גבר התחתן עם שלישייה. Afrimax English, צילום מסך
צילום מסך/Afrimax English

הגבר שהתחתן עם שלישיית אחיות לא מתחרט: "לאהבה אין גבולות"

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 23:35

גבר קונגולזי לא קיבל את הברכה של המשפחה שלו אבל החליט להמשיך עם התוכנית המקורית שלו להתחתן עם שלישיית אחיות שהציעו לו נישואין: "ככה הבעלים לא יפרידו בינינו, אלוהים שמע את התפילות שלנו"

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

גבר קונגולזי הוכיח שדברים טובים באים בשלשות לאחר התחתן עם שלישיית אחיות באותו היום, אחרי שעל פי דיווחים הן הציעו לו נישואין בו זמנית ותמונות של האירוע כבשו את הרשת. "חשבתי שאני חולם", אמר לואיזו, החתן, לאפרימקס אינגליש. החתונה התרחשה בדרום קיבו הממוקמת בחלק המזרחי של הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


החתונה המשולשת יצאה לדרך אחרי שלואיזו החל לצאת עם אחות אחת מהשלישייה, נטלי, והתאהב בה. הדברים קיבלו תפנית כשהוא ביקר בביתה והכיר את אחיותיה התאומות, נדג'ה ונטשה, והאהבה בין כולם פרחה. על פי הדיווח הן היו אלה שהציעו לו הלתחתן עם שלושתן והוא לטענתו כמעט והתעלף.

צפו בחתונה

"כשאמרנו לו שהוא חייב להתחתן עם כולנו הוא היה בשוק", אמרה אחת הנשים על ההצעה, "אבל בגלל שהוא התאהב כבר בכולנו שום דבר לא יכול היה לעצור את התוכניות שלנו". למרות שמדובר ברעיון לא רגיל, לואיזו סיפר שהוא "מחוייב להתחתן עם כולן - כי הן שלישייה".

עוד גבר גבר

הגיע לחתונה עם שש נשים בהיריון וטען: אני האבא של כל הילדים

לכתבה המלאה

כמובן שלא כולם זרמו עם הרעיון. "ההורים שלי לא הבינו מה אני עושה", הוא סיפר, אך החליט בכל זאת להמשיך בתוכניות החתונה גם ללא ברכתם וללא הגעתם לאירוע. מהצד השני, לשלישייה לא הייתה בעיה עם הרעיון, כיוון שהן רגילות להתחלק בהכל מהילדות. למען האמת, הן מאושרות מכך ואחת מהן סיפרה: "אני מאוד מאושרת, החלום שלנו מתגשם. פחדנו שהבעלים שלנו יפרידו בינינו ואלוהים שמע את תפילתנו".

לואיזו סיפר שבסופו של דבר הוא שמח לנטוש את משפחתו למען הנשים שלו. "אתה צריך להפסיד משהו כדי להרוויח משהו אחר", הוא אמר, "בנוסף לכל אחד יש את ההעדפות שלו על איך עושים דברים. אני שמח שהתחתנתי עם השלישייה ולא משנה לי מה אנשים אחרים חושבים. בעיניי לאהבה אין גבולות".

בשום כתבה בנושא לא פורט מה יהיו הסדרי השינה ויחסי המין של שלישיית האחיות עם בעלן הטרי - אז נשאיר את זה לדימיון שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully