגיד לכם את זה - היום הוא יום מאד חשוב להמשך החיים שלך. התאריך 2202022 הוא תאריך מראה ויום שכולו קארמה - מה שאומר שכדאי לך להשקיע בהתכווננות לעתיד

כבר כמה שנים שאני חיה תחת הטייטל (שנתתי לעצמי) "רוחניקית בג'ינס". מבחינתי קלפים הם דרך מצוינת לעשות סדר במחשבות, ירח מלא וירח חדש הם אירועים שכדאי לשים לב אליהם וזימון והודיה הם חלק בלתי נפרד מהיום יום שלי, בכל תחום. קראתי לעצמי בשם הקלישאתי הזה בעיקר בגלל שלמרות שאני ממש אוהבת להבין סגולות של קריסטלים, אני עדיין חיה בעולם מאוד מאוד רגיל וחומרי. אין לי שרוואלים בארון, אני לובשת בעיקר זארה, מעריכה תיקים יקרים, לא מוכנה להתפשר על הדייסון שלי ועושה את כל מה שצריך כדי לחיות את החיים שאני רוצה. אני לא מתחברת לרוחניקיות שמדברת על אמונה עיוורת, סמים קלים וחשבון בנק ריק כדרך חיים, אלא על חיים רגילים לחלוטין שבתוכם נכנסים אלמנטים שאני אוהבת לא להבין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

והיום, ה-22.02.2022 הוא אחד מאותם תאריכים שגורמים לאנשים כמוני להסתובב עם חיוך מטופש על הפנים, אז החלטתי באופן חריג להוציא את החוצה את מה שאני מדברת עליו רק עם אנשים "דומים", פשוט כי כבר התרגלתי לגלגולי העיניים, ובאמת שלא ממש אכפת לי אם מישהו מסתכל עלי וחושב שאני מוזרה. בכל זאת, אני זו שכבר שנתיים מוצאת חניה בתל אביב בסיבוב הראשון - גם ביום חמישי, גם בערב וגם אם אין שום סיכוי למצוא חניה. אני תמיד מגיעה בזמן ואף פעם לא מסתובבת שעות בחיפוש. איך אני עושה את זה? פשוט יוצאת מנקודת הנחה שהחניה שם. ממש כמו שאני יודעת שיש לי חניה בבניין, מתחת לבית, ואני יודעת שכשאגיע הביתה היא תחכה לי, כך אני מתייחסת ל'כחול-לבן' בתל אביב, וכן, תמיד מישהו בדיוק יוצא ומפנה לי מקום. מוזר? מאוד! אבל מי אני שאתווכח בזמן שכולם מקללים ועושים עוד סיבוב?

חניה. ShutterStock
זמני לך חניה/ShutterStock

בכלל, אם אכתוב פה 10% מהדברים ההזויים והמוזרים שקורים לי מאז שאני חוקרת את התחום הזה, הכתבה הזו לעולם לא תסתיים. אז אם אתם לא באים לכאן עם ראש פתוח וקצת הומור, אתם מוזמנים לחזור לחיים הרגילים שלכם ולהתבאס שהדברים אף פעם לא מסתדרים לכם.

נתחיל בזה שלתאריכים ומספרים תמיד יהיה מקום של כבוד בעולם הרוחני, וה-22.02.2022 הוא אחד מאותם תאריכים שאי אפשר להתעלם מהם. ימים שונים, עם תאריכים שונים, מביאים איתם אנרגיות שונות - חלק טובים להסרת מחסומים רגשיים, אחרים להתחלות חדשות, והתאריך של היום הוא מספר מראה: 22022022. אם תשאלו את האנשים שמדברים על זימון ונומרולוגיה, מדובר בתאריך שבו מה שאנחנו מוציאים החוצה ליקום הוא גם מה שיחזור אלינו בחזרה, כמו במראה, מעין יום שכולו על טהרת הקארמה. כלומר, אם נוציא החוצה כעס, עצבים וחוסר שביעות רצון, זה בדיוק מה שנקבל בחזרה, בזמן שאם נשתדל לדבוק באנרגיות טובות של אהבה, שפע ומעשים טובים, זה גם מה שיחזור אלינו מהעולם.

באופן כללי אני ממליצה לחיות עם האמונה הזו כל יום, אבל למי שלא שם לב לאיך שהוא מתנהל בדרך כלל, היום זה יום מצוין להתחיל. 2 הוא גם מספר שמסמל הרמוניה ואהבה, אז זה לחלוטין יום שבו שווה להתחבר לתחושות האלו ולנסות פשוט לשים לב לדרך שבה אנחנו חווים ומגיבים לדברים.

עוד בוואלה!

משמיים סגורים לבית פתוח: מה עובר על משפחת רפאלי?

לכתבה המלאה

לאלו שהיו רוצים לנסות את כל עניין הזימון, אני חייבת להתחיל בדיסקליימר: יש המון (המון!) דרכים כיפיות, מצחיקות ומוזרות לזמן לעצמנו את מה שאנחנו רוצים, את רובן אפשר למצוא בספרים, פודקאסטים וברשתות החברתיות, אבל אל תדאגו - אני אתן כאן כמה דוגמאות. לפני הכל צריך להבין שכדי לזמן לחיים שלנו דברים מסוימים, אנחנו בעיקר צריכים לחיות בצורה קצת פחות שיפוטית, ואם תשאלו אותי ליהנות מכל הדברים המוזרים וההזויים שקורים, ולשאול בשעשוע "זה באמת קרה כי זימנתי את זה או שזה פשוט צירוף מקרים ממש ממש מוזר?" התשובה היא כמובן כן - זה אכן עוד צירוף מקרים, וכנראה גם זימון.

כך למשל מצאתי את עצמי ממש לאחרונה יושבת לבד בשורה בשתי טיסות שונות - שתיהן מלאות. באחת מהן אפילו בדקתי לפני העלייה וגיליתי שהכיסאות לצידי תפוסים. ניסיתי את מזלי בזימון מקום ישיבה לבד בכל זאת, אני לא יודעת מה קרה לאותם אנשים שמעולם לא התיישבו לידי. היה גם סכום כסף מדויק באופן קצת מלחיץ שהגיע כהחזר מס אחרי שאמרתי לעצמי שאשלם עבור משהו (יקר!) שרציתי רק אם אקבל סימן מהיקום וגם את הפעם ההיא שאמרתי שאני רוצה להרוויח (כעצמאית) סכום כסף ספציפי שהיה די דמיוני עבורי, ואז לקבל פרוייקט חדש בדיוק בסכום שהיה חסר לי כמה ימים לפני שהייתי צריכה להעביר את ההכנסות שלי לרו"ח.

זה לא אומר שאם תגידו לעצמכם 22 פעמים ברצף "אני מקבל מיליון דולר" תמצאו מזוודה ברחוב, אחרת האינפלציה הייתה משתוללת, אבל זה כן אומר שאם אנחנו מתנהלים באנרגיה מסוימת אנחנו יכולים לצפות שהיא תחזור אלינו בחזרה. ואם האנרגיה הזו היא של כעס ועצבים על כך ששום דבר לא הולך לנו וכולם רוצים לדפוק אותנו - זה בדיוק מה שנקבל, בזמן שאם נחליט לראות דברים טובים, כנראה שהם יגיעו יותר ויותר.

ועכשיו, כשאתם מסוקרנים ורוצים כבר לקבל איזו שיטה או שתיים לנצל את התאריך הייחודי הזה, או שאתם בשלב שבו אתם חושבים שאיבדתי את זה לגמרי, קבלו שתי דרכים פשוטות וחביבות לזמן לעצמכם דברים טובים לחיים:

סקס כסף. ShutterStock
זמני לך מזומן/ShutterStock

הדרך הפשוטה

אומרים שלכתוב את המטרות שלנו זה השלב הראשון והחשוב ביותר בדרך אליהן, וזה תקף לא רק בעולם הרוחני אלא בכל תוכנית עסקית (אגב עם הזמן אני רואה שזימון ותוכניות עסקיות די דומים במהות שלהם). מה אפשר לעשות בתאריך הזה? לכתוב על דף 22 דברים שהייתם רוצים שיקרו לכם. זה לא הזמן להתקמצן ולהגיד "רק בריאות", כי באמת שליקום לא אכפת אם אתם מבקשים הרבה או קצת. באופן כללי רק אנחנו מחליטים אם משהו הוא "מוגזם" או לא, ובזמן שעבור מישהו אחד 100,000 ₪ נשמע כמו סכום דמיוני, עבור מישהו אחר מדובר בסכום זניח. בגלל זה תכתבו הכל - 22 משאלות, גדולות, קטנות ומוזרות ככל שיהיו, תכתבו אותן על דף ועם עט ולא על מחשב, ובזמן הווה, כאילו הן כבר קיימות וכבר קיבלתם אותן, ועדיף שתתרכזו ברגשות שאותן משאלות יגרמו לכם להרגיש, ולא בחלק החומרי שלהן. כלומר, לכתוב "יש לי עבודה שבה אני מרגיש/ה מוערכת" או "אני מרגיש/ה ביטחון ושלווה בתוך מערכת היחסים שלי". מה תעשו אחרי זה עם אותו דף משאלות? תקראו אותו שוב ותשמרו עליו, ובשביל הכיף תחזרו אליו עוד כמה חודשים לראות אם משהו התגשם.

הדרך הקצת-מוזרה-אבל-כיפית

אני מודה שהדרך הזו גרמה גם לי לתהות, אבל אם מפרקים אותה לגורמים היא דווקא הגיונית. למי שלא מכיר את ניסויי המים והאורז של אמוטו מדובר במדען שהוכיח שלמילים שלנו יש השפעה על מים. מילים טובות משפיעות בצורה חיובית על מולקולות מים בזמן שמילים שליליות "הורסות" אותם. אם נצא מנקודת הנחה שהגוף שלנו מורכב בעיקר ממים, אז זה הגיוני שגורמים שמשפיעים על מים - משפיעים גם עלינו (זה גם בסיס טוב לאמרה "כל המשוגעים יוצאים בירח מלא", כי לירח יש השפעה על גאות ושפל, להלן: מים).

אבל עזבו, קבלו שיטה חביבה לזימון ובואו בראש פתוח: קחו שתי כוסות עם מים חצי מלאות וזוג פוסט-איטס או דפים ודבק סלוטייפ, למתקשים. על פוסט-איט אחד תכתבו "הווה", ועל השני "עתיד" או "רצוי" והדביקו כל אחד על כוס. התחילו בכוס של ה"הווה", ותגידו למים את כל הדברים הטובים שעליהם אתם מודים בהווה שלכם, וכן, אם כבר מצאתם את עצמכם מדברים לכוס מים, נסו ממש להרגיש את תחושת ההודיה על הדברים הטובים שיש לכם. אחר כך עברו לכוס השנייה ודברו גם אליה בהווה, אבל הפעם תגידו את הדברים שאתם חולמים עליהם כמו "יש לי מערכת יחסים אוהבת" או "אני חיי ברווחה כלכלית ושפע, בבית שאני נהנה ממנו". וכן, נסו ממש להרגיש את התחושות שהדברים שאתם אומרים יגרמו לכם להרגיש. אחר כך שפכו את כוס ה"הווה" לכוס ה"עתיד" ושתו אותה. אם יתגשם, מהמם - לא יקרה? לפחות הכנסת נוזלים.

תנסו את זה בבית?

עכשיו הולכת למזוג לי!
ננסה, מה יש להפסיד?
בשום אופן לא, זה דבילי
118 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully