נקמה בחבר הבוגד - וזרקה את האפר של אימו המתה לאגם. starringsaraa, צילום מסך
צילום מסך/starringsaraa

נקמה בחבר הבוגד - וזרקה את האפר של אימו המתה לנהר

29.7.2022 / 0:01

תושבת טקסס נקמה בחברה הבוגדני והשליכה את האפר של אמו לנהר. ברשת טענו שהמעשה שלה אכזרי ומוגזם - וכמובן הטילו ספק באמיתות הסיפור ורק מאוחר יותר התברר מה באמת קרה שם

נקמה בחבר הבוגד - וזרקה את האפר של אימו המתה לאגם/starringsaraa

כמעט שום דבר לא משתווה לכאב שמרגישים כשהאדם הקרוב ללבך מתגלה כלא נאמן. אולם, בעוד שרבים בוחרים לסיים את הקשר במיידי או מלכלכים על הבוגד בפני כל העולם ואשתו - יש מי שנוקט בצעדים חריפים יותר ובוחר בנקמה שתגרום לה או לו להרגיש טוב יותר. עם זאת, נראה שהאישה שהפכה לויראלית בחודש האחרון ברשת לקחה את עניין הנקמה כמה צעדים רחוק מדי. עד כדי כך רחוק שעל פי רבים מעשה הנקמה שלה פי כמה וכמה חמור יותר ממעשה הבגידה של בן הזוג שלה.

בסרטון שצבר בטיקטוק יותר מ-6 מיליון צפיות ב-4 ימים (לפני שנמחק), נראת אישה צועדת אל קצה הגשר שמעל נהר, מרימה כד לבן ומשליכה אפר למים. מהר מאוד הצופים מבינים שהאישה השליכה את האפר של אמו המתה של בן הזוג שלה לנהר, אחרי שגילתה שהוא לכאורה בגד בה. בסרטון נכתב: "הוא בגד בי אז זרקתי את האפר של אמא שלו לנהר". הסרטון הקצר מסתיים כשהיא משליכה גם את הכד למים ומנערת את ידיה משאריות האפר.

הצופים נותרו המומים - ובצדק. ''אחותי, זה קצת יותר מדי, לא כך?'' כתבה אחת בתגובה שקיבלה יותר מ-32,000 לייקים. אחרת תהתה: 'היא רואה בזה ניצחון?''. אחר הוסיף בצחוק: "אל תדאגו, בקרוב היא תארח לאמא חברה שם במים". היו גם כאלה שתהו מדוע הצלם לא התערב ועצר את זה: "מי צילם את זה ונתן לזה לקרות?" כתב אחד בתגובות.

צפו בנקמה האכזרית:

וההסבר

אז מה באמת קרה שם? הסיפור האמיתי

לאחר שספגה ביקורת רבה ברשת, שרה המצולמת בסרטון התוודה שהכל מבויים ומדובר ב"מערכון", אבל כזה המבוסס על סיפור אמיתי. לפי Black Enterprise, אישה בשם אוגוסטין גלדני הואשמה בהשלכת אפר של אמו של בן זוגה לאגם וורת' בשנת 2020.

לפי דיווח של NBCDFW אוגוסטין גלדני בת ה-40 נעצרה במאי האחרון בחשד להתעללות בגופה, כמעט שנתיים לאחר שהואשמה בהשלכת האפר לאגם. היא עומדת בפני כתב אישום של התעללות בגופה, עבירה מסוג א' בטקסס שעונשה המרבי הוא שנת מאסר וקנס של עד 4,000 דולר, על פי דו"ח משטרת פורט וורת'.

אוגוסטין גלדני הואשמה בהשלכת אפר של אמו של בן זוגה. NBCDFW, צילום מסך
עליה מבוסס המקרה: אוגוסטין גלדני הואשמה בהשלכת אפר של אמו של בן זוגה/צילום מסך, NBCDFW

החבר שלה סיפר למשטרה שב-3 ביוני 2020 גלדני והוא נקלעו לריב. כשחזר לביתו באותו היום, גילה החבר כי הכד עם האפר של אמו חסר. הוא סיפר למשטרה שהאזין לשיחת טלפון בין חברתו לבתה, בה סיפרה לה שהשליכה את הכד לאגם.

המשטרה מסרה כי סמית' הודיע לשוטרים שהוא לא הצליח ליצור קשר עם גלדני עד כמעט חצות באותו יום. בהמשך גלדני שלחה לו הודעה בה הודתה במעשיה.

ב-Daily Dot ניסו להשיג את תגובתה של גלדני, אך ללא הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully