סקס. ShutterStock
ShutterStock

מס שפתיים: 3 טריקים סודיים שאף גבר לא ישכח לעולם

איזבל מירנדה (שם בדוי)

10.7.2020 / 12:08

לסת כואבת, חנק וגאג ריפלקס הם לא מחויבי המציאות אם תכירי את כל הטריקים והנקודות הרגישות. מין אוראלי יכול להיות פתרון קליל ומנצח לעצלניות, אבל ששש... בינינו. התואר "אשפית העינוג" מחכה לך אם תיישמי את כל מה שכתוב כאן

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בסרטון: קיצור תולדות הדייטים

לפני הכל הבהרה חשובה - מין אוראלי זה לא רק פתרון זריז לחוסר חשק חד צדדי (התביישי לך)! אני מפצירה בך לאהוב, לחבק ולכבד אותו, ולקיים אותו כמעט בכל סקס עם הפרטנר שלך. אני חושבת שרבות מהבנות שפחות מחבבות את החלק הזה מונעות מהסיבות הלא נכונות - הן מעולם לא הבינו כמה קל וזורם זה צריך להיות. הן עלולות לסבול מזה בגלל שהן לא יודעות איך להתעלות על הקשיים ולנצח את המכשולים. מזל שאני פה בשבילך, לתת לך 3 טיפים פשוטים ואת ההארה הכי גדולה בחיים (דמייני אפקט של סאונד אופרה ברקע)

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לפני שאת ניגשת למלאכה, את צריכה להכיר את הנקודות הרגישות שלו: קצה עליון (כיפה), חיבור (רסן), ואשכים. כיפה (עטרה). במין אוראלי (כמו גם בעבודת היד) מאוד חשוב לזכור שגוף איבר המין הוא לא היחיד שצריך לקבל את הגירוי - מאוד חשוב להתחיל מלמעלה ולרדת למטה. רוב הגירוי מגיע מהקצה העליון הרגיש, והשלמה לגירוי מלא לאורך האיבר; לכן חשוב שהשפתיים שלך יעלו ממש לקצה לפני שהן יורדות לכל האורך. וכבונוס כדאי להוסיף עיסוי לשון לאורך האקט. מאמי, אל תשכחי שאת כל יכולה.

זוג במיטה. ShutterStock
הכירי את הנקודות הרגישות שלו/ShutterStock

החיבור או בשמו המקצועי ה"רסן", הוא החלק שבין העטרה לאיבר המין. הוא אזור מאוד רגיש ולכן כדאי לך גם להתעכב עליו עם הלשון לפעמים. אשכים - מאוד מומלץ שתוך כדי האקט תעסי את האשכים כדי לתת יחס 360 ולגרום לפרטנר שלך להרגיש את הגירוי בכל חלקי איבר המין, אל תפסחי על כלום!

רטיבות, והרבה
חמודה מתוקה, ממש לא חשוב לפרטנר שלך כמה רטוב איבר המין שלו ברגעים אלו. תרטיבי אותו ככל הניתן, מה שיגרום לחיכוך להיות הרבה יותר נעים וזורם, וגם יקל על כל העבודה שלך שם למטה.

חיכוך
חיכוך והמשכיות מגע הן שתי נקודות מאוד חשובות להצלחה. בדיוק כמו שלא אכפת לו כמה רוק יש שם למטה, גם ממש לא מעניין אותו איך את נראית בדקות הללו. נכון, חשוב להגניב כמה מבטים סקסיים וקריצות תוך כדי כמו פתיינית אמיתית שיודעת לעשות הכל בו זמנית, אבל חוץ מזה הוא לא באמת מסתכל עליך. חשוב מאוד לכווץ את השפתיים מסביב לאיבר וליצור חיכוך בלחץ הנכון להנאה מירבית. דגש חשוב - תעטפי את השיניים שלך עם השפתיים כדי להמנע מטעויות שכולנו נתחרט עליהן אחר כך. אל תנסי לדמיין את זה. די נו. חבל. די.

אישה מריחה עורף של גבר שהיא מחבקת. ShutterStock
לא מעניין אותו איך את נראית בדקות האלו/ShutterStock

המשכיות
אז נכון שמיקמת יד אחת באזור האשכים, אבל חשוב שהיד הדומיננטית שלך תתמקם ממש מתחת לשפתיים ותקיף את איבר המין. הרעיון הוא גם להגביר את החיכוך וגם שהיד תמשיך את מה שהשפתיים חלילה לא הצליחו לעשות כי הן לא מגיעות לשם - איפה שהשפתיים נעצרות היד היא זו שתמשיך את העבודה ותזרים את הדם מהקצה למטה. ואם ממש מתחשק לך לפנק את יכולה להשתמש בשתי הידיים בתנועת סחיטה כלפי מטה - זה לגמרי יסגור את הפינה למאה אחוז הנאה. הטריק הזה גם ימנע את אפקט ההקאה שעלול לקרות אם תראי מאמץ מיותר.

את חייבת לזכור את ההיגיון: ככל שאת מזרימה את הדם בגוף מהר יותר, יוצרת חיכוך גבוה ונעים ונוגעת במקומות הרגישים בטאקט ודיוק - האקט יהיה יותר ממוקד, מענג וכמובן מהיר יותר. בהצלחה לכן, תנסו את זה ותודו לי אחרי. בטוחה שגם הפרטנרים שלכן יודו לי. אין בעד מה.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • יחסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully