האם זו שמלה לגיטימית לארוחת ערב?. @paigeeeggg, צילום מסך
צילום מסך/@paigeeeggg

תחליטו אתם: האם השמלה החשופה הזו לגיטימית לארוחה במסעדה?

10.5.2022 / 0:09

משפיענית הרשת פייג' גולדינג פנתה לטיקטוק כדי להשוויץ בפיגורה שלה ושאלה את עשרות אלפי העוקבים שלה האם השמלה הורודה שהיא לובשת לגיטימית לצאת לארוחת ערב במסעדה. העוקבים התלבטו. אולי אתם תחליטו בסוגיה הכה הרת גורל הזו?

"אני יוצאת לארוחת ערב עם החבר שלי ומנסה לשכנע את עצמי שזה מקובל מבחינה חברתית ללבוש את השמלה הזו למסעדה"/@paigeeeggg

חברים עיצרו הכל! המשפיענית פייג' גולדינג חייבת את העזרה שלכם בהתלבטות סופר קשה ודרמטית. בסרטון טיקטוק קצר היא הציגה את השמלה הוורודה, הצמודה והחשופה שלה וביקשה את עזרת הרשת בהחלטה: האם היא לגיטימית ליציאה לארוחת ערב במסעדה? פליז תעזרו לה כי היא בלחץ, לא עצמה עין כל הלילה.

צחוק בצד: ההחלטה האם ללבוש או לא את השמלה הצמודה לארוחת ערב במסעדה הצליחה לעורר דיון נרחב בטיקטוק. כמה נרחב? הסרטון צבר כמעט 370 אלף צפיות ועוד מאות תגובות של צופים שחלקו את דעתם. בינינו, המטרה האמיתית של פייג' בסרטון היא להשוויץ בפיגורת "שעון החול" שלה ופחות בשביל לבדוק התאמה בלוק, אבל כולנו חוטאים בזה אז סלחנו לה.

@paigeeeggg

am going to dinner with my boyfriend tn and trying to convince myself that it's socially acceptable to wear this dress to a restaurant

♬ u can hold my hand - judi

השמלה ראויה למסעדה?

בטח, קל
תלוי איזו
הכי לא
9628 משתתפים

פייג' שיתפה את הסרטון עם 43 אלף העוקבים שלה וכתבה לצידו: "אני הולכת לארוחת ערב עם החבר שלי הלילה ומנסה לשכנע את עצמי שזה מקובל מבחינה חברתית ללבוש את השמלה הזו למסעדה". הצופים מיהרו להביע את דעתם בתגובות. "זה מקובל מבחינה חברתית כשאת כזאת לוהטת", כתב אחד ואחר הוסיף: "בהחלט מקובל, אבל יהיה מאוד מסיח את הדעת". צופה נוסף כתב: "את יכולה לעשות הכל כשאת נראית ככה".

אבל לא כולם חשבו שזה ראוי. "זה לא מקובל מבחינה חברתית, אבל את נראית טוב. נסי אולי לצאת ככה לבר", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "זו שמלה למועדון. לא למסעדה". יאללה תענו על הסקר ותעזרו למסכנה לצאת לאכול כי היא בטח כבר מורעבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully