כריס אוונס. GettyImages
GettyImages

שלנו יותר יפים: בואו לבחור את הישראלי הסקסי בגלקסיה

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 14:25

כריס אוונס אמנם חתיך, אבל לא הטעם של כולנו, וגם - סיבוב ברחוב הישראלי מוכיח שהישראלים לא פחות חתיכים, והרבה הרבה יותר סקסים. כנסו ובחרו את המנצח שלכן

בארצות הברית בחרו חתיך והחליטו שהוא הגבר הכי סקסי בעולם. הפעם זה כריס אוונס, הלא הוא קפטן אמריקה, חתיך מאד, אבל אין אותו ביותר גנרי. יותר מזה - אנחנו חושבות שהגברים הישראלים הרבה יותר סקסים, ולכן החלטנו לקיים עוד בחירות (כי מזמן לא היו לנו), כדי לבחור בעזרתכן את הגבר הישראלי הכי סקסי - לא בעולם - בגלקסיה כולה!

מערכת Sheee אצרה עבורכן עשרה גברים שניחנו בעוד מעלות מלבד זיפים אסתטיים, ואתן תצביעו ותחליטו, מי הגבר הישראלי הכי סקסי בעולם:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נתחיל בו, אין מה לעשות, אף רשימת חתיכים לא יכולה להתקיים בלעדי יהודה לוי. עם זקן, בלי זקן, עם שלומית, בלי שלומית - המראה המסוקס של יהודה לוי לעולם לא יימאס עלינו, לא משנה באיזה גיל.

יהודה לוי

יהודה לוי מטייל עם הכלב. פול סגל, מערכת וואלה!
יהודה לוי מטייל עם הכלב/מערכת וואלה!, פול סגל

רן דנקר

רן דנקר נקסט. יחצ,
רן דנקר נקסט/יחצ

מאז ומתמיד, אבל במיוחד לאור השמלה החדשה שלו שיושבת עליו בול - רן דנקר הוא אחד הגברים הכי יפים בארץ, שלא לדבר על מוכשרים ואמיצים.יחד עם האישיות המסקרנת זה שילוב שקשה לעמוד בפניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עמוס תמם

טקס פרסי הטלוויזיה, 11.4.2021. ראובן קסטרו
טקס פרסי הטלוויזיה, 11.4.2021/ראובן קסטרו

אמאל'ה, איך אנחנו אוהבות את עמוס תמם, שהוא האבטיפוס המקורי, זה שממנו נולד אביב אלוש. הוא גברי, יש לו את החיוך הכי ממיס על המסך, ואפילו קמטי ההבעה שלו עושים לנו את זה.

גל תורן

גל תורן, הטבח. אוהד רומנו,
גל תורן, הטבח/אוהד רומנו

גל תורן הוא כבר חתיך למתקדמות, כאלה שאוהבות טיפוסים גדולים ומעט גוריליים, שהיד שלהם כפולה בגודלה משלך, וכשאתם מתנשקים צריך לעמוד על קצות האצבעות. הז'אנר ברור? יופי

מי הכי סקסי? הצביעי!

מרגי
איתי לוי
גל תורן
טונה
עמוס תמם
יהודה לוי
רן דנקר
אלכס שטילוב
און רפאלי
2272 משתתפים

מרגי

מרגי בהופעה חיה באולפן וואלה!, 21 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
מרגי בהופעה חיה באולפן וואלה!, 21 באוגוסט 2022/ראובן קסטרו

נו מה, אפשר לא לשים את מרגי ברשימה הזאת? הוא יפה, הוא מוכשר, הוא חתיך, הוא אתלט, והוא לובש מה שבא לו. נכון שהוא עדיין ילד, אבל כבר עכשיו רואים עליו שעוד עשור הוא יהפוך לאחלה גבר.

איתי לוי

הזמר איתי לוי בתכנית "הכוכב הבא". ערן לוי,
הזמר איתי לוי בתכנית "הכוכב הבא"/ערן לוי

אח שלנו איתי לוי, וולקאם לרשימת הגברים הסקסים של ישראל! ואם זה שהוא קופץ כל שניה על הבר מעצבן אותך, תבקשי ממנו לשיר ויעבור לך.

טונה

מופע היפ הופ "כל הקופה" 27 באוגוסט 2022. שלומי פינטו,
מופע היפ הופ "כל הקופה" 27 באוגוסט 2022/שלומי פינטו

נכון, הוא לא חתיך קלאסי, ולא כולן אוהבות את לוק הכבשה והגלימות, אבל יש לו את המראה המיוסר והעסוק בעצמו שהיה למוזיקאים פעם, לפני הטיקטוק, וזה בא לנו טוב.חוץ מזה - היי, חיפשתי כבר בכל מדבר - אפילו בסהרה

און רפאלי

און רפאלי שחר חיון. ניר פקין
און רפאלי שחר חיון/ניר פקין

אחרי שהצלחנו למצוא תמונה שלו בלי כובע הפוך מטופש, און רפאלי הוא גבר מאד מרשים. גבוה, מעוצב, וקצת טיפולי, כמו שחלק מאיתנו אוהבות, לא חשוב שמות.

אלכס שטילוב

אלכס שטילוב. ניב אהרונסון
אלכס שטילוב/ניב אהרונסון

מה לעשות אתלטים עושים לנו את זה, ואם להודות על האמת גם הוייב המסוגף שמעורב עם פחד מוטמע קל מהקג"ב. חוץ מזה מדליה זה הכי סקסי, ואין מי שלא נדלקה עליו ברוקדים עם כוכבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully