אוון פיטרס, "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר" ("Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story"). נטפליקס,
נטפליקס

הסטייה של ג'פרי דאהמר אם היה חי בתל אביב של היום

קארין ארד ושחר כהן

28.10.2022 / 15:51

ג'פרי דאהמר העדיף לרצוח אנשים מאשר להתמודד עם פחדי הנטישה שלו, והיה צריך להחביא את הנטיות ואת ההעדפות המיניות שלו. מה היה קורה לו היה ג'פרי דאהמר נולד בשנת 2000 בתל אביב? האם יש סיכוי שהמתירנות היתה מצילה אותו? הקרימינולוג טל יעקובוביץ' מסביר למה לא

טריילר לסדרה "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר"/נטפליקס

אם עוד לא ראיתם את הסדרה על ג'פרי דאהמר, או יותר טוב - את המיני-סדרה שמשמיעה הקלטות מחקירתו - זה הזמן להתחיל. למי שלא יודע, ג'פרי דאהמר היה רוצח סדרתי הומוסקסואל, שרצח גברים כדי לשכב איתם (אחרי שמתו), או עם אבריהם הפנימיים (כן, כמו שזה נשמע). כשנתפס רצח כבר 15 גברים צעירים ושמר חלקים מגופותיהם במקרר שלו וברחבי דירתו, כדי למנוע מהם לעזוב אותו, לטענתו.

דאהמר ידע שהוא חולה, ידע שהוא לא בסדר, ואפילו ניסה לחזור בתשובה כמה פעמים. כשנתפס, מיד הודה ושיתף פעולה עם החוקרים באשר לזהותן ומיקומן של הגופות שהותיר אחריו, לא הבין מדוע הוא לא מקבל עונש מוות, כי לדעתו זה מה שמגיע לו אחרי מה שעשה, וכשאסיר בכלא החליט לרצוח אותו, הוא לא נלחם, אלא פשוט נתן לו להרוג אותו.

דאהמר חי בעולם שבו היה צריך להחביא את נטייתו המינית ואת ההעדפות המיניות החריגות שלו - ואותנו מעניין מה היה קורה אילו הוא היה נולד לפני עשרים שנה וחי בתל אביב המתירנית של ימינו.

תאזינו, זה מרתק

שי והדס. קשת 12, צילום מסך
רואים את שי? אז אח שלו/צילום מסך, קשת 12

האם המתירנות המינית שלנו הייתה מאפשרת לו לספק את צרכיו במידה מספקת כדי שלא יגיע למצב שבו הוא מרגיש שהוא צריך לרצוח אנשים כדי שלא יעזבו אותו. האם הוא היה הולך לטיפול? למועדוני סאדו? בגדול אנחנו מתים (סליחה על זה) מה היה קורה אם הוא לא היה צריך להחביא את הנטיות ואת ההעדפות המיניות שלו.

עכשיו, זוכרים את שי יעקובוביץ' מחתונמי? אז אח שלו. ד"ר טל יעקובוביץ', קרימינולוג שמתמחה בעברייני מי, והוא הגיע לאולפן טוקי סטייל, כדי לספר לנו מה היה קורה איתו דאהמר היה נולד בתל אביב של שנות ה-2000.

בפרק הקודם: רווקים מזדקנים - תתעודדו

בפרק שלפני: חוקן וסדר - המדריך לסטרייט הסקרן

טוקי סטייל - עמוד הבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully