האישה שהתחתנה עם בובה. @meirivonerocha, צילום מסך
צילום מסך/@meirivonerocha

אישה שנישאה לבובה וטוענת שהוא בגד בה כשאושפזה עם בנם - הסיפור האמיתי

19.11.2022 / 23:47

מוכנים לטירוף? אישה מברזיל סיפר שבעלה - בובת סמרטוטים - בגד בה עם אישה אחרת בזמן שהייתה מאושפזת עם בנם - גם הוא בובה - בבית החולים. היא מספרת: "הוא הכחיש, ביקש סליחה ובכה הרבה, אבל אז ראיתי את ההודעות ששלח שאישרו את החשדות שלי"

האישה שהתחתנה עם בובה - והילד שלהם/@meirivonerocha

אישה מברזיל שנישאה לבובה סיפרה שבעלה בגד בה עם אישה אחרת. מיריבון רושה מוראס בת ה-37 חשבה שמצאה את אהבת חייה - בובת סמרטוטים בשם מרסלו. השניים נישאו בטקס חגיגי אך מהר מאוד היא גילתה שהוא מנהל רומן מהצד.

על אף שהזוג המאוד לא סטנדרטי הזה נישא רק לפני חודשים ספורים, מיריבון טוענת שהזוגיות שלהם "תלויה כעת על חוט". הבנתם את ההקשר? יופי. הטירוף רחוק מלהסתיים: לזוג יש גם תינוק קטן, מרסליניו, שיצא מאוד דומה לאביו - בעיקר כי גם הוא בובה.

מיריבון סיפרה על הבגידה: "הייתי מאוד עצובה ובקושי הצלחתי לישון כי אני כל כך אוהבת את בעלי, אבל הוא הכחיש שבגד בי. גיליתי את זה דרך חברה שסיפרה לי שהיא ראתה את מרסלו נכנס להוסטל עם אישה אחרת בזמן שאושפזתי שלושה לילות ושלושה ימים עם מרסליניו, הבן שלנו, שהיה לו וירוס".

תזכורת למקרה ששכחתם: מרסלו ומרסליניו הם בובות.

היא הוסיפה: "הוא הכחיש, ביקש סליחה ובכה הרבה, אבל אז ראיתי את ההודעות שהוא שלח שאישרו את החשדות שלי. הוויכוח ביננו היה מכוער והפחיד את הבן שלנו שבכה המון, אז צעקתי לו: 'אתה רואה מה עשית?'. שאלתי אותו מי האישה האחרת והוא לא הגיב". מעניין למה...

מיריבון לא סלחה לו ודרשה שיעבור לישון בסלון. היא הוסיפה: "רציתי לזרוק אותו מהבית אבל התינוק שלנו גדל ובשלב הזה ידעתי שהוא יתגעגע מאוד לאביו. כמו כן, האהבה שאני מרגישה אליו גרמה לי לסלוח לו. לא לגמרי, אבל אני לא חושבת שאוכל לחיות בלי בעלי. אני צריכה לדבר איתו, כדי שיגיד לי אחת ולתמיד שהוא לא יבגוד בי יותר. אם הוא יעשה את זה פעם נוספת, אני לא אסלח לו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
@meirivonerocha você é o meu esposo fiel o amor da minha vida #mulhercasoucomboneco ♬ som original - Modelos Capcut
@meirivonerocha Dia das crianças filho lindo mamãe e papai ama muito marcelinho uma criança feliz #mulhercasoucomboneco ♬ som original - DeIguatu

ברשת רבים מיהרו להגיב לסיפורה: "רק אהבה יכולה לפגוע ככה", כתב אחד ואחר הוסיף שמן למדורה: "ראיתי אותו עם אישה בשם אמיליה". אדם נוסף כתב: "אני לא מאמין באהבה יותר".

מיריבון סיכמה: "אני אישה נחשקת ואני עובדת, דואגת לעצמי ולבית שלנו, אבל כל מה שהוא עושה זה לדאוג לתינוק שלנו. אני תמיד אזכור שהוא נשבע לי אמונים על המזבח ואני לא מאמינה שהוא עשה לי את זה. אמרתי לו שאלה שאוהבים לא בוגדים ונשבענו לאהבה נצחית. הילד הקטן והמאושר שלנו מקבל טיפול ראוי ואני אטביל אותו בקרוב. בגלל זה ובגלל הבן שלנו אנחנו נמשיך להיות יחד. החלום הכי גדול שלי הוא לקנות בית לכולנו יום אחד".

את תגובת הבעל להאשמות לא ניתן היה להשיג.

משיכה מינית לבובות היא לא תופעה חדשה. המונח הרפואי למצב נקרא אגלמטופיליה והוא מתאר מצב שבו מישהו חש חיבה לפסל, בובה, או חפץ פיגורטיבי דומה אחר.

פטישיזם לבובות היא נישה למבוגרים שצברה פופולריות בשנים האחרונות, כאשר תעשיית צעצועי המין ובובות המין צפויה לראות "צמיחה עצומה" בשש השנים הקרובות על פי נתונים עדכניים.

הבובה של מיריבון אינה דומה לבובות מין אחרות, כי במקום גרסאות הסיליקון המציאותיות של בובות המין המודרניות, מרסלו נעשה על ידי אמה של מיריבון באמצעות בד לבן ויש לו חוטים חומים במקום שיער ותווי פנים לא פרופורציונליים.

@meirivonerocha pode i trabalhar mamãe papai cuida de mim #mulhercasoucomboneco ♬ Love Of My Life - Metrow Ar
@meirivonerocha família linda que lindo de nós perdoei o meu amor família fica junto sempre junto#mulher ♬ som original - marcus_eni

מיריבון חשפה בעבר שאמא שלה הכינה לה את הבובה לאחר שהיא התלוננה על היותה רווקה ושאין לה עם מי לרקוד. היא תיארה בפירוט כיצד לזוג היה "רומן סוער" במשך מספר חודשים לפני שנכנסה להריון - ואז היא ערכה חתונה ענקית עם 250 אורחים כדי להבטיח ש"לא תלד תינוק מחוץ לנישואין".

היא "ילדה" תוך 35 דקות בלבד בבית, עם רופא ואחות במקום, תוך כדי שידור חי של האירוע לקהל של 200 איש בחודש יוני.

"חיי הנישואין איתו הם נפלאים", היא אמרה אז, "הוא לא רב איתי, הוא לא מתווכח והוא פשוט מבין אותי. מרסלו הוא בעל נהדר ונאמן. הוא גבר כזה שכל הנשים מקנאות בו".

הסיפור שלה נתקל כמובן בספקנות באינטרנט, כששרשורים שלמים ב-Reddit המוקדשים למערכת היחסים יוצאת הדופן של הזוג טוענים שהיא בדתה את כל סיפור האהבה עם בבובה כדי להשיג עוקבים ב-TikTok וכעת הוסיפה את הבגידה כדי להשאיר את הסיפור בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully