איימי קופס. amy.kupps93, צילום מסך
צילום מסך/amy.kupps93

מאהבת סדרתית חושפת 4 סימנים ברורים שהגבר שלך בוגד בך

7.4.2022 / 23:50

מורה לשעבר ודוגמנית עירום כיום טוענת ש"לא אכפת" לה לשכב עם גברים נשואים, מאשימה נשים בבגידות של בני זוגן וחושפת את התירוצים שגברים משתמשים בהם כדי לבגוד

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

איימי קופס/amy.kupps93

איימי קופס, דוגמנית עירום שכמככבת ב-OnlyFans, מודה שהיא יוצאת רק עם גברים נשואים ולמרות שלא מזיז לה שהיא "הורסת משפחות", היא בדרך כלל מפילה את האשמה דווקא על הנשים שלדבריה "לא מספקות את הגברים שלהן", היא החליטה לתרום מנסיונה כדי לסייע לנשים נבגדות וחשפה 4 סימנים ברורים לכך שהגבר שלך בוגד בך - אליהם הגיעה בזכות שלל תירוצים ששמעה במהלך השנים.

איימי בת ה-32 מצפון קרוליינה, זכתה לפרסום בשנה שעברה לאחר שסיפרה שהיא נהנית לקיים יחסי מין עם בעלים של נשים אחרות, כשההשלכות לכך לא ממש מזיזות לה. קופס, לה יש כ-100 אלף עוקבים באינסטגרם, יודעת הכל על בוגדים, כי היא החלה לשכב איתם לאחר שבעלה לשעבר בגד בה. היא מודה שמאז היא יוצאת רק עם גברים נשואים ומכירה את כל הסודות שהם שומרים מנשותייהן.

קאפס היא מורה לשעבר שלטענתה פוטרה מבית הספר לאחר שבעלה לשעבר חשף את המקצוע הצדדי שלה כדוגמנית עירום. היא סיפרה ל-Jam Press שהמאהבים שלה נוטים לפנק אותה במתנות כדי שתשאר מרוצה, "גברים נשואים מוציאים עליי יותר מאשר על נשותיהם", היא אמרה, "אני מעדיפה מזומן על פני מתנות יקרות. המאהבים שלי די קנו את הבית בעלות של 500,000 דולר שאני בונה לעצמי ב'תשלומים'. אני משתמשת בכסף שלהם כדי לשלם את החשבונות שלי ולפנק את עצמי, ויכולה לקבל מתנות של למעלה מ-50,000 דולר בחודש".

לדברי איימי, אחת הסיבות העיקריות לכך שגברים בוגדים היא הברורה ביותר: סקס. לדבריה, אם בעלך או החבר שלך בוגדים בך, "יש לך רק את עצמך להאשים". היא אמרה: "גברים שבוגדים מחפשים ריגוש במיטה, בעיקר בגלל שהם לא מרגישים מסופקים כבר שנים, אז הם מוכנים לעשות כל מה שצריך כדי לרגש אותי. הם נוטים להיות פרועים יותר. אני נוטה ללכת על גברים בסוף שנות ה-30 או ה-40 לחייהם, מכיוון שהם הרבה יותר רומנטיים, יציבים כלכלית ומנוסים במיטה".

חושבת שהחצי השני שלך בוגד בך? על אף שאיימי לא מתחרטת ולא מתביישת בהיותה "האישה האחרת", היא שיתפה כמה טיפים שימושיים לנשים שחוששות שבן הזוג שלהן בוגד בהן - כולל התירוצים והשקרים המובילים שלהם.

4 התירוצים המובילים

1. "אני נפגש עם חבר הלילה לשתות משהו, אבל אל תחכי לי כי זה עלול לקחת זמן".

2. "יש לי פגישות ו/או אני טס לכל השבוע מטעם העבודה". שימו לב שזה בעיקר מחשיד אם הם בדרך כלל לא טסים מטעם העבודה ואם הם משתמשים בתקופות חגים כדי לעבוד (בעיקר בחגים שבהם החברה בהדממה. הם עשויים לנצל את ה'שהות בעבודה' כדי להיפגש עם אישה אחרת).

3. "יש לי כרטיס אשראי חדש אבל זה רק לעבודה, אז אל תדאגי בקשר לזה". כנראה שהכרטיס הנוסף נועד כדי לשלם למאהבת שלו.

4. "אל תתקשרי לטלפון העבודה שלי - הבוס שלי יתעצבן אם אקבל שיחות אישיות". אם יש לו טלפון נוסף שהוא שומר קרוב אליו או רחוק ממך כמו בשידה נעולה, או אומר לך לא להתקשר למספר שלו - לדברי קופס זה סימן שאת חיה עם בוגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully