השמלה בגללה האורחת גורשה מהחתונה. /@alenayildiz, צילום מסך
צילום מסך//@alenayildiz

דוגמנית סולקה מחתונה של חברתה כי "היא נראית טוב מדי בשמלה"

28.11.2023 / 11:04

16.5 מיליון איש צפו בדוגמנית המצליחה שחשפה ברשת שחברתה אסרה עליה להגיע לחתונתה משום ש"היא נראית טוב מדי בשמלה" - שהיא בעצמה בחרה לה. צפו בשמלה השנויה במחלוקת

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

אלנה יילדיץ היא דוגמנית גרמניה מצליחה לה יש כ-200 אלף עוקבים באינסטגרם וכרבע מיליון בטיקטוק, והיא עלתה לכותרות לאחר שטענה שחברתה הטובה ביטלה את הזמנתה לחתונתה. הסיבה (לטענתה): הכלה חשבה שהיא נראית "טוב מדי" בשמלה שלה.

בסרטון טיקטוק שנצפה יותר מ-16.5 מיליון פעמים מאז שהועלה לרשת (אולם מאז נמחק), אלנה יילדיץ בת ה-21 כתבה: "חברה קרובה שלי ביטלה את ההזמנה שלי לחתונה שלה בגלל שהיא חשבה שאני נראית יותר מדי טוב בשמלה - שהיא בחרה עבורי".

לאחר מכן היא הראתה תמונה שלה בשמלה הנוצצת והמקושטת בנצנצים כחולים וכסופים עליה שילמה לדבריה 1,360 דולר וכתבה "לפחות צילמתי כמה תמונות בהן אני נראית אש" וסיפרה לאינסיידר שהיא הייתה אמורה לשמש שושבינה בחתונה לצד חמש חברות נוספות.

הוא סיפרה שהיא שלחה לכלה לעתיד (שאת זהותה סירבה לחשוף) סרטון שלה לובשת את השמלה - לפני שקיבלה ממנה שיחה לא צפויה. "היא התקשרה אליי וסיפרה לי על חוסר הביטחון שלה לגבי השמלה שלי, שהיא מושכת יותר מדי תשומת לב. היא כעסה מאוד על כל הסיטואציה ובסופו של דבר ביטלה את ההזמנה שלי לחתונה לאחר השיחה. נקלענו לריב - כי התגובה שלה נראתה לי לא הגיונית משום שהיא בחרה את השמלה הזו בעצמה".

עוד כלה שהגזימה

טוורקינג ולאפדאנס: הריקוד הנועז של הכלה בחתונתה איבד שליטה

לכתבה המלאה

יילדיץ הוסיפה שגם חמש השושבינות האחרות נצטוו ללבוש שמלות דומת ולכן לא היה ברור לה מדוע דווקא היא "סומנה" על ידי חברתה.

"דיברנו על החתונה שלה במשך שנים, וכל כך שמחתי שהחברה שלי תהיה סוף סוף עם אהבת חייה ורציתי לחגוג איתה", אמרה ילדייץ. מאז היא וחברתה לא בקשר, אבל היא טוענת שהכלה יצרה איתה קשר לאחר שראתה את הסרטון הוויראלי שלה בטיקטוק והן התווכחו עוד.

עוד שמלות בעייתיות בחתונה
"אמרו לי לא ללבוש את השמלה הזו לחתונה בגלל המחשוף אבל בכל זאת לבשתי אותה"

אורחת הגיעה לחתונה בשמלה מוזהבת וספגה ביקורת קשה

והנה השמלה

אחת המגיבות שראתה את התמונה כתבה לה: "אוקיי, היא לא טועה. וואו איך את נראית!". אחרת תהתה: "היא בחרה עבורך את השמלה - היא לא יכלה לבחור לך שמלה אחרת במקום לא להזמין אותך?". אחרת סברה שאולי אלנה סירבה ללבוש שמלה אחרת ופחות מוציאה עיניים. כדי להבהיר את מה שקרה, אלנה הגיבה וכתבה: "זה לא מה שקרה. מעולם לא סירבתי לשום דבר. היא אמרה לי שהיא לא רוצה שאלבש את השמלה הזו בדקה האחרונה. לא היה לי אפילו זמן למצוא שמלה אחרת".

"יופי של אישה אחרת לא גורם ליופי שלך לדעוך"

היא אמרה שאין לה מושג אם היא אי פעם תשלים עם חברתה הוותיקה, בייחוד בגלל שאחרי שהסרטון שפרסמה הפך לויראליף התמונות שלה בשמלה פורסמו בכל מקום והיא נהייתה כוכבת רשת - הכלה יצרה איתה קשר והן המשיכו להתווכח ולריב עוד. ילדיז אמרה שיש להעצה לכל הנשים: ". הלוואי שיותר אנשים יבינו את זה ויהיו בטוחים בעצמם", היא סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully