התחתן עם המטפלת של הילדים. krystlekayture, צילום מסך
צילום מסך/krystlekayture

"שכרתי מטפלת "איומה" והתחתנתי איתה למרות שאני מבוגר ממנה ב-20 שנים"

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 23:42

בן רומאנו בן ה-43 נאלץ לשכור את קריסטל בת ה-23 לאחר הגירושים שלו. כשראה את יכולותיוה בטיול בילדים הוא רצה לפטר אותה, אבל בסופו של דבר התחתן איתה והשניים מתחזקים זוגיות ויראלית במיוחד

התחתן עם המטפלת של הילדים/krystlekayture

בן רומאנו, איש עסקים בן 43, התגרש ב-2014 והחליט לשכור מטפלת שתעזור לו לטפל בשלושת ילדיו. קריסטל, המטפלת בת ה-23 שנבחרה על ידי רומאנו הייתה פשוט "גרועה" בתפקיד שלה, אך הצליחה בכל זאת לשבות את ליבו של בן, שהחליט להתחתן איתה למרות פערי הגילאים המשמועתיים ביניהם, כך דווח בניו יורק פוסט.

"הייתי נואש למטפלת באותו הזמן. אני עבדתי והייתה לי משמורת מלאה על הילדים והייתי צריך מישהי שתדאג לילדים", הסביר בן, "שכרתי את קריסטל ואם להיות כן אומר שהיא המטפלת הכי גרועה שהייתה לנו אי פעם. הבישולים שלה היו נוראים, הניקיון שלה היה גרועה והיא הייתה נוראית עם הכביסה".

מתחזקים זוגיות מצליחה

בן דיבר עם הבת שלו פרנצ'סקה על היכולות של המטפלת החדשה והחליט שהיא צריכה לעזוב. "אבל פרנצ'סקה בכתה והתחננה בפניי לא לפטר אותה. היא אמרה שקריסטל הייתה ממש נחמדה ושהיא גורמת לה להרגיש שוב כמו ילדה קטנה. זה בהחלט משך את תשומת ליבי. קריסטל לא היה מטפלת ביתית טובה, אבל אהבתי שהיא משמחת את הילדים שלי", הוא אמר על ילדיו, פרנקי (כיום בת 22), ג'וליאנה (כיום בת בת 19 וסאל (כיום בן 17).

במקום לפטר את קריסטל, בן נתן לה בסופו של דבר טבעת נישואים. השניים התאהבו והתחתנו ב-2017 למרות שקריסטל הייתה גדולה בשבע שנים בלבד מהבת הבכורה שלו וצעירה ממנו ב-20 שנים. היחסים שלהם הפכו להיות ויראליים בטיקטוק, שם יש להם מעל ל-300 אלף עוקבים, בגלל היחודיות וה"חמודיות" שלהם.

עוד זוג עם פערי גילים

"כשבתולה בת 18 פוגשת בטינדר גבר בן 40"

לכתבה המלאה

המשפחה בהרכב מלא

עם הבת החורגת

@krystlekayture Answer @fifth_wheel_living forever getting clout for my step daughter and I being 10 years apart. #stepmom #fyp ♬ original sound - krystlekayture

"לא אהבנו אחד את השנייה כשנפגשנו בפעם הראשונה. אני שנאתי את בן אם להיות כנה", סיפרה קריסטל, "אבל עם הזמן, התחלנו לדבר ואז הוא הזמין אותי ואת הבן שלי להיות איתם בחג המולד. לא התכוונתי לבוא, אבל הילדים התחננו שאגיע. ואז כשהייתי אצלו בחג, הוקסמתי מכל המתנות שבן קנה לבן שלי. זו הייתה נקודת המפנה, הבנתי שהוא גבר ממש נחמד". בן לעומתה הודה שהוא נמשך אליה לאחר שראה אותה פעם בשמלת ערב.

@krystlekayture Yes my husband is 20 years older than me. Yes I was his nanny and then he married me ?? #favoritememory #xyzbca #viral #agegap #fyp ♬ Trev Peace and Love for all - Trevor ✌?

בהתחלה השניים החלו לצאת בחשאיות ושמרו את זה בסוד מפני הילדים, אבל בסופו של דבר הם יצאו עם זה החוצה וכעת הם חיים באושר כמשפחה גדולה שכוללת את שלושת ילדיו של בן ואת בנה של קריסטל, קשטון בן ה-10. "לפעמים כשאנחנו בחופשה אנשים חושבים שקריסטל היא הבת שלי, אבל זה לא מפריע לי". סיפר בן.

כמובן שהשניים גם מקבלים תגובות שליליות וגולשים מאשימים את קריסטל שהיא "גולד דיגרית" ועל זה אמר בן: "כשהכרתי אותה לא היה לי הרבה כסף. העסקים שלי התרוממו רק מאז שהכרתי אותה והתחלתי לצאת איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully