אבא שלי שכב עם החברה הכי טובה שלי. @autumnankerichh, צילום מסך
צילום מסך/@autumnankerichh

"אבא שלי שכב עם החברה הכי טובה שלי כשהיינו בטיול יחד"

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 9:27

אט'ום אנקריך בת ה-21 שיחזרה סיפור טראומתי מעברה, כשנסעה עם חברתה הטובה לבקר את אביה. הטיול הרגוע הפך לחופשה מהגיהנום כשהיא גילתה שאביה שכב עם חברתה הטובה

"ככה גיליתי שאבא שלי שכב עם חברתי הטובה"/@autumn.ankerich

"אבא שלי שכב עם החברה הכי טובה שלי", ככה מספרת משתמשת טיקטוק בסרטון ששובר בימים האחרונים את הרשת, עם כמעט 3 מיליון צפיות. אט'ום (סתיו) אנקריך, בת ה-21 מאוקלהומה שבארה"ב, נסעה לבקר את אביה וצירפה לטיול הרגוע את חברתה הטובה ביותר. במהלך הביקור, אט'ום הבחינה בעטיפת קונדום משומשת על רצפת הרכב ולאחר שעשתה 1 ועוד 1, הגיעה למסקנה המעוררת חלחלה - אביה וחברתה הטובה ביותר קיימו יחסי מין כשהיא הייתה בחדר.

אט'ום מספרת שהתעמתה עם חברתה וזו ניסתה להסתיר את האמת וטענה שהם "רק התמזמזו". עד מהרה היא הודתה בכל מה שקרה, מה שהוביל לסיומה של חברות ארוכת שנים.

אט'ום מספרת בסרטון שנמחק לאחר מכן: "שאלתי אותה למה יש עטיפת קונדום על המושב והיא אמרה לי שהיא חושבת שזה חלום. הייתי בהריון באותה תקופה. בגלל זה לא ביליתי איתה בערב". חברתה אמרה לה שההחלטה שלה לחזור לחדר מוקדם אילצה אותה לחגוג עם אביה במקום. היא הוסיפה: "רבנו למחרת והיא עזבה אותי על החוף בשביל בחור אחר שהיה כפול מגילה ומאז לא ראיתי אותה יותר".

@needtoknow_ntk Her BFF slept with her Dad and she found out! ?:@autumn.ankerich ♬ original sound - Need To Know

לדברי אט'ום, הבסטי הבוגדנית השוויצה במעשה ברשתות החברתיות. היא אמרה ל-Jam Press: "היא כתבה על זה באינסטגרם מספר שבועות לאחר מכן, השוויצה ששכבה עם אבא שלי, אבל זה כל מה שהיה".

בסרטון נראית אט'ום מניחה את ידה על פניה כשעל המסך הטקסט: "נזכרתי בחופשה בה מצאתי עטיפה של קונדום בטנדר של אבא שלי מליל אמש, אבל הוא היה רק איתי ועם החברה הכי טובה שלי באותו לילה". יש לציין ש"הבסטי" עברה את גיל ההסכמה החוקי ואט'ום לא מאשימה את אביה בעבירה פלילית כלשהי.

הסיפור הפתיע את הצופים שלא האמינו שחברתה ואביה בגדו בה כך. "פגיעה נפשית מהקשות ששמעתי", אמר אחד ואחר הוסיף בצחוק: "לפחות הוא השתמש באמצעי מניעה". משתמש נוסף גיחך: "אז היא קראה לו דדי?".

אחרים שאלו את אט'ום כיצד היא יכלה להיות בטוחה בכך שעטיפת הקונדום הייתה מליל אמש. היא טענה בתגובות שזו לא הייתה רק עטיפה הקונדום שהסגירה את המעשה, וכי היו סימני אזהרה רבים באותו לילה שסייעו לה להגיע למסקנה הזאת. "חברה שלי פלירטטה עם אבא שלי והוא פלירטט בחזרה, אז הלכתי לחדר כי זה גרם לי לאי נוחות" היא סיפרה, "תמיד הייתה לי מערכת יחסים מוזרה עם אבא שלי והתראינו רק בקיץ. פעם הייתי ה'ילדה של אבא' אבל ככל שהתבגרתי והחכמתי - התרחקנו, כי הבנתי שהוא לא נורמלי. התעמתתי עם שניהם ואין לנו ממש מערכת יחסים כיום. אהסס להציג בפניו את החברות שלי - למרות שאני לא מאמינה שהחברות שיש לי היום יעשו לי דבר כזה".

  • עוד באותו נושא:
  • משפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully