דיאן שוורץ האח הגדול 2022. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

צודקת: סקסי זה להיראות ככה ש"גברים ירצו לז*** אותך"

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 11:30

העונה הנוכחית של האח הגדול כבר עכשיו מספקת שערוריות - והפעם דיאן הדוגמנית השנויה במחלוקת מסבירה כי "סקסית" זו מי שגברים רוצים לז***ן אותה - טכנית היא צודקת, אבל לג'ני דנסון יש תוספת "קטנה"

יש לי המון חמלה כלפי דיאן.
אני יודעת שחמלה היא לא המילה שהרוב משתמשים בה לגבי הבחורה הזאת שנראית כמו קארין עליה 2.0 ומדברת פאקאצית מצויה, אבל מהרגע הראשון שראיתי את תעודת הזהות שלה, שבה היא כל כך ניסתה לצאת הבחורה הסופר מגניבה והמאוד יפה שמסובבת את העולם על האצבע הקטנה, כל מה שרציתי היה לחבק אותה.

אולי כי היא קצת מזכירה לי את עצמי באותו גיל - אמנם 20 ומשהו סנטימטר פחות ובלי לוק שאנשים רצו לצלם ולשים בפרסומות, אבל אני מכירה את הרצון הזה להראות שאת יודעת ומבינה, שעברת כבר טריליון דברים בחיים למרות הגיל הצעיר שלך אז את דורשת שיכבדו אותך. זה מאפיין המון בנות 20 וקצת שרוצות לטרוף את העולם אבל לא ממש יודעות איך, אז הן משתמשות בכלים כמו התנשאות והתלהבות מוגזמת מעצמן. העניין הוא שלא משנה כמה עברת וכמה ניסיון חיים יש לך, בדרך כלל יידרשו או 3 או 30 כאפות חזקות מהיקום כדי שבאמת תגיעי למקום שבו את באמת הופכת לאישה שנוח לה בתוך העור שלה, ואז גם את מבינה שאישה כזו לא באמת צריכה את כל המניירות והפוזות.

בגלל זה אני כנראה מחליקה לה על הרבה מאוד יציאות מטופשות לחלוטין - החל מהעובדה שהיא הודיעה שמבחינתה טליה "לא קיימת" ועד להתנשאות המאולצת שגורמת לאנשים לשנוא אותה כל כך אבל בעיני (ובעיני אופק, שניתח אותה בצורה מדויקת אם תשאלו אותי) מגיעה מתוך חוסר ביטחון ורצון שיראו אותה ויכבדו אותה.

זו גם הסיבה שאני יכולה להבין למה חשוב לה לצאת בהצהרות גדולות ופומפוזיות שגם לא יהיו "מקובלות חברתית" - היא כנראה מרגישה שהיא חייבת לדבר שונה ולהיות מגניבה יותר מכולם כדי להוכיח כמה היא חשובה.

אז היא אמרה לנתנאל שלדעתה אידיאל היופי הוא להיראות ככה ש"גברים ירצו לז*** אותך" - והסבירה ש"זה ממש לא משנה רזון, סקסיות באה מבפנים" היא אפילו נתנה כדוגמה את חברה שלה, דוגמנית פלאס סייז סקסית, וסגרה את הנושא בכך שמה שחשוב זה בעיקר "ציצים, שיער, תחת".

טכנית היא צודקת - להיות סקסית זה להיות אישה שאנשים אחרים ירצו לעשות איתה סקס, כלומר, במילים אחרות, אישה שגברים (או נשים, או כל אדם אחר שאוהב נשים, אבל בואו לא נתקטנן לצורך הטוקבקים) ירצו לז***. ומה בדרך כלל גברים רוצים לז***? ציצים, תחת, שיער וכל מה שמחזיק אותם ביחד, כל הכבוד - 5 נקודות לדיאן.

הבעיה באמירה הזו היא לא חוסר הנכונות שלה, אלא העובדה שאין מאחוריה את ההבנה שלהוית סקסית זה אולי נחמד, אבל ממש לא מספיק בשביל לתחזק מערכות יחסים עמוקות, הערכה עצמית, או דימוי עצמי.

ממש כמו יתר הדברים שיוצאים לדיאן מהפה, היא בעיקר שטוחה ורדודה. נכון, סקסיות באה מבפנים וסקסיות היא קלה יחסית להשגה (תשאלו את דיאנה ואילנה שכנראה נראות סקסיות גם כשהן מפוצצות אחת לשניה חצ'קונים בגב), אבל היא לא משהו שאישה צריכה לשאוף אליו, או לפחות, לא כל מה שהיא צריכה לשאוף אליו.

עוד בוואלה!

"לא ציפיתי": הטעות החמורה שעשתה רחל לפני שהודחה

לכתבה המלאה

כי סקסיות, דווקא בגלל שהיא פשוטה יחסית להשגה, כשהיא עומדת לבד, דועכת מהר מאוד. כל אישה יכולה להיכנס לכל מקום כשהיא חמושה בעקבים, שיער מתנופף, ריח טוב ומחשוף, לחייך כמעט לכל גבר וללכת איתו למיטה. בואו, גברים לא מאוד בררנים - את לא צריכה להיות 10\10 כדי להיות סקסית וזה לא מאוד מסובך לגרום לגברים לרצות לז*** אותך.

אז נשאלת השאלה - אם כל כך קל להרגיש סקסית, למה לכל כך הרבה נשים יש בעיית ביטחון עצמי? למה אנחנו מסתכלות במראה וכועסות על הצלוליטיס ועל הורידים ברגליים? למה אנחנו משקיעות בלבוש רחב ו"לא סקסי" כדי לגרום לעצמנו להרגיש טוב, קורעות את עצמנו בחדרי כושר, הולכות לטיפולים, לסדנאות, לפסיכולוגים ומשלמות עשרות אלפי שקלים כדי למרוט, להחליק, לעבות, להכהות ולהבהיר אם כל מה שצריך כדי להרגיש סקסית זה לשים על עצמנו מיני ומחשוף ולהתחיל לקפץ מגבר לגבר?

והתשובה היא שלהיות סקסית זה לא מספיק, בעיקר כי אנחנו ממש לא רוצות להיות האישה שכולם רוצים לז***. אולי כשאנחנו צעירות וחושבות שז** עומד הוא תו כבוד לזה שעשינו משהו נכון, אבל מאוחר יותר אנחנו מבינות שאנחנו רוצות מיליון דברים אחרים - כמו הערכה, כבוד, חיבה, ביטחון וגם הדבר הזה שבסופו של דבר מניע את כולנו - אהבה.

וכאן הקאץ', כי בזמן שדיאן לגמרי צודקת וחזה עומד, בטן שטוחה ותחת עגול הם כרטיס מהיר ל"סקסיות", עבור רוב הנשים מדובר בחלקיק קטן מאוד ממה שהן רוצות לשדר ומי שהן רוצות להיות. עובדה שגם אילנה ודיאנה, שכל מטרתן בעולם היא להיות סקסיות, רוצות להיות יותר. זו הסיבה שדיאנה כעסה על אילנה ואמרה לה לחשוב 10 פעמים לפני שהיא צוללת למיטה של דניאל - כי עם כל הכבוד לסקסיות, היא רוצה להיות יותר ורוצה שגברים יתפסו אותה כיותר, ולהיות בובה מתנפחת זה לא מספיק. אולי דיאן תבין את זה בשלב מסוים ואולי היא תלמד את זה בדרך הקשה, ואולי בסוף, אם היא תחזיק מעמד מספיק זמן ותקלף מעצמה את כל השכבות האלו היא תהפוך למישהי הרבה יותר מעניינת ומרגשת, גם בלי המחשוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully