אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 אהבה חדשה

זהו? ירד לו? אנחנו יודעות מי ילך בפרק הבא

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 16:20

הבנות של "אהבה חדשה" עומדות בפני החלטה נוספת - האם המשיך לעוד שלושה ימים או לעבור לגבר הבא? מיכאל, סרגיי, ודור נמצאים כל אחד בשלב מאתגר אחר בזוגיות - האם מיכאל יתגבר? מי ילך ומי ישאר?

"הגבר שנזרק בהפתעה" הוא שם הפרק הזה, אבל תשמעו - הפתעה זה הדבר האחרון שהיה כאן. בואו נגיד שלא היה צריך בדולח-בול כדי לנחש מי הגבר מהפרומו, שנזרק מהדירה. לא מפתיע בכלל, נשמות - מה שמפתיע הוא שהעזתם לנסות לזווג ביניהם מלכתחילה.

נפרדו - אל, אביעד וסידורי הלינה

אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, אהבה חדשה קשת 12

מה הקשר בין אל למישהו כמו אביעד? אחרי אפיזודת המיטה היא היתה כל כך בשוק שהיא אשכרה ישבה בחוץ בשמש ושכחה לשים משקפי שמש. זה מבחינתי היה הסימן האחרון של נבואות הזעם הקדומות, ברמה של "דם יירד מן השמיים". הרי לא היה שם סיכוי אפילו לא לשנייה אחת שיצא מזה משהו, לא משנה כמה וואו הזר שהמוכר היה מצליח לבנות. נהפוך הוא - ברגע קבלת הזר היא נראית כמו מישהי שראתה את אבא ואמא ערומים. באותו רגע היא עושה לו את השיחה, ומסבירה לו בצורה יפה, בלי להעליב, בלי לכעוס, בלי להאשים שהוא צריך ללכת כי הוא כלב, היא חתול, ואין להם שפה משותפת. הוא הגיב כמו ג'נטלמן, החמיא לה והלך בלי הארד פילינגז, ונראה שגם לו הוקל מעט על שנחלץ מהסיטואציה המביכה שהכניס את עצמו אליה.

ניסיתי לחשוב איזה גבר היה יכול להתאים למישהי כמו אל שאובייסלי מחזיקה טראומות שמונעות ממנה להיות מסוגלת להיסגר על זוגיות - זה בטוח לא מישהו חסר ביטחון, ולא כזה שמאוהב בכלל באבא שלו. אל היא נסיכה פצועה, וצריך להביא לה גבר שייתייחס אליה ככזו - מישהו שיש לו כל כך הרבה משל עצמו, שלא אכפת לו לבלות את תחילת מערכת היחסים בהתרכזות בה. הוא צריך להיות מבוגר ממנה ועם עודפים של ביטחון עצמי, שיראה אותה יותר טוב ממה שהיא רואה את עצמה, שלא יאכל את הבולשיט וידע להתעלם ממה שצריך, מישהו שלא מפחד להיות אול-אין גם כשהצד השני מהסס. מעטים האנשים שיש להם את האומץ ללכת על משהו עד הסוף גם בלי היענות של הצד השני - הרוב מחכים להרגיש קודם ביטחון, ורק אז מעזים להסתכן בעצמם.

חוסר ביטחון של גבר מוריד לה יותר מכל דבר אחר - כי גבר חסר ביטחון לא יכול לתת קונטרה וגב למישהי שמתקשה לשחרר את הלבד, אבל כמהה למישהו שיאפשר לה בדיוק את זה - שייתן לה לשחרר, להישען , שיידע לאהוב אותה גם כשהיא לא יודעת לאהוב את עצמה.

ייפרדו - שני, מיכאל והגומיה הטמאה

אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, אהבה חדשה קשת 12

זה הזוג הכי ותיק שלנו. הם כבר עשרה ימים ביחד, שזה כמו שלושה חודשים בזמן ריאליטי. אם זה לא נגמר זה צריך להתחיל להיות רציני, וכולנו מבינים את זה. אמנם ככל הידוע לנו חיבוק ושינה ביחד זה שיא האינטימיות שהתרחש שם, אבל אנחנו מתקרבים בצעדי ענק מפחידים אל הרגע שממנה הזהיר אותנו מיכאל מראש.

היום הם ביקרו בדירתו של מיכאל, החמודה אבל קצת מטונפת, לדברי שני שמרגע הכניסה הפכה לשמאי מקרקעין. היא עברה חדר חדר, ארון ארון, העבירה וישים ונתנה ציונים. אחרי שמצאה נחש בין הכריות של הספה, סליחה - גומייה לשיער, שטפה ידיים כאילו נגעה בחרא ואז קראה לזה "טומאה", סליחה, טינה. היה לה התקף קנאה קטן ומצחיק ומוגזם -ולדעתי זה היה יותר בשביל הצחוקים מאשר כל דבר אחר כי בואו, היא לא באמת חשבה שמיכאל עוד לא ידע אישה.

בשלב הבא הם הלכו לשבת עם זוג חברים טובים שלו, שזה היה האירוע המרכזי. יכול להיות שתגובת היתר לסקראנצ'י היתה קשורה ללחץ מהפגישה הזו. היא רוצה לעשות רושם טוב, ולדבריה "זה מעמד של מבחן" וזה דרש ממנה התמודדות לא פשוטה, כי כמו שלמדנו כבר - שני לא אוהבת להפסיד, גם כשהיא לא בתחרות. אם היא מעבירה כזאת ביקורת על סביבתה, דמיינו כמה חד הסכין כשהיא מפנה אותו אל עצמה - כי ככה זה אצל אנשים ששואפים לשלמות - הם פוגעים בעיקר בעצמם.

עכשיו, מה יכול להיות יותר מפחיד מלגלות דברים רעים? נכון - לגלות דברים טובים. לחוסר שלמות אנחנו מצפות - זה איזור הנוחות שלנו, אבל להיות מופתעת לטובה שני לא ציפתה, והמפגש עם החיים הרגילים של מיכאל עשה את מה שעשרה ימים ביחד לא עשו - אישרו לה שזה מי שהוא ולא משחק מול מצלמה.

הארוחה הייתה רגע מכונן, לטוב ולרע - פתאום הכל הרגיש נוח ןנכון, הוא ראה אותה משתלבת בחיים שלו ולהיפך, וזה בדיוק הרגע שמיכאל חרד ממנו - הרגע שבו משהו נקבע ומקבל הגדרה. כמעט יותר נוח לו שיחשבו שהוא ילד תל אביבי מניאק שבטח יאכזב - הרי לא סתם הוא נידב את האינפורמציה על הבגידה בלי שאף אחד ביקש - הרבה יותר קל לו להתמודד עם זלזול בו מאשר עם ציפיות. הירידה מתחילה, בדיוק כמו שהוא צפה, וזה מבאס לראות איך שני קולטת את זה, ומנסה להגיד לעצמה שזה בסדר כשהיא יודעת שלא - כי עכשיו מאוחר מדי להחזיר את החומה, שכבר נפלה.

יישארו - דנה, דור ושעלת המכלאות

אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, אהבה חדשה קשת 12

המפגש עם דור היה מבטיח. הוא הניח תפילין, שזה כידוע פור-פליי מטורף, והם יצאו לשוח בנס ציונה, בגן שעשועים. על פניו זה עובד - יש מציאת חן הדדית, יש משיכה, יש דיבור זורם, ודור גם מצחיק - קשה לבקש יותר ממפגש ראשוני בין שני אנשים. הוא מביא אותה למקום שמסמל אותו במיטבו, כדי להראות לה מי הוא באיזור הנוחות שלו ולשתף איתה חוויה שהיא עוצמתית בשבילו, אבל נכשל בקריאת החדר. אח שלי, גבר - היא לא מרגישה טוב, היא חלשה, רק הכרתם - מה קרב מגע מה? מה רע בפיקניק ופוט מסאז'? לא יותר הגיוני בשלב הזה?

זה היה כשל קלאסי בתקשורת, שהתדרדר למשחק קלפים, שהתדרדר לשיחה, שהתדרדרה לאמירת אמת פזיזה, חצי אפויה, וטרם זמנה. שלב החיזור הראשוני הוא לרוב ריקוד עוויתות משונה, שהוא למעשה בדיקות טמפרטורה אובססיביות בהן כל אחד מנסה לא להיות הראשון על הפלנצ'ה ולהישרף. הוא מתקשה לבטוח ולייצר קרבה, ולכן בורח לצחוקים, והיא, בדיוק כמוהו מתקשה להתקרב ולתת אמון מסיבותיה שלה, והפער הזה הוא הסיבה בגללה אמר את מה שאמר, ולמעשה בלי לדעת העלה לה את טראומת עידן, כשהוא מנסה למעשה לומר לה שהוא רוצה אותה חשופה יותר, כדי שיהיה יותר קל להיפתח מולה, ולהפסיק לגדר את עצמו בהומור פרפרים וזחלים.

זה כמעט נהרס ברגע הזה, ואתם יודעים מה היה המזל הגדול שלהם? שהיא הייתה חולה. לא יודעת מה היה לה, שעלת המכלאות או משהו, אבל היא הייתה חולה מספיק כדי שלא יהיה לה כוח להחזיק פאסון. אפצ'י, תכסה אותי, תדפוק לי על הגב, תקריא לי מהספר, אפצ'י. לדנה החולה אין כוח להיות סקסית ופוטוגנית - וזה הרבה יותר מושך, והרבה יותר מאפשר. היא מתנהגת טבעי, לא מתאמצת, והפלא ופלא - כולם מרגישים פי עשר יותר נוח, הוא מקריא לה את "האריה שאהב פתות", סיפור על אריה מראש העין שלועס גת עם כיפה וסידור, הם צוחקים במיטה כמו שני ילדים סתומים, וזה ממש ממש חמוד. משהו טוב קרה בממלכת דנה ודור, רק צריך להיזהר לא להרוס את זה, וטוב עשה דור שהעביר לדנה את המושכות בענייני המגע הראשון. יצא גבר. שורש ח.ט.ב.

ייפרדו - מריאנה, סרגיי וחרדת הפשרות

אהבה חדשה. אהבה חדשה קשת 12, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, אהבה חדשה קשת 12

למרות שהיום מתחיל בסרגיי רוקד לצלילי "סאני", כבר יומיים מתוך שישה המצב פחות אופטימי. כבר בארוחת הבוקר היא נועצת בו סכין קטנה ומסובבת שהסתתרה מתחת לאמירה תמימה, וסרגיי, שלא בנוי לדברים האלה, נסגר. זה כבר כמה ימים ככה, ועם כל הכבוד לתסכול שהיא חשה לנוכח הגבר היותר מדיי סטרייט ששידכו לה, שישה ימים זה לא מספיק זמן בשביל לעשות שיחות יחסינו לאן, גם אם זה מרגיש כמו שישים ימים.

הדילמה ברורה. מריאנה רוצה לדעת שיש סיכוי למעבר דירה מצידו של סרגיי - לפחות היתכנות של מעבר לאותה העיר. לא בטוח שהייתה מתעקשת שהוא יבוא לבאר שבע ולא היא לתל אביב, אבל היא צריכה לדעת שאם הדברים ימשיכו לעבוד טוב ביניהם - זו אופציה ולא דיל ברייקר. אם רק היה יכול לומר לה, "תשמעי מאמי, אי אפשר לדעת אבל אם זה ימשיך ככה, נחשוב ביחד על פתרון", זה היה סוגר את הפינה הזאת. אבל סרגיי הוא איש הגון, ואין לו יכולת לומר כזה משפט, שלמרות שהוא לא שקרי, יש בו משהו חמקמק, וזה לא הסטייל שלו. הוא צריך לדייק.

שניהם צודקים לגמרי, אגב. אני לא חושבת שמריאנה הייתה צריכה להתאפק - לא - לאמא לילד זו שאלה ממש לגיטימית. אבל מרוב חרדה היא הצליחה לראות רק את עצמה, ולגמרי לפספס את סרגיי, שנקלע לסיטואציה הזאת בדיוק כמוה, ונמצא במקום אחר לגמרי. הוא כנראה לא דמיין לעצמו שהוא יכיר בתוכנית מישהי מהילדות, כזו שהוא מרגיש אקסטרה מחוייב לא לבאס אותה מאשר אם הייתה זרה מוחלטת. מן הסתם הוא לא ציפה שיכירו לו משפחה קטנה שכוללת ילד, ולא ציפה שאחרי כמה ימים ישאלו אותו שאלות על העתיד.

היא צודקת שהיא רוצה לדעת, הוא צודק שזה לא פייר לשאול אותו את השאלות האלה עכשיו, והיא הייתה צריכה לשבת ולהסביר לו את המצב בצורה פשוטה, ישירה, כנה, ובלי כעס או עלבון - בעיקר כי אין מקום לכעס ועלבון, ולא צריך להיות. במצב בריא, התשובה שלו לשאלה הזאת, לא משנה מהי, לא אמורה להיות כל כך קריטית בשבילה, אבל ברור שיש אצלה פצע טרי מפגיעה שהיא מגיעה איתה - כזה שכנראה היה צריך לסיים לטפל בו לפני שמחפשים את הזוגיות הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully