אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 אהבה חדשה

מי זרק את מי? נחשף תוכן המכתב של עידן לדנה

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 10:22

רגע לפני שנזרק מן הדירה עקב המוב שניסה לעשות על שני, ראינו את עידן כותב מכתב לדנה. תוכנו של המכתב סקרן רבים מצופי "אהבה חדשה" - ואיזה מזל שהצייצנית החוקרת תמר לסקר הצליחה לחשוף את חלקו

צופי "אהבה חדשה" ודאי זוכרים את הסצינה מן הפרק שעבר בה עידן יושב לכתוב לדנה מכתב, כמה רגעים לפני שהיא פורצת לחדר ומודיעה לו: "עידן, הן פתחו עלייך", מספרת לו שהיא יודעת שהוא ניסה להתחיל עם שני בזמן שהיה בדייט איתה (אם אפשר לקרוא לזה ככה), ועקב כך מסיימת את היחסים בינהם.

מעבר לשאלה המתבקשת, למה שבן אדם שאינו רזי חלבונים יעשה כזה דבר אדיוטי מול המוני מצלמות, אפשר להסכים שמדובר בהתנהגות גסת רוח, אנטי ג'נטלמנית, חסרת רגישות ולא תואמת את הסיטואציה, וגם זו סיבה להתעניין בתוכן המכתב שכתב עידן רגע לפני הפרידה - זה שדנה סירבה לקרוא למרות שהוא נכתב "לטובתה", אם להקשיב לשכנועים שלו. אחרי החשיפה הבנו גם למה הוא כל כך התעקש להקריא לה אותו. רמז - לא כי אמת וכנות חשובים לו כל כך.

הצייצנית החוקרת תמר לסקר, שהביאה לנו את התחקיר האלמותי "מאיזו זוית ניצן שיק הצטלמה ולמה זה אומר שהיא הייתה על הגג של מנו" עשתה זאת שוב, והשיגה את המכתב, או לפחות את חלקו, וכך נכתב בו:

"דנה היקרה בת זוגי למסע הכי מטורף שהעזתי לצאת אליו בחיי. אני רוצה בראש ובראשונה, לפני הכל!!! להגיד לך תודה על הדאגה כלפיי מהצעד הראשון שלי לתוך הדירה שלך. תודה על אווירה מתרגשת וקלילה שהצחיקה אותי ברמות והפכה את החוויה המפחידה לפשוטה יותר. אך בו בעת אותה אווירה מתרגשת הייתה עקב אכילס בקשר שלנו. לצערי לא הצלחתי למצוא בך את מה שאני מחפש בבת זוג שלי. פאך (פייר?) מצאתי מישהי שבהחלט יכולה ליהות חברה טובה. בשל כך החלטתי שהגיע הזמן להיפרד….ו(להשאיר? להקדיש?) לבן הזוג הבא את מה ששנינו לא הצלחנו. עידן"

תגובתו של עידן
"הבוקר קיבלתי עדכון שמכתב הפרידה שלי לדנה נחשף בחלקו. אני מודה שאנשים רבים פנו אלי בימים האחרונים ושאלו מה נכתב במכתב. בחרתי לשמור לעצמי את האמת שלשמחתי נחשפת כעת. אמת וכנות הן ערך עליון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully