סקס. ShutterStock
ShutterStock

חיכוך מדוייק: אלו תנוחות הסקס שהיא הכי אוהבת

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 11:35

נשים, באופן גורף, נהנות במיטה הרבה פחות ממה שהפונטציאל שלהן מאפשר, ואחת הסיבות לכך היא שגברים ואפילו חלק גדול מהנשים, לא מכירים את החלק הכי חשוב בגוף האישה בכל הנוגע לסקס. אז הגיע הזמן להכיר כמה תנוחות שעושות לו נעים

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

ישנם אנשים שחושבים שאני עוסקת יותר מדי בסקס - הייתם מאמינים? אין כזה דבר להתעסק יותר מדי בתעלומה הכי מסובכת של האנושות. תודה, בורא עולם, על הפיצ'ר המדהים הזה - הדגדגן - שהוא אחד הגרועים ביותר אחרי בית השחי. כאילו, למה הם כאן, מתחת לזרועות? למי הם מועילים? אבל אני סוטה. מהנושא.

את הדגדגן צריך ללמוד. גם אם לא לדוקטורט, לפחות ברמה התפעולית - בגדול, הטעות החמורה ביותר של גברים היא שמרוב חרדה הם מתייחסים לאיזור הוגינה כאילו זה איזור אחד, כשלמעשה הוא מחולק לכמה חלקים, שכל אחד מהם מתפקד ומתופעל באופן שונה לגמרי.

הדגדגן,למשל, הוא אחד הפקטורים החשובים באורגזמה, ברוב המקרים יותר מאשר כל חלק אחר בוגינה. לצערי מעטים הגברים שבאמת יודעים מה לעשות איתו - וחלקם מפחדים ממנו, כאילו הוא עומד להתנתק מהגוף שלה, לקפוץ עליהם ולאכול להם את הפנים. אז כדי שחלקינו בכל זאת יצליחו להיאחז בסטרייטיות שלהן, הנה כמה תנוחות מצוינות לגירוי קליטורלי. כן זה השיעור הראשון - קליטוריס זה שמו הלטיני של הדגדגן. סתם, למקרה שהוא יברח ותצטרכו לקרוא לו חזרה לארוחת צהריים או משהו.

מספריים. Giphy
מי אנחנו שנתווכח עם לסביות/Giphy

המספריים
אם זה עובד ללסביות, שמן הסתם יודעות מה לעשות אחת לשנייה, מי אנחנו שנתווכח? זה פשוט - אחרי החדירה נשכבים אחד מול השני, על הצד, כשהרגל העליונה שלה בין שתי הרגליים שלו, וממשיכים כרגיל. לתנוחה הזאת יש כמה יתרונות - קודם כל יש לכולם גישה לכל האיברים החשובים, דבר שני אפשר להתנשק (שאם לא ידעתם, זו פעולה מגרה עבורנו, ולא הוכחת אהבה), ודבר שלישי והכי חשוב, האישה חופשייה לנוע בכל דרך שהיא רוצה כדי להשיג את החיכוך הרצוי בשבילה.

מסיונרית הפוכה
נכון, כששומעים "מסיונרית" אווטמטית מתחיל כאב ראש קל או התקף פיהוקים, אבל זו לא המסיונרית הרגילה שבה אף אחד לא מקבל את מה שהוא רוצה. במסיונרית הזאת היא עדיין שוכבת מתחתיו והוא מעליה, אבל במקום שהרגליים שלה יהיו מפושקות והוא ינוע בינהן, קורה ההיפך - היא מצמידה רגליים, והוא מפשק את שלו, מעליה. הצמדת הרגליים נותנת לה את השליטה שהיא צריכה כדי לכווץ את האיזור, וחדירה ברגליים צמודות מאפשרת את החיכוך האופטימלי לדגדגן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אישה רוכבת בתנוחת בוקרת. Giphy
שקט, מתרכזים/Giphy

הבוקרת
הבוקרת היא ווין-ווין - תנוחה מעולה בשביל כולם. זה פשוט - הוא יושב, והיא מעליו בתנוחת רכיבה. הוא לא צריך לעשות כלום מלבד לא להפריע, ולתת לה לעשות את כל העבודה. זו תנוחה קלאסית לגבר המונחה ויזואלית, כי היא מאפשרת ראות מצוינת על הנוף שמקפץ ממול, ומעולה בשבילה כי היא נותנת שליטה בכל תנועה, וקונטרה מצוינת מאחורה, כי יש לה את הידיים שלה להיתמך עליהן, וגם את מה שקורה מקדימה, שמאפשר חיכוך לדגדגן וגם לנקודת הג'י. כל מה שהוא צריך זה לנשום מהאף ולגמור לאט.

אוכף צד
אם אנחנו כבר בענייני רכיבה, יש עוד תנוחה, אפילו יותר יעילה, שמבוססת על הבוקרת - הוא שוכב או יושב, והיא יושבת עליו, אבל עם הפנים לכפות הרגליים שלו. עכשיו הוא צריך לכופף ברכיים כשכפות הרגליים שלו שטוחות על המיטה, והיא צריכה להתארגן ככה שרגל אחת שלו תהיה בין הרגליים שלה. מלבד פוטנציאל קטן לעיקום פין (לא שבאמת אכפת לנו) זו תנוחה מושלמת לאורגזמת דגדגן.

סקס. Giphy
אשכולית לגמרי תמימה שלא קשורה לשום דבר/Giphy

הקרש הניצב
גם זו תנוחה מצוינת, למרות שלהגיע אליה זה טיפה מאתגר, במיוחד אם יש בינכם הבדלי גבהים. בעיקרון זה כמו המסיונרית ההפוכה, רק בעמידה, כשגם הרגליים שלו וגם הרגליים שלה סגורות. החדירה קצת מסובכת (אם אתם במקלחת, קצת מרכך יכול ממש לעזור), אבל אפשרית. סומכת עליכם שתעשו מה שצריך כדי שבסופו של דבר תעמדו זה מול זו כשהרגליים של שניכם סגורות. החדירה באופן הזה יוצרת חיכוך בדיוק איפה שצריך, וגם הזוית של החדירה, שבדרך כלל מגיעה קצת יותר מלמעלה, מאד יעילה לאורגזמה הנשית. נסו תנוחה אחת היום, אולי נביא בטעות שלום עולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully