נועה קירל רוקדת על הבר עם סיימון סוסינה. אינסטגרם, תמונות גולשים
תמונות גולשים/אינסטגרם

לא פנתרה, כרישה: ריקוד הניצחון של נועה קירל על הבר

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 10:57

בערב של בילוי עם השחקן האיטלקי סימון סוסינה עלתה נועה קירל על הבר ורקדה לצלילי השיר שלה "פנתרה". התגובות הלא מפרגנות לא איחרו להגיע - בין "ילדה מתלהבת" לבין הערות מיניות לא נאותות, ג'ני דנסון באה להזכיר לנו שכלום לא קורה בטעות בעולמה של הכרישה

תעצרו הכל כי אני חייבת לתאר רגע סיטואציה:

השחקן האיטלקי סימון סוסינה - אותו אחד ששיחק בטרילוגיה הלוהטת אך המטופשת 365 ימים היה בישראל ויש סיכוי שהוא הסיבה לכך שהחורף התעכב ועדיין חם פה כל כך. וכן, כולם התלהבו - לא רק המעריצים והמעריצות, או התקשורת, אלא גם כל סלב שמכבד את עצמו עושה הכל כדי להתחכך כמה שיותר בסוסינה, וזה עבד, הוא כל כך נהנה שהוא האריך את השהיה שלו בישראל וכשעזב העלה סטורי תודה אוהב עם לב ודגל, שזה, בעולם האנטישמי של היום, וואו.

אבל מעבר למיליוני הסטורים שבו סימון חוגג יום הולדת, רוקד, מחייך, מפלרטט עם עדן פינס ובעיקר נהנה מהחיים, במהלך הבילוי המסוקר קרה אירוע שלא מצא חן בעיני התקשורת והמעריצים: נועה קירל התלהבה שהשיר שלה 'פנתרה' התחיל להתנגן, עלתה על הבר במסעדה והתחילה לרקוד.

כי אם יש משהו שהיה חסר לערב הלוהט הזה ול - FoMo של כולנו זה את נועה קירל רוקדת על בר בגוזיה וקוביות מושלמות בבטן.

אבל מסתבר שבעיני יותר מדי אנשים זה פשוט לא מצא חן - כי היא התחילה לקבל תגובות מרושעות שדיברו על כך שהיא 'מודל לחיקוי' ולרקוד על בר לצלילי להיט עצום שהיא עצמה שרה זה פשוט יותר מדי, עם טוקבקים שנעו בין 'לא מכבד' דרך 'ילדה מתלהבת' ועד לתיאורים הרבה פחות פוליטיקלי קורקט.

צפו בה רוקדת

עכשיו, אני מבינה לגמרי את כל תרבות ה'אף אחד לא מתייחס למה שיש לי להגיד אז אני אוציא את הזעם שלי על סלבס ברשתות החברתיות', טוקבקיסטים וטרולים הם חלק גדול ממה שמניע את תעשיית הבידור קדימה, אבל הפעם אני פשוט חייבת להגיד לכל מי שהעז לכתוב עליה משהו שהוא פשוט אידיוט, אבל לא מהסיבה שאתם חושבים.

נועה קירל היא ה-כוכבת הגדולה ביותר בישראל כרגע. היא מתקתקת להיט אחרי להיט, היא צועדת על שטיחים אדומים בחו"ל והיא בעיקר מבינה את המעמד שלה ואת עולם התקשורת טוב יותר מכל אחד מאיתנו. וזו גם הסיבה שעם כל הכבוד לריקוד שלה, אני חושבת שלהגיד "מותר לה לעשות מה שבא לה" זה לא רק קו הגנה עלוב וברור מדי, הוא בעיקר לא נכון.

קודם כל - ברור שהיא יכולה לעשות מה שבא לה. כל אישה יכולה לעשות, ללבוש ולהגיד מה שבא לה, ביססנו את זה אי שם ב2017, אבל כשמדובר בקירל זה ממש לא המצב.

קירל היא הכל חוץ מילדה קטנה בת 21 ששתתה צ'ייסר אחד יותר מדי ועלתה על הבר, ולהגיד שזה מה שקרה זה לזלזל באינטליגנציה שלה ובעיקר בהבנה שלה את עולם התקשורת בו היא שולטת באופן די ברור. קירל, להזכירכם, התחילה את הקריירה שלה כילדה קטנה שיודעת לשיר, וטיפסה לצמרת בעזרת שילוב מנצח של להיטים ופרובוקציות. היא מבינה ששיר טוב זה לא מספיק, אז היא עושה את כל הפעולות בספר הלימודים עב הקרס של הקרדשיאנז, מה שמשאיר אותה לא רק רלוונטית, אלא מטיס אותה לצמרת של עולם התקשורת ומבסס את המעמד שלה בכל פעם מחדש. מדי כמה ימים או שבועות היא זורקת לציבור פצצת פרובוקציה גדולה ורועשת וגורמת לכולם לדבר עליה, בדרך כלל זה מגיע בשילוב של שיר חדש, או אם העניין הציבורי פשוט מתחיל לדעוך.

עם כל הכבוד ל'מותר לה לעשות מה שבא לה', לשטיח האדום בגרמניה שעליו היא צולמה ממש לפני כמה ימים נועה יכלה ללבוש כל שמלה וכל מעצב שהיא רק היתה רוצה, אבל היא בחרה להשתחל אל תוך חליפה שעליה מודפס הפרצוף של קניה ווסט ואז לעטוף את עצמה במגיני דוד ותליוני 'חי'. למה? כי בזמן שהיו על אותו שטיח עשרות כוכבים בינלאומיים, העולם דיבר רק עליה. היא יודעת לתת לתקשורת להיכנס לחיים האישיים והזוגיים שלה כשצריך, להוציא סטורי אישי בזמן הנכון וגם להתעלם משמועות שלא מתאימות לה עד שהן ייעלמו, כי היא מכירה את המשחק הזה טוב יותר מכל אחד אחר, ובזמן שהתקשורת משחקת איתה מחבואים, היא עושה לכולם שח-מט.

אז אתם באמת חושבים שהיא עלתה על הבר הזה כי היא 'ילדה מתלהבת'? כרישת התקשורת הזאת? אני בספק אם היא בכלל שתתה משהו באותו ערב, כשהופנו עליה מאות מצלמות וכל תנועה שלה שודרה בלייב. אתם יודעים מה קרה אחרי הריקוד המדהים שלה על הבר? ובכן - מיליוני סטוריז, תגובות והשמעות של השיר שלה, שגם ככה שולט בכל המצעדים. בתוך 3 דקות של ריקוד נועה סיפקה לעולם קליפ חדש ללהיט שלה, הוסיפה עוד כמה לבנים לארמון האדיר של הקריירה שלה ובעיקר הפכה את עצמה למרכז הערב גם כשלידה יושב סימון סוסינה, ואם זה לא כוכבת אמיתית שצריכה להעביר שיעורים באיך להיות מפורסמת - אני לא יודעת מי כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully