אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 אהבה חדשה

טעות, טעות חמורה: גם הפעם הבחירה של דנה תיגמר בבכי

29.4.2022 / 10:22

דנה בוחרת את דור ומפתחת קראש חמור, אל בוחרת את אביעד ומפתחת אלרגיה קשה, מריאנה מתקשה להתגבר על חרדת הנטישה, ושני ומיכאל מתמהמהים עם "הצעד הבא". מה יקרה ביום הבחירה של "אהבה חדשה"?

הרבנית עובדיה וגיברת הולצמן הולכות לאירוע

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

מצחיק להגיד, אבל שני ומיכאל הם הזוג הכי טוב בבית כרגע. היא דתייה וונאבי במיני שמחפשת קופי בפרקי אבות, והוא תל אביבית וונאבי שרוצה לעבור ממסיבה למסיבה ולהרים, ואיכשהו זה עובד. נוצר קשר עמוק מהצפוי, לא ברור לי איך - אלא אם כן בגלגול קודם הם כבר ישנו בנפרד ביחד, כזוג לסביות, הרבנית עובדיה וגיברת הולצמן.

כן, הם ישנו יחד בפעם הראשונה. זה לא עבד טוב. שניהם לא הצליחו להירדם בלילה, ולא צריך מומחים כדי להבין למה. בשלב זה, אחרי שבוע וקצת של 24 שעות יחד, כנראה שיש הצטברות של אנרגיה מינית שצריכה להתפרק, מה שהיה קורה כבר אם היה מדובר בזוג אנשים ריגשיים. לא צריך לישון ביחד יותר, קובעת שני "זה סתם מפריע עוד בן אדם במיטה" ומציעה שכל אחד יישן במיטה שלו. אחרי הסקס, כמובן. היא ממשיכה עם הטיזינג.

מיכאל, שכבר שמונה ימים עולה על גדותיו כמו נס כד השמן והמוח שלו משלם את המחיר, בלילה לא מפסיק לזוז, וגם ממשיך לדבר. בטח הוא שכר גם בשנתו כמה פסיכולוגים נוספים ועושה איתם סשנים מקיר לקיר, כי באמת שצריך הרבה תמיכה נפשית כדי להתמודד עם האישה הזאת, שכנראה לא תשחרר עד שהיא תהיה בטוחה במיליון אחוז שהוא שלה גם בחוץ. כלומר כשהוא יהיה אזוק במרתף של גיסתה (אל דאגה, המרתף יהיה גם חדר כושר).

היום, במקום להכריח אותו לחזור בתשובה מלאה, שני הפכה ללינוי אשרם של הסלפי, והחליטה שהיא חייבת לנצח את התחרות. איזו תחרות? אין שום תחרות, יא טרלול. את לא ברוקדים עם כוכבים, כולה לצלם אחד את השני עם הטלפון, ולהגיד כמה מילים. אבל הפתעת ההפתעות - מיכאל שונא להצטלם. האיש שעסוק במראה החיצוני של כולם כל היום ומטפל גם בעצמו בקפידה יתרה לא אוהב להצטלם? מעניין שדווקא בגלל הפעולה הפשוטה הזאת בורח לו כל חוסר הביטחון שהוא מנסה להסתיר. אולי הוא לא כזה מרוצה מעצמו כמו שהוא נראה, ואני חייבת להגיד שזה הרבה יותר יפה לו.

הוא מנסה להתחמק, שני רוצה לנצח, ומאשימה אותו ב"רנדומליות". אובווייסלי המשימה הזאת מתיישבת לו לא טוב בבטן אבל היא לא קולטת את הרמזים ויושבת לו על הראש כמו מגבת רטובה עד שהוא מתייאש ועושה מה שהיא אומרת - מצטלם עם תפילין ופיצה פפרוני, וליטרלי עושה סלטה לאחור, רק שזה ייגמר כבר.

רומיאו חדד וג'ולי כהן

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

לדנה, לעומת זאת לא היו מזיקים כמה מהמעצורים של שני, ואולי קצת יכולת אבחנה. אחרי הפיאסקו עם עידן, שהבחירה בו הייתה "מנוגדת לאינסטינקט הטבעי שלה" הפעם היא מבטיחה ללכת לכיוון אחר - כי היא רוצה נצנוץ.

היא מוותרת על יוני, המנטור לאורח חיים בריא ובעליו של מכון כושר, ילד שמנמן לשעבר שמחפש שטותניקית, ובוחרת בדור חדד, שנחשו מה הוא עושה בחיים - נכון, מאמן כושר ומדריך קרב מגע. הוא מגדיר את עצמו כטיפוס רציני שמחפש זוגיות עם תקשורת טובה ואוירה טובה "שיהיה כיף ולא נתעסק בשטויות", והפחד האחד שלו בחיים זה שהיא לא תמצא חן בעיניו.

זה הפחד הנפוץ ביותר של גברים לפני דייט ראשון - שהיא לא תהיה כוסית כמו בתמונה, וגם כאן הוא תקף. הם נפגשים, הוא מגלה שאמנם היא לא בול הטעם שלו אבל לפחות היא צוחקת מכל מה שהוא אומר ויש לה עיניים טובות וידיים חמות ונעימות, אז הוא יכול להחזיק שלושה ימים ולאסוף לעצמו עוד כמה עוקבות. כי מה כבר גבר רוצה? אפליקציית היכרויות פרטית שתחשוף אותו לכמה שיותר נשים ותרים לו קצת את העסק.

אז כן, למרות הסצינות של רומיאו וג'ולי על המרפסת, למרות הצחוקים ולמרות העובדה שהוא הרבה יותר אינטליגנטי ומצחיק מעידן, וגם למרות השכיבה על הספה והשיח על הפרפרים והזחלים, הוא לא בעניין שלה וגם לא יהיה. מבחינתו דנה היא בעיקר תפאורה, מקסימום מישהי לשחק איתה - כמו שחתול משחק עם ג'וק רגע לפני שהוא הורג אותו, כי מה יותר כיף מלראות אותו מפרפר קצת?

הלוגם מבגדד, בסרטו "רוח ענק של מרחק". תפקיד משנה

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

אל, כפרה עליה, מאבדת את זה לאט לאט. או במילים שלה "יש לי קוצר בחיבור". קוצר זו לא מילה אחותי - אביעד, האופציה המושכת בסרטוני ההיכרויות, מסתבר די מהר כאיש סופר משונה. הוא בלחץ נוראי מהפגישה - וגם הוא מציין כמה חשוב לו שהאישה שלו תיראה טוב בעיניו. אבל למרות שאל כנראה נראית טוב בעיניו (כי לגברים יש טעם די צפוי, והוא גם נראה מבסוט כשנכנס בדלת), הוא יושב שם כמו גולם ולוגם תה ברעש. גולם בן 72 אבל - לא גולם מלא ברוח נעורים.

היא ישבה מולו וקיללה את עצמה שבחרה במושבניק הכלכלי ההוליסטי על פני תמיר שגם הוא בעד "כיף", ומתה שזה ייגמר. הבעיה היא שאל משקרת לעצמה בקשר לאיפה שהיא נמצאת בחיים. היא הגיעה לגיל המסוים שבו אין ברירה אלא להתעסק בשאלת הזוגיות, אבל תכל'ס, היא בערך בת 16 מבחינת המוכנות שלה לזוגיות, ואם היא הייתה כנה עם עצמה היא לא היתה בוחרת באיש כל כך כבד, אלא במישהו שכמוה, רוצה עוד להשתפשף קצת עד שהוא ייסגר על עצמו. אגב, הוא כבר היה פה, וקוראים לו אור.

אין דרך חזרה. כל מילה שיוצאת לו מהפה נשמעת מתאמצת ומחושבת מדי, כאילו הוא בהתקף ארוך של פחד במה בפרק של "על הספקטרום". אל יודעת כבר שזה לא יקרה, כי הם מדברים שפות שונות ולה יש מחר יומולדת והיא רצתה מישהו שיצחיק אותה ויציל אותה, ומגיעה לאירוע הצגת התמונות הכי בדאון, ונשברת מצחוק למראה התמונות של דנה על המרפסת. הפסיכולוג אומר, ואני מסכימה - שהצחוק הזה היה צחוק של קריסה, של התפרקות, ולא "כי כל היום לא צחקתי", כמו שהיא מסבירה לדנה הנעלבת.

הצחוק הזה היה מן התקף טורט עם פרכוסים, כי אל אלרגית לאביעד כמו שמריאנה היתה לרזי, ובתור שחקנית ראשית את מצפה שהסייד קיק שלך ידע את מקומו - בבית שלו - כי היא מרגישה "רוח ענק של מרחק" ולא נראה שזה ישתפר אחרי שמצאה אותו נוחר לה במיטה.

סתלבט וציניות מקיר לקיר

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

לפרק הזה לא היה צריך לקרוא "דנה מתאהבת" כי דנה לא מתאהבת ולא בטיח, דנה תהיה בסדר גם אחרי שדור יילך - מריאנה היא זו שנמצאת בסכנת הפגיעה הכי ממשית, ולא רק בגלל שהוא גר בבאר שבע והיא בתל אביב - זאת לא הבעיה שלהם, כי סרגיי יעזוב את באר שבע לטובת תל אביב אם הוא יתאהב. הבעיה היא שהוא לא מתאהב, ולא כי משהו אצלה לא טוב בעיניו, אלא כי אדם שפוי לא צריך אחרי חמישה ימים יחד לדעת מה הוא מרגיש, מה הוא רוצה שיקרה בעתיד, ואיפה הוא ירצה לגור איתה ועם הילד.

היא רוצה ביטחון, ולא רק ביטחון שהוא לא יכול לתת לה, אלא ביטחון שאף אחד לא יכול לתת לה - ביטחון שלא קיים. הרי גם אם מצאת מישהו, התאהבתם, התחתנם, נשבעתם לאהוב לנצח ועשיתם שבעה ילדים, אין שום אפשרות להבטיח משהו לגבי העתיד, נכון? אנשים שמבטיחים דברים כאלה, משקרים, כי הם לא יודעים מה הם מרגישים ברגע זה, נראה לך שהם יודעים מה הם ירגישו עוד חצי שנה? מסכן, לא הבין מה היא רוצה ממנו עם השאלות הכאילו קלילות שלא עובדות על אף אחד, והטון הנוזף והרוטן שהסתתר מתחת לכל "בדיחה".

מה יהיה עם מריאנה והלחץ? הצצה לפרק הבא (יום א')

מריאנה מתבכיינת/אהבה חדשה קשת 12

גם היא משקרת לעצמה - מה שמפחיד אותה זה לא מרחק של שעה נסיעה ביניהם, אלא העובדה שהיא מרגישה שזה לא זה. היא יודעת שהוא לא שם, אבל לא מסוגלת להכיר בזה כי כל כך בא לה שתהיה לה איזו אגדת דיסני להיתלות בה אחרי תקופה קשה. וואלה, גם לי בא. אבל מה לעשות שאין?

בתוך תוכה היא יודעת מצוין שכמה שהוא מותק - הוא לא נמצא אפילו קרוב למקום שלה. חבל שבמקום לקחת אחריות ולהגיד לעצמה ולו, שלמרבה הצער זה המצב, היא מדברת על תל אביב ובאר שבע, ואז ממשיכה לריב איתו בלי להודות בזה, כמו פולניה טובה, במשך כל היום.

עם הטון, ועם הסטקאטו, ועם ה"הכל בסדר", וה"אני בן אדם סתלבטן וציני" שלה. בסדר. מריאנה מודה שהיא מפחדת להיפגע, וזה מאד מדוייק, אבל מה שהיא לא מוכנה לראות זה את הפגיעה שהיא כבר מגיעה איתה מהבית, ואת הפגיעה שהיא כבר מרגישה מסרגיי - הרי הפחד שהיא מתאמצת לא להרגיש - כבר התממש - זה לא יעבוד. נשאר רק להתאבל על אבדן הפנטזייה ולהמשיך לגבר הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully