תפסתי את החבר שלי במועדון חשפםנות. missypetersonofficial, צילום מסך
צילום מסך/missypetersonofficial

הנקמה המושלמת: תפסה את בן זוגה במועדון חשפנות ועלתה להופיע בעצמה

5.5.2022 / 23:30

בחורה מקליפורניה חשדה בנאמנות של חבר שלה ושמה לו חיישן מעקב ברכב. כשהיא גילתה לאיזה מועדון חשפנות הוא הגיע, היא הלכה לשם בעצמה ואף עלתה על הבמה למרבה תדהמתו. לאחר מכן היא גם "זרקה אותו". והעוקבים ממש לא נשארו אדישים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

תפסה את החבר שלה במועדון חשפנות וככה היא הגיבה/LIVE:LEAK

בנות, מה הייתן עושות אם הייתן חושדות שבן הזוג שלכן נוהג לבקר במועדוני חשפנות? בחורה אחת הכניסה את החבר שלה לשוק של החיים שלו כשהחליטה ללכת למועדון חשפנות שבו הוא היה ולהתעמת איתו, אבל היא אפילו לקחת את זה צעד אחד קדימה והחליטה להופיע בעצמה על הבמה.

מיסי פטרסון, סוכנת נדל"ן ואמא לשני ילדים מקליפורניה, חשפה בטיקטוק כיצד היא עקבה אחרי בן הזוג שלה בשנתיים האחרונות ועלתה בעצמה על הבמה במועדון שבו הוא שהה.

"הפעלתי מעקב אחרי הרכב שלו וכשגיליתי שהוא הולך למועדון חשפנות, הלכתי לשם גם", היא כתבה, "אמרתי לבחורות שהופיעו שם והן עזרו לי להיות מוכנה כדי לעלות על הבמה. עליתי לבמה עם חזייה ורצועה שאחת הבנות נתנה לי. ואז אמרתי לחבר שלי 'היי, אתה רוצה מופע? אתן לך מופע'".

עוד באותו נושא

חשפנית מגלה: זה מה שהגברים עושים במסיבות הרווקים שלהם

לכתבה המלאה

היא הוסיפה שהאקס שלה התוודה על כך שהוא פקד בקביעות מועדוני חשפנות, הזמין ריקודים אירוטיים ואפילו בגד בה ושכב עם בחורות אחרות. כאשר הבחור נעלם ללא הסבר, פיטרסון חשדה בו והחליטה להתקין GPS ברכב שלו וכך היא גילתה לאן הוא נוסע. אחרי שפיטרסון ביצעה את הנקמה המושלמת ועלתה לבמה עם חזייה ותחתונים ורודים ושחורים, הגבר הבוגדני פשוט לא האמין למה שהוא רואה.

אבל אם חשבתן שהיא הסתפקה בנקמה הזו, טעיתן. לאחר ה"הופעה" שלה על הבמה, הבחורה הנקמנית זרקה את הגבר שלה ואמרה לו שהיחסים ביניהם נגמרו ושלא ידבר איתה שוב לעולם. "הרגשתי מצוין. אני חושבת שזו הייתה דרך גאונית לסיים את היחסים", היא אמרה וסיפרה שהאקס שלה מאז ניסה להתקשר אליה "10 פעמים ביום ממספרים חסומים" בניסיון להתפייס.

הסרטון שלה צבר מעל 4 מיליון צפיות כשרוב המגיבות שלה תמכו בה ואף היו משועשעות מהנקמה המקורית. לכל הספקנים ברשת שמפקפקים בסיפור הפרידה שלה, היא אמרה: "אתם פשוט אומללים ומקנאים שאתם לא חשבתם על הרעיון הזה בעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully