חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

לא "סוד", סתם קשקוש - נשוי בלי ילדים בכלל לא נחשב

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 16:34

היום התפרסמו דיווחים הכוללים מידע רלוונטי למשתתף הריאליטי שהתחתן בפרק האחרון - מסתבר שהוא היה נשוי בעבר, וזוהי לא חתונתו הראשונה. האם המידע הזה הוסתר בכוונה מהצופים ומכלתו הטרייה? קארין ארד בטוחה שלא

חתומנו - פרק 1/מערכת sheee

העיתונאי ערן סוויסה פרסם כי משום מה "הושמט" בפרק החתונה של ליעד דון עם לימור ויינשטיין מידע אודות החתן: ליעד כבר היה נשוי בעבר כשלוש שנים, והתגרש ב-2016, אחרי שמונה שנות זוגיות. בתוך כל המלל שהיה בפרק החתונה, עורכי התוכנית לא מצאו לנכון לספר לצופים או לכלה שלו פרט חשוב זה.

אוי ואבוי, שוד ושבר. חוכא ואיטלולא!

אז בואו נסגור שנייה משהו - נשוי בלי ילדים לא נחשב משהו שחייבים לדווח עליו. לא לדווח על נישואים של שלוש שנים ללא ילדים זה בדיוק כמו לא לדווח על כל מערכת יחסים אחרת של אדם בוגר שנמשכה שנים. זה נושא כבד, אף אחד לא אוהב לדבר על כאבי התופת שלו ככה על הדרך, בשלוש הדקות הראשונות של מפגש רומנטי חדש. לוקח קצת זמן עד שמדברים על האקסים המשמעותיים, וגם אז יש אסכולות שממליצות להימנע מסיפורים מפורטים מדי.

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
טיפוס מתמסר/צילום מסך, קשת 12

מעבר לכך, אמנם זו פיסת רכילות נהדרת, אבל בואו נירגע כולנו. האיש אינו ביגמיסט, הוא בסך הכל בן אדם נורמלי בן 40, וככזה - יש לו עבר רומנטי. לא לספר הכל מיד זו לא "הסתרה", לא "השמטה" ובטח שלא "שקר". אבל אם נצא מתוך נקודת ההנחה שהנושא צץ מתישהו במהלך מיונים שנמשכים חודשים ארוכים ונשאלת השאלה למה בכל זאת זה לא הוזכר או נרמז לנו וללימור ויינשטיין שהתחתנה איתו, אפילו בקטנה, על האירוע המשמעותי הנ"ל.

שמונה שנים של זוגיות שהסתיימו בגירושים אחרי שלוש שנות נישואים הן לא עניין של מה בכך עבור אף אדם, ובטח שלא עבור ליעד דון שאם להקיש מנדרי החתונה בהם הקדיש לזרה הנחמדה שהכיר הרגע את רוב אברי גופו (ההבטחות שלו אליה היו בייסיקלי כרטיס אדי בחרוזים). ליעד דון הוא כנאה טיפוס שמתמסר במלואו - ואם יחסו לחתונה טלויזיונית היה כל כך רציני, שלא לומר מעט מוגזם, מן הסתם סיומם של חיים משותפים מהווים עבורו משבר בינוני ומעלה, שלא מזכירים בשיחה ראשונה עם דייט, או מדברים עליו כלאחר יד.

עוד בוואלה!

הכל לכאורה: הסיפור המטריד של לירז רוסו ואלה לי להב

לכתבה המלאה

הוסתר או לא הוסתר?

הוסתר כי הוא מתבייש
לא הוסתר - ידברו על זה בעתיד
הפרידה היתה גרועה כל כך שהוא חתום על NDA
זה פשוט יח"צ מושלם
3943 משתתפים
חתונה ממבט ראשון. לירון סער,
נשוי זו מילה גדולה/לירון סער

הרי "נשוי" זו מילה גדולה ומפחידה, וכשלא מזכירים אותה בכוונה בפרק חתונה בתוכנית שידוכים, זה מגדיל אותה עוד יותר. לכן ממש לא נראה לי סביר שמישהו ניסה להסתיר את החתונה הקודמת של ליעד. גם כי להסתיר נישואים של דמות בתוכנית ריאליטי פופולרית זה לא משהו שיכול לעבוד במדינה קטנה כמו ישראל, וגם כי למה לבזבז סיפור דרמטי כל כך טוב?

הרי רק על זה בטח נבנה נרטיב שלם שילווה את הזוגיות הזאת במשך כמה חודשים. זה לא הוסתר - זה נחסך - עורכי התוכנית שמו את זה בצד, עד לרגע שבו נהיה מושקעים רגשית בזוג הזה, כי כל מי שאי פעם ניסה לספר סיפור יודע שאין דרך מהירה יותר להרוס אחד מאשר לבזבז את הפואנטה בהתחלה.

נראה לי שאנחנו יכולים להיות רגועים לגמרי, ושהנישואים הקודמים שלו ידוברו עוד רבות במהלך הפרקים. גם כי זה פרט חשוב, וגם כי אם יש דבר שחבורת פסיכולוגים בתוכנית שידוכים לא יוכלו להתעלם ממנו זו מערכת יחסים זוגית שנגמרה בצורה טראומטית, בדיוק כמו שחבורה של יחצנים ממולחים לא הצליחו שלא לנצל את פרט המידע הזה בחוכמה כדי לייצר באז לפרק הבא. עבודה טובה חתונמי. מחכים לפירוט מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully