קנדיס קלוס. candicekloss, צילום מסך
צילום מסך/candicekloss

דוגמנית העירום שעושה מבחן IQ לגבר כבר בדייט הראשון

30.5.2022 / 23:55

קנדיס קלוס מתגאה לא רק במראה החיצוני שלה, אלא במנת משכל גבוהה במיוחד. על מנת "לא לבזבז זמן על אידיוטים", היא בוחנת את הדייטים שלה בדייט הראשון ומי שנכשל "בחוץ", גם אם יש לה כימיה איתו

קנדיס קלוס/candicekloss

קנדיס קלוס היא דוגמנית פופולארית מאוד עם חשבון פרובוקטיבי ב-OnlyFans - ערוץ למבוגרים בלבד שבו היא משתפת תכנים אירוטיים עם המנויים שלה. אלא שמעבר למראה החיצוני שלה, מדובר גם בבחורה חכמה מאוד עם IQ גבוה שחברה ב- Mensa - ארגון בינלאומי של אנשים מחוננים בעלי מנת משכל בתחום 2 האחוזים העליונים של האוכלוסייה, כפי שנבדק במבחן IQ.

קנדיס, בת 21 מניו יורק, עלתה לכותרות לראשונה אחרי שהיא חשפה שגברים רואים בה איום אינטלקטואלי וחוששים לצאת איתה. וכעת, היא חשפה גם את השיטה הקיצונית שלה למציאת "הגבר הנכון", על ידי כך שהיא עורכת להם מבחן IQ מיד בדייט הראשון, כן כן אתם קוראים נכון.

קנדיס, שחברה במנסה מאז שהיא הייתה בת 17, מתגאה ב-106 אלף עוקבים באינסטגרם וטוענת שהיא "לא רוצה לבזבז את הזמן" על "אידיוטים", שלא חולקים את אותה תשוקה כמו שיש לה לנושאים כמו מתמטיקה והתנהלות כלכלית נכונה. לטענתה, קנדיס היא בעלת IQ גבוה מאוד של 136 (כשלפי הסקאלה מי שנמצא בין 120 ל-140 נחשב לחכם במיוחד ומי שמעל 140 נחשב לגאון).

היא חשפה שאם הגבר לא עובר את מבחן ה-IQ שלה "הוא בחוץ", ולא משנה כמה הוא יפה, שרמנטי או כמה כימיה יש לה איתו. "אני רוצה לוודא שהגבר שאיתי שווה בכלל דייט שני", אמרה קנדיס, "יש הרבה גברים שמושכים בעיניי, אבל אם הם לא אינטיליגנטיים, זה לא משנה כמה הם נראים טוב. איך אני יכולה ליהנות עם מישהו שאני לא יכולה להתחבר איתו בנושאי שיחה?".

הייתם עושים מבחן IQ כדי לצאת איתה?

ברור. הייתי עושה הכל בשבילה
נראה לכם?!
אני אישה סקרנית
3725 משתתפים

"אני מציגה להם את זה ככיף"

בראיון שהעניקה לתוכנית Good Morning Britain היא אמרה שהיא תצא רק עם אנשים בעלי מנת משכל של 110 ומעלה. רק שני אנשים עברו עד כה את המבחן המלא - שנמשך כשעתיים - היא אמרה למארחים ריצ'רד מדלי וסוזנה ריד.

ולמרות שהיא אמרה שהיא מנסה להציג לבני הזוג הפוטנציאלים את המבחן כ"כיף", הצופים בבית לא השתכנעו מהטיעונים שלה ורבים ביקרו את השיטה שלה למצוא אהבה.

"אני בכנות כבר מעדיף להיות רווק," כתב צופה אחד, בעוד אחר תהה: "היא רוצה שמישהו יעבור מבחן, באמת?!" שלישית כתבה: "כן, אינטליגנציה היא פקטור חשוב אבל אני מחפשת מישהו שיש לו יותר מזה - כמו תחומי עניין משותפים, מטרות וערכים. כל זה צריך להיות מתואם".

"יש הרבה גברים מושכים אבל אם הם לא אינטליגנטים זה מוריד לי מהם, למרות המראה שלהם", הסבירה קלוס לג'אם פרס. "איך אתה יכול ליהנות מהזמן עם מישהו אם אתה לא יכול להתחבר אליו בשיחה? לחלק מהאנשים לא אכפת לא להיות מעודכנים באירועים חדשותיים וזה מוריד לי מהם. בעיני זה אטרקטיבי אם מישהו קולט דברים מהר, כמו גם אם הוא בעל אינטליגנציה רגשית ושנון. בנוסף, כלכלה התנהגותית הוא הנושא האהוב עלי, אבל זה מאוד כיף לשמוע מישהו מדבר על משהו שהוא מנוסה בו, מבין בו מתלהב ממנו".


אז מה צריך כדי לעמוד במבחן שלה? קנדיס הסבירה שהפרטנר הפוטנציאלי שלה צריך להיות מעל הסקאלה הממוצעת של ה-IQ: "אתה לא צריך להיות גאון במתמטיקה, אבל אתה צריך שתהיה לך יכולת להחזיק איתי שיחה ולהיות חכם בצורה יוצאת דופן לפחות בנושא אחד. אני נמשכת לאינטיליגנטים (חוכמת ספר וגם חוכמת רחוב), גברים שיש להם חוש הומור מפותח, הרפתקניים וישירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully