אישה חרמנית. ShutterStock
ShutterStock

תפנימו: אלה הדברים שנשים רוצות במיטה ומתביישות לבקש

14.2.2020 / 8:41

רשמית אנחנו הכי בעד פתיחות, ואין דבר טוב יותר לזוגיות טובה מאשר תקשורת מלאה, הדדית ומכילה. אבל מה לעשות שיש דברים שפשוט קשה להגיד? במיוחד כשמדובר בסקס, קשה לנשים להגיד מה יעשה להן טוב, וגברים לא מבינים רמזים. אז הנה

למרות שהן יודעות בדיוק מה הן רוצות, ממש כמו בשאר תחומי החיים. מספיק שזה קצת חורג מהסקס הבנאלי של תנוחה מיסיונרית והמילים פשוט נעלמות. גברים לא ממש טובים עם רמזים, אז כדי שהיא לא תצטרך לנהל איתך שיחה ממש מביכה הנה הדברים שנשים רוצות שיקרו במיטה אבל מתביישות לבקש. ואל תתפלא אם תקבל גם לינק בווצאפ:

פורנו לסבי
מה לעשות, לפעמים גם אנחנו הנשים צריכות קצת גירוי ויזואלי כדי להתניע את העניינים, וממש כמו אצלכם, פורנו יכול להיות אחלה סטארטר. אבל עם פורנו יש שתי בעיות (אולי יש יותר, אבל כרגע נתמקד בשתיים רלוונטיות): בעיה מספר אחת - נוצר הרושם שנשים לא אמורות לראות פורנו, ואז די מביך אותנו להגיד שבא לנו. בעיה שניה - היא כנראה לא תרצה לראות פורנו "של גברים". מה הכוונה? שאישה מסכנה מוצצת זין ענק זה לא בדיוק הדבר שהכי מדליק אותנו. בקיצור - פורנו לסבי. קודם כל גוף האישה זה דבר יפה וסקסי. אם תעבור אישה יפה ברחוב, סביר להניח שהבחורה שלך תסובב אליה את הראש לפניך. אז אם אישה זה דבר יפה ופורנו זה מחרמן, אז זו מתמטיקה פשוטה. מעבר לזה, פורנו לסבי הרבה יותר קרוב לאיך שאנחנו רואות סקס אידאלי מבחינת הגישה שלהן אחת לשנייה, ואם כבר צופים יחד, זו הזדמנות מעולה בשבילך ללמוד איך עושים מה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

תרד לה
אם זה לא היה ברור או מובן, זה שהיא לא מבקשת זה לא אומר שהיא לא רוצה. מה לעשות שרוב הנשים לא גומרות מחדירה, ולכן צריכות ואפילו חייבות להגיע לסיפוק בדרך אחרת. והאם יש דרך מהנה יותר מליקוקים שם למטה? אני לא חושבת. הבעיה היא שמין אוראלי הוא הרבה יותר מוצלח ומהנה כשהוא קורה בספונטניות. משהו בצירוף המילים "בא לי שתרד לי" מוריד את הליבידו ב-30% לפחות. אז בואו נחליט שהמילים "בא לי שתרד לי" נאמרות בכל פעם ששוכבים, כקו מנחה להמשך החיים. תודה.

שתשחק לה בפטמות
משום מה יש לאחרונה איזו הזנחה של הפיטמה, וזה לגמרי לא מקובל עלינו. נכון שזה לא האזור הארוגני היחיד בגוף האישה, אבל הוא בהחלט אחד החשובים. אז זה לא מספיק ללטף אותן קצת בתחילת האקט ולשכוח מהן עד סופו, אלא כדאי ורצוי לשלב משחק עם הפטמות לכל אורך המין. זה יכול להעצים את חוויית האורגזמה פי כמה, ואפילו לגרום לה להגיע יותר מהר. אגב, אם נמאס לך למולל אותן, אתה מוזמן למצוץ, ללטף, ללקק ולדגדג - הכל הולך, רק לא להזניח.

שתכיר בויברטור שלה
ושתשתמשו בו, כמובן. אין מה לעשות, זה כנראה תחליף הבשר הכי טוב שהמציאו, עם כל הכבוד
ל-beyond meat. בסופו של דבר, כשמדובר על גירוי מיני שיוביל לאורגזמה, עוד לא נמצאה יד שמצליחה לפעול ככה מהר. אולי היא לא מעזה להגיד את זה, כדי חלילה לא לפגוע בגבריות שלך או שחס ושלום תדע שהיא מאוננת, ועוד עם אביזרי מין, אבל זה נכון. לא מאמין? נסה את השיטה הבאה: תגיד שקראת באיזה כתבה שאביזרי מין יכולים לשפר את הסקס ותראה מה קורה. בבקשה.

שתדבר אליה מלוכלך
הרבה פעמים נשים רוצות להכניס קצת ספייס למיטה באמצעות משחקי תפקידים, אבל מתביישות לחשוף בדיוק מה הן רוצות, ולצאת סוטות או קינקיות. הרי אף אחת לא רוצה להקריפ את בן הזוג שלה או שהוא ישפוט אותה על סמך הפנטזיות שלה, ולכן כל הסיפור הזה עלול להתפספס, וחבל. אם ההצעה תבוא מהכיוון שלך, יש סיכוי שגם היא תוכל להיפתח ולשתף בפנטזיות המיניות שלה.

עוד בוואלה!

כל האמת, ואך ורק האמת: אלו הסיבות בגללן נשים מזייפות

לכתבה המלאה

שתהיה אגרסיבי
כמו בחיים, גם במיטה, יש שנהנים לשלוט ויש שנהנים להישלט. משחקי שליטה יכולים להיות אחת הפנטזיות שהיא כנראה לא מעזה לבקש. בין כל העדינות והליטופים, לפעמים פשוט בא לנו זריקה של טסטוסטרון מתפרץ בצורה של כוח פיזי. עם ההפעלה של הכוח גם השרירים מתנפחים, מה שמעלה את רמת הסקסיות עוד יותר. אפשר לנסות גם ספאנקים (יעני מכות אבל בקטנה), וגם דיבור מלוכלך, כשעושים אותו טוב, הוא סקסי. נשים מגורות מחשבתית הרבה יותר מאשר מגירויים ויזואליים, ולכן דיבור על הדברים שאתה רוצה לעשות לה יגרום לה לרטוט עוד לפני שנגעת בה. אל תפחד מתיאורים קיצוניים. נכון שביומיום היא נורא ענוגה, אבל במיטה גם היא רוצה להרגיש קצת סליזית. אל דאגה, בבוקר היא תחזור להיות הילדה החמודה שאתה מכיר.

שתעשו אנאלי
כן כן, תאמינו או לא - יש נשים שרוצות לנסות אנאלי ופשוט מתביישות לבקש. למין אנאלי נוצרה סטיגמה של משהו שתפקיד הגבר הוא להתחנן אליו ותפקיד האישה הוא לסרב לו בתוקף, חוץ מביום ההולדת שלו, כמובן. סבבה, מיצינו את הסיטקום? כי תופתעו לגלות שיש לא מעט נשים שאוהבות מין אנאלי אבל פשוט לא נעים להן לבקש. חלקן כבר ניסו בעבר עם בן הזוג הקודם, נהנו מזה, אבל פשוט לא נעים להם להעלות את הנושא - כדי שלא תתחיל לשאול שאלות שהן לא רוצות לענות עליהן. מה אפשר לעשות? להעלות את זה בעדינות, ולקוות לטוב.

שתעשה לה ביד
בלי סקס, בלי שהיא תצטרך לרדת לך בחזרה - סתם. פשוט כדי שהיא תוכל לגמור וללכת לישון. כן, לפעמים יש כזו חרמנות שמתגנבת בלילה, אבל וואלה אין לה כוח לכל הטררם של הסקס. הרי גם אם מדובר בקוויקי, אחר כך צריך להתנקות ולחזור לפיג'מה. לפעמים פשוט בא לה שתעשה לה ביד, תסיים את העבודה ותלכו לישון, אבל היא לא תגיד את זה כי היא יודעת שזה יגרור סקס, ובאמת שאין לה כוח.

בשיתוף מכון ארגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully