חזה גדול. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

צפו: טיקטוקרית בעלת חזה גדול חושפת טריק חובה

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 13:22

טיקטוקרית בעלת חזה גדול מאד העלתה סרטון "lifehack", מה שנקרא בעברית "פיצוח-חיים", לנשים בעלות חזרה גדול שרוצות ללבוש חולצה עם גב חשוף, ללא חזייה. ספויילר - זה עובד

אם את אישה בעלת חזה גדול, כמו במקרה של הטיקטוקרית שמידתה היא H32, אז את מכירה את הקשיים הבאים: קשה לך למצוא חזייה שבאמת מחזיקה ומרימה את החזה שלך, הכתפיות לוחצות בגלל הכובד, ובאופן כללי קשה לך לגרום לציצים שלך להיראות טוב בכל בגד, וזה עוד בלי לקחת בחשבון מבוכה ובעיות דימוי גוף.

אחת המגבלות הקשות לבעלות חזה גדול הן פרטי לבוש שצריך ללבוש ללא חזייה, כמו שמלות מסוימות וחולצות גב חשוף, אבל מסתבר שיש דרך ממש פשוטה לעשות את זה בכל זאת, ולא מדובר בפריט לבוש שצריך לרכוש אלא במשהו שיש לכל אחת מאיתנו בבית. או בטמבוריה הקרובה למקום מגוריה.

הטיקטוקרית מסבירה כי תמיד היה לה קשה מאד עם החזה שלה, ושעשתה המון ניסויים וטעויות וראתה המון סרטוני יוטיוב עד שהגיעה למסקנה שזו השיטה הטובה ביותר להשיג את המטרה. אם יש לכן עוד שאלות אליה, אתן/ם לא לבד - להמון נשים היו עוד שאלות. היא צילמה סרטון נוסף וענתה לכולן.

עוד בוואלה!

בוטוקס, רשימת קניות והתקף חרדה: הגברים הגיעו

לכתבה המלאה
@litpls Reply to @gingersnapsbc thanks to the btc ? excited to do this journey with y'all #btc #chesttape #litpls #confidence #bodypositivity #bodyshame #largechestshame #postitivity ♬ original sound - Kels?

אחת השאלות ששאלו אותה העוקבות הייתה למה היא לא עושה ניתוח להקטנת חזה, והתשובה הכנה הייתה כזו שכולן צריכות לאמץ לפני החלטה לשנות משהו בגוף שלהן:

"חשבתי על זה ברצינות בשנה שעברה" היא מודה, "אבל הכי גרוע היה אם הייתי מנתחת ואז מגלה שלמרות שהשינוי אני עדיין סובלת מביטחון עצמי נמוך ושזה בכלל לא היה קשור. אז לקחתי את השנה הזאת לנסות ולעבוד על אהבה עצמית, ואם בסוף השנה אני עדיין ארצה ניתוח - אז אני אעשה".

שימו לב - המסקינגטייפ שבו היא ממליצה להשתמש הוא סוג מיוחד שמיועד להדבקה על העור. חיפשנו ומצאנו כזה בישראל, אבל תעשו חיפוש, בטח תמצאו ביותר זול בעלי אקספרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully