פיבי סופיה. @phoebeesophiax, צילום מסך
צילום מסך/@phoebeesophiax

הגיע הזמן לדבר בפתיחות על נשים עם "ארבעה ציצים"

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 11:27

כוכבת האינסטגרם זכתה לשבחים על קידום דימוי גוף חיובי כשהיא חשפה את 'הציצים השלישי והרביעי' שלה. היא הודתה שבעבר היא חשה חוסר ביטחון כלפיהם

פיבי סופיה/@phoebeesophiax)

כוכבת האינסטגרם פיבי סופיה זכתה לשבחים על פוסט העוסק בדימוי גוף חיובי כשהיא מציגה את "צמד הציצים" הנוסף שלה. היא מודה שבעברה חשה חוסר ביטחון לגביהם אך כעת היא מרגישה שלמה עם עצמה ובטוחה בגופה.

סופיה, לה יש יותר מ-24 אלף עוקבים באינסטגרם, פנתה לפלטפורמה כדי לדבר על חוסר הביטחון שהיה לה בעברה בנוגע לגוף שלה. תושבת מנצ'סטר דיברה בפוסט על "צמד השדיים הנוספים שלה", כשלמעשה היא מתכוונת לקפלי השומן מתחת לבית השחי שלה.

היא מודה שקיומם הפריע לה בעבר, אך היא גדלה לקבל ולאהוב אותם. לצד הטקסט המרגש פיבי שיתפה תמונה שלה בה היא מציגה את הקימורים שלה. המשפיענית כתבה: "בואו נדבר על הציצים השלישיים והרביעיים שלי. חוסר הביטחון שלי תמיד היה "כיסי בית השחי" שלי. תמיד היו לי אותם. אפילו כשהייתי הרבה יותר רזה - הם היו שם. אולם ככל שגדלתי גופנית, כך גם הם".

הפוסט המלא:

היא הוסיפה: "כשאחותי הקטנה שאלה אותי מה הדברים האלה מתחת לזרועותיי, כשהיא הצביעה עליהם - לא ידעתי איך לענות לה. חשוב לי להראות לאחיות שלי שאני אוהבת את הגוף שלי, את כולו... גם אם אני לא, כי ככה הן לא ילמדו לפקפק בעצמן. אחרי פאניקה קלה, כשניסיתי לסרוק את המוח שלי ולמצוא את המונח המתאים להם... אמרתי לה שהם 'הציצים השלישי והרביעי' שלי. היא ציחקקה ושאלה למה אין לי רק שני ציצים כמו ל'אנשים נורמליים'. אמרתי לה 'אלוהים נתן לי ציצים גדולים ולא היה מספיק מקום בשניים האלה אז הוא היה צריך ליצור שניים קטנים במיוחד כדי לשים את השאר ולהמון 'אנשים נורמליים' יש ציצים שלישיים ורביעיים'. היא חשבה שזה מדהים, היא הייתה המומה".

עוד פוסט מרגש על דימוי גוף:

כוכבת האינסטגרם הוסיפה: "צחקתי עד כמה זה הפתיע אותה ובדיוק ככה, על ידי בדיחה על חוסר הביטחון שלי, התחלתי להסתכל על זה באור אחר לגמרי. שיניתי את תהליך החשיבה שלי סביב זה. אחותי הקטנה לא ראתה בשומן שבבית השחי כמשהו שצריך להתבייש בו או כמשהו לא מחמיא. היא אוהבת את זה, היא רואה בזה משהו יחודי וככה אני צריכה לחשוב על זה. אני חושבת שהיא דווקא חושבת שאני די מגניבה בגללם. על אף ששתלתי בראש של האחיות הצעירות שלי שאוכל להניק בפוטנציה ארבעה תינוקות בו-זמנית... אני אנצור לנצח את הרגע הזה. הרגע שעשיתי את הצעד הראשון באהבת 'השד השלישי והרביעי שלי'".

והנה עוד כמה:

העוקבים שלה אהבו מאוד את הפוסט והודו לפיבי סופיה על הדיבור הפתוח בסוגיה שמציקה לנשים רבות. אחת כתבה לה בתגובה: "תמיד היו לי כאלה ויש לי ציצים קטנים. אני לא חושבת שאי פעם שמעתי מישהו מדבר עליהן - אז תודה לך". אחרת הוסיפה: "אני אוהבת את זה! את כל כך יפה!". גם שלישית הצטרפה: "לא הבנתי עד כמה אני צריכה למצוא ולקרוא את הפוסט הזה. תמיד הייתי עם חזה גדול מאוד וזו דרך כל כך כיפית ויפה להסתכל עליהם".

פיבי שיתפה את הפוסט במקור ביוני שנה שעברה, אך שיתפה אותו שוב השבוע בסטורי שבאינסטגרם שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully