זכוכית מגדלת. ShutterStock
ShutterStock

אל תפסלי על גודל: יתרונותיו העצומים של הגבר הבינוני

23.3.2022 / 11:00

גודל איבר המין אצל גברים הוא נקודה כאובה מאד ונושא שגורם להרבה מאד חוסר ביטחון, ואפילו ללעג מצד נשים, כשבעצם, הרבה מעידות שיש לגבר הזה די הרבה יתרונות

"הגודל לא קובע" זה אולי המשפט האחרון שגבר שלא נולד עם איבר מין גדול ירצה לשמוע. מסוג המחמאות הכי פחות מחמיאות שיש, קצת כמו "וואו, יפה לך איך שעלית במשקל". ביץ', פליז. גברים עם איבר מין קטן נוטים להיות מאוד רגישים לגביו. הם יודעים שיש להם קטן, בכל זאת, מקלחות משותפות בצבא וזה - וכל הסיפור הזה גורם להם לחוסר ביטחון מוגזם, מחד, ולהתנהגות מפצה מאידך - הם יכולים להיפגע מאוד אם יציינו בפניהם את המובן מאליו, ואין להם שום חוש הומור לגבי זה, אלא אם כן הם סטאנדאפיסטים, וגם אז, לא בטוח.

אבל תכל'ס, כשחושבים על זה, זה לא נורא כל כך, ויותר מזה - לזין קטן יכולים להיות יתרונות גדולים. הלא רוב הבחורות גם ככה לא גומרות מחדירה, ואם נודה על האמת, גם בשביל ליהנות מסקס עם חדירה לא צריך שהבחור יבוא אליך עם זרנוק כיבוי אש. אז אולי הגודל באמת קובע, ודווקא עדיף שיהיה קטן. דברים טובים באים באריזות קטנות, לא ככה? אז בפעם הבאה שאת חושבת להתבאס על גודל האיבר ולוותר על הסקס, קחי רגע:

חבילה קטנה - פיצוי גדול
בשל העובדה שגברים עם חבילה קטנה מרגישים חוסר ביטחון ואפילו מתביישים בזה, הם מרגישים צורך לפצות אותך במקומות אחרים. קצת כמו אדם שאיבד את חוש הראייה ואז שאר החושים מתחדדים לו, רק עם מובים במיטה. סביר מאוד שגבר עם איבר קטן יתאמץ וישקיע יותר על מנת שתיהני, וכיוון שגם ככה רוב ההנאה הנשית במיטה מתרחשת מחוץ לנרתיק - הרווח כולו שלך - תגידי שלום לסקס בלי שתגמרי, גם אם זה מצריך עזרים חיצוניים. הם לא יפחדו גם להתנסות ולהכניס למיטה אביזרי מין כמו אזיקים, קשירת עיניים ואפילו ויברטורים למיניהם. כשאדם מודע לכך שהוא לא מצויד למטה, הוא יגיע עם ציוד נלווה בלי שתצטרכי לבקש, וכל הסיפור הזה רק הופך את הסקס להרבה יותר טוב.

יותר קל לרצות אותם
בהמשך כמעט ישיר לעובדה שהם מרגישים צורך לפצות אותך, בחורים עם איבר קטן גם הרבה יותר קלים לפינוק, מה שהופך את החיים הרבה יותר קלים לשניכם. בגלל חוסר הביטחון והביישנות בקשר לגודל, עד שהם כבר נכנסים למיטה עם מישהי, הם לא צריכים הרבה בשביל להרגיש טוב. לא שבדרך כלל גברים צריכים יותר מדי בשביל להידלק או לגמור, אבל גברים עם איבר קטן הם קלים יותר לריצוי גם מחוץ למיטה. סביר מאוד שהם יהיו ג'נטלמנים יותר, מתחשבים ויזרמו עם הרצונות שלך, גם בשאלה לאן יוצאים לאכול או איזה סרט הולכים לראות. לא ממש משנה להם, העיקר שבסוף תקבלי אותם כמו שהם.

עוד בוואלה!

תפנימו: אלה הדברים שנשים רוצות במיטה ומתביישות לבקש

לכתבה המלאה

פתאום בא לי אנאלי
יש לנשים רבות פחד לנסות מין אנאלי, וביננו - אפשר להבין את זה. רוב חיינו אנחנו רגילות לתנועה הפוכה מהנקב הזה, וגם אז זה אף פעם לא אינטנסיבי כמו סקס, אלא אם כן אכלת משהו ממש לא טוב. אז כשהזין קטן - גם הפחד קטן. זה פחות מאיים, את יכולה לדמיין דבר כזה נכנס שם, וזה אולי אפילו מסקרן אותך לנסות. זה גם אחלה יתרון מבחינת הגבר, כי בואי, זה יותר צר, ולכן, מותאם למידותיו. לפעמים פשוט משתלם להיות עם איבר קומפקטי.

גם למצוץ זה לא תיק
תכלס, גם מציצה הופכת לעניין הרבה פחות קשה כשהאיבר שנכנס לפה הוא בגודל של דברים שנכנסים לשם בדרך כלל. מה לעשות, לרדת לבחור זו לא תמיד משימה כיפית, בייחוד אם לו יש איבר ממוצע ומעלה ולך - רפלקס הקאה פעיל. עם איבר קטן, זו הופכת להיות משימה שהרבה יותר קל וכיף לבצע. זה גם הרבה יותר נחמד לבחור, כיוון שבמקרה שלו רוב האיבר זוכה להתייחסות אוראלית, ואת צריכה לעשות פחות השלמות ידניות. ווין ווין.

חלומה של כל בתולה
הסקס הראשון יכול להיות חוויה טראומטית - עובדה, את זוכרת אותו עד היום. הגיל הצעיר, הבלבול, המתח, ההתרגשות והחששות שמלווים אותו - תוסיפי לכל זה את העובדה שיש לו זין ממש גדול וקיבלת התקף חרדה עוד לפני שכל האירוע התחיל. לכן גבר עם זין קטן הוא למעשה אחלה של דבר במקרה ואת מתכננת לעשות סקס בפעם הראשונה. האיבר לא מאיים במיוחד, ובעיקר, החדירה הרבה פחות כואבת.

ויש את העניין של הפטיש
אם חפצה נפשך לשכב עם בחור בעל איבר מין קטן אבל גם ללעוג לו על זה, מסתבר שיש קהילה שלמה שזה הקטע שלה. כלומר, גברים עם זין קטן שמשום מה הפנימו את העלבון ועכשיו זה למעשה מדליק אותם שיורדים עליהם. כן, זה אשכרה מגרה אותם שאת מעליבה להם את הקטן. אז אם זה מה שעושה לך את זה, תדעי שיש גברים שמבחינתם גם זו אופציה לגיטימית, ואם זה מה שעושה לך את זה - מי אנחנו שנשפוט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully