הבת שנשארת בבית. deinshoshannamadchen, צילום מסך
צילום מסך/deinshoshannamadchen

צעירה מובטלת מעצבנת את הרשת: "להיות יפה זו דאגה מספקת"

14.3.2022 / 23:51

משתמשת טיקטוק המכנה עצמה "הבת שנשארת בבית" התבדחה על כך שלהיות יפה זו מספיק עבודה והרגיזה רבבות מועסקים. אחרות הזדהו איתה

העבודה שלי - בת שנשארת בבית/deinshoshannamadchen

אין דבר יותר מעורר קנאה מאנשים שלא עובדים, כלומר אנשים שלא עובדים וגם לא צריכים לעבוד כדי לפרנס את עצמם. משתמשת טיקטוק בשם שושנה נימו שיתפה סרטון שלה בה היא מודה שעל אף שכולם דוחקים בה למצוא עבודה, היא מסרבת. לדבריה "הם לא מבינים שלהיות 'הבת שנשארת בבית' זו עבודה לכל דבר".

משתמשת הטיקטוק @deinshoshannamadchen צילמה סרטון קצר על כמה כיף זה להיות מובטלת ולא להיכנע ללחץ החברתי שדורש ממנה למצוא עבודה. בסרטון היא נראית מסתרקת ומסדרת את שיערה כשעל המסך כתוב: "כשכולם בחייך אומרים לך למצוא עבודה אבל הם לא מבינים שלהיות 'הבת שנשארת בבית' היא עבודה". לצד הסרטון היא כתבה "להיות יפה זו דאגה מספקת" והוסיפה את האשטאגים "מובטלת" ו-"מושלמת".

הסרטון שעורר את הסערה

לו הייתה לכם אפשרות לבחור הייתם מעדיפים

לצאת לעבוד
להישאר בבית
2097 משתתפים

הסרטון שלה צבר יותר מ-182 אלף צפיות וכמה מאות תגובות של צופים שהסכימו איתה או זעמו עליה. אחת כתבה: "אני אסירת תודה לאמא שלי. הלכתי ליום אחד של הכשרה בעבודה שלי והחלטתי שבעצם לא בא לי, ואמא שלי אמרה שאני יכולה להתפטר". אחרת כתבה: "להתעורר ב-14:00 ולהתאפר אמור להספיק למשפחה הזו".

צופה נוספת כתבה: "לישון כל היום בחדר השינה המוזנח שלי זו עבודה במשרה מלאה. תודה בכל אופן". אחת אחרת כתבה: "להיות בבית עם הכלב שלי כל היום זה הדבר הכי כיף שקיים". משתמשת אחרת הוסיפה: "בנות שנשארות בבית - להתאחד! חחח לאנשים אחרים אין את הפריבילגיה והם מקנאים בנו. אני יכולה לקרוא, לקום ולאפות מתי שאני רוצה".

וזה כל עיסוקה בחיים

בעוד שהיו רבים שפרגנו לה, אחרים תהו כיצד ל"בנות שנשארות בבית" יש כסף לחיות ומי מממן אותן. היו גם כאלה שסיפרו שניסו להיות מובטלים לתקופה אך החזרה לעבודה רק גרמה להם להרגיש טוב יותר.

לאחר שהסרטון שלה הפך לכותרות בכלי התקשורתץ היא הגיבה בסרטון נוסף בו כתבה: "דמיינו לעצמכם ללכת לבית ספר לעיתונאות, לקבל עבודה ב"סאן" ולכתוב על זה ?? הם גם הם לא ביקשו ממני רשות. איך אני יכולה לעשות מזה רווח?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully