שרה בלייק. thesarablake, צילום מסך
צילום מסך/thesarablake

"לחשוף את הציצים שלי ב-OnlyFans זה מעצים והופך אותי לאימא טובה יותר"

27.5.2022 / 0:52

שרה בלייק צ'יק מתמרנת בין תיפקוד כאימא לארבעה ילדים לבין משרת דוגמנות העירום שלה ב-OnlyFans, שם היא מרוויחה מעל ל-345 אלף דולר בשנה משיתוף תמונות וסרטונים נועזים: "על אף השנאה שאני מקבלת, אין כמו להרגיש בוסית"

יום בחייה של שרה בלייק/thesarablake

אם לארבעה ילדים שהפכה לדוגמנית מצליחה באתר המעריצים הנועז OnlyFans חשפה שהיא מרוויחה מעל 345,000 דולר בשנה וטוענת שחשיפת החזה שלה ברשת רק מעצימה אותה כאישה.

שרה בלייק צ'יק, שמפרסמת גם תכנים כ- @thesaracheeky בטיקטוק ו-@thesarablake באינסטגרם, פתחה את החשבון שלה באתר למבוגרים המבוסס על מנויים ב-2020. מהר מאוד היא החלה להרוויח עד 30,000 דולר לחודש על ידי שיתוף תמונות וסרטונים נועזים שלה בעירום, כמו גם יצירת תוכן מותאם אישית. היא סיפרה ל-Dailystar: "העבודה שלי ב-OnlyFans מאפשרת לי להיות האימא והאישה שתמיד רציתי להיות. אני מסוגלת לפרנס את המשפחה שלי, להכניס את הבנים שלי לשיעורי הוקי פרטיים, לשלם עבור טיולי ההוקי שלהם ולראות אותם עושים דברים שיעצבו את מי שהם יהיו בעתיד".

היא הוסיפה: "כל מי שלא עושה את זה למחייתו, לא מבין איך מישהי יכולה להיות אימא טובה, לעשות דברים רגילים של אימא, להרדים את הילדים שלה בערב ואז ללכת לחדר השינה שלך כדי לעשות סקסטינג ב-OnlyFans. זה נשמע מוזר לאנשים, אבל זה גורם לי להרגיש מדהים להיות הבוסית של עצמי".

ואכן, רבים לא מפרגנים לשרה על החשיפה שלה. היא סיפרה: "יש אנשים רבים שחושבים שהם יכולים להתייחס למישהו אחר כמו לזבל רק כי הוא עושה OnlyFans. יש אנשים שחושבים שזה מוריד מהערך שלי. אני מקבלת מבטים בבית הספר כשאני אוספת את הילדים. אנשים שמעולם לא פגשו אותי כותבים עליי דברים נוראיים ברשת, אבל כל זה לא משנה. יש לי עור עבה, ישו אוהב אותי והמשפחה שלי אוהבת אותי. אני הופכת את השנאה למוטיבציה. אני רודפת אחר החלומות שלי".

אחת הסיבות לכך ששרה נהנית לדבריה מעבודת הדוגמנות שלה ב-OnlyFans היא האפשרות להשוויץ בגזרה מעוררת הקנאה שלה, עליה היא עבדה קשה. "אני מתאמנת המון בשביל הגוף שלי, אז אני אוהבת ללבוש בגדים חושפניים. זה גורם לי להרגיש סקסית, מועצמת ונחשקת", היא אמרה, "אני אוהבת להראות את הציצים שלי. שילמתי עליהם הרבה כסף והיה לי את המנתח הכי טוב שיש. אני גאה בשניים האלה!".

שרה בלייק היא לא רק דוגמנית ואימא במשרה מלאה. בימים אלו היא גם בונה לעצמה קריירה כמסקרת משחקי ספורט ומנהלת חווה בשטח של 25 דונם. היא הוסיפה: "אני עושה OnlyFans, טיקטוק, טוויטר, פרשנויות ספורט עבור ProSports Extra ו- Egotastic, יוטיוב, פודקאסט ומדגמנת באופן מקצועי. החיים שלי הם כאוס. הביטחון שיש לי נובע מכך שאני מודעת לעצמי. אני לא עושה משהו רק כדי לקבל לייקים או הכרה. אני אוהדת ענקית של טנסי בפוטבול. אני עושה את זה מהלב שלי. רציתי להיות על שער של מגזין, אז הלכתי ועשיתי את זה. אני רוצה להיות פרשנית ספורט, אז הלכתי ועשיתי את זה. אני דוגמנית OnlyFans אבל אני גם הרבה מעבר לזה. יש הבדל בין לעסוק בזה לבין לתת לזה להגדיר את מי שאתה".

שרה בלייק עם המשפחה שלה:

ועם חיות המשק

ואז היא מתפנה לזה

כדי שנבין עד כמה זה קשה לשלב בין כל המשרות האלה, שרה סיפרה לנו על יום בחייה: "היום הטיפוסי שלי מתחיל כשבעלי מעיר אותי ב-5:30 כדי להתלבש לאימון בזמן שהוא מכין את הילדים לבית הספר. אני מכינה ארוחת בוקר לילד הבררן שלי שאוכל רק חלבונים. אני הולכת לחדר הכושר, חוזרת הביתה ועוזרת עם חיות המשק שלנו או נותנת להן קצת אהבה. אז אני עוברת לענות למיילים/הודעות, מתלבשת, עושה תוכן, מפרסמת תוכן, מתזמנת צילומים והופעות, עונה להודעות ב-OnlyFans, עושה ראיונות, מתעדכנת בחדשות הספורט ומנסה להתקשר לחברים ולמשפחה שלי כדי שהם ידעו שאני עדיין אוהבת אותם". היא הוסיפה: "אני מכינה את הילדים להוקי או לעידוד, מטפלת בחיות, מזמינה אוכל כי אין לי זמן לבשל או ללכת למכולת, מרדימה את הילדים ומבלה עם בעלי ביצירת תוכן עד 1 בלילה. לוח הזמנים שלי צפוף והזמן שלי יקר מאוד. אני עושה כמה שיותר תוכן בזמן שהילדים בבית הספר כי כשהם בבית - אני אימא".

האימא המסורה סיכמה: "אני קשה להפליא עם עצמי כי אני משקיעה את כל כולי במה שאני עושה. תמיד ידעתי מה אני רוצה ותמיד האמנתי שהבלתי אפשרי הוא אפשרי בהחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully