אישה מורידה מכנסיים לגבר לפני סקס. B-D-S Piotr Marcinski, ShutterStock
ShutterStock/B-D-S Piotr Marcinski

מין אוראלי הוא הטריגר הכי משמעותי לבגידה

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 16:17

מחסור במין אוראלי מגביר משמעותית את הסיכוי לבגידה. סקר בקרב משתמשיו של אתר "בגידות" בבריטניה מצא שמין אוראלי הוא הדיל ברייקר עבור 65% מהנשים ו-68% מהגברים בכל הנוגע ליחסים מחוץ לנישואין

סקר גילה שאנשים שמחליטים לבגוד בבני הזוג שלהם בעיקר עושים זאת עבור המין האוראלי המשובח שמצפה להם מחוץ לנישואים. הסקר, שנערך בקרב 9,107 חברי ויקטוריה מילאנו - אתר שמוקדש לעזרה באיתור רומנים ופעילות מינית חוץ-נישואית - גילה שבאופן משמעותי מין אוראלי נמצא גבוה ברשימת הסיבות שבגללן הם בוגדים.

בנוסף, המחקר בדק את העדפות הפעילים באתר לגבי העדפותיהם המיניות, ועל פי התוצאות, אנשים שלא ממש מתלהבים ממין אוראלי יתקשו למצוא בן זוג (לבגידה), שכן 65 אחוז מהנשים ו-68 אחוז מהגברים לא ישקלו קשר כזה שאינו כולל משחקי פה תכופים. 72 אחוז מהנשים ו-85 אחוז מהגברים מאמינות ומאמינים שמין אוראלי חשוב מאוד בכל מערכת יחסים (מונוגמית או אחרת) והוא לא אמור לפחות עם הזמן.

מין אוראלי. ShutterStock
אל תסתכלי עליו ככה, הוא רגיש/ShutterStock

יכול להיות שאם הייתם ממשיכים לעשות הרבה מין אוראלי משובח במערכת היחסים שלכם, היא הייתה איכותית יותר גם אחרי שנים? סביר להניח.

שני המינים גילו שהם מעדיפים לקבל מין אוראלי מאשר להעניק אותו, אם כי יותר מ-70% מהנשאלים טענו שהם נהנים להציע לבת ​​זוגם הנאה אוראלית - במיוחד בקרב ההולנדים, שם האחוזים קרובים יותר ל80 אחוזים והם שווים בין נשים לגברים.

בבריטניה הסקר מצא כי 81 אחוז מהנשים ו-79 אחוז מהגברים נהנו לבצע את האקט המיני, בעוד שרק 72 אחוז מהנשים האוסטרליות ו-75 אחוז מהגברים האוסטרים שמחים להיות "המבצעים" ומעדיפים להיות המקבלים.

כידוע, מה שאנשים חושבים ומאמינים על עצמם שונה בפער ממה שאנשים אחרים חושבים עליהם, וצריך לזכור שהרבה אנשים משקרים כשהם צריכים להעיד על עצמם. אבל דבר אחד בהחלט בטוח - השקעה מקסימאלית בפרטנר ובמיניות הזוגית, יפחיתו בהרבה את הסיכויים ל"מבצעים חשאיים" מיניים מחוץ לזוגיות שלכם.

רוצים שהזוגיות תאריך ימים? הנה כמה טכניקות אוראליות ממש טובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully