מרגי. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם סטורי

פליז דונט סאק: קירל הפכה לאקסית נקמנית, וזה מכוער

29.11.2021 / 14:07

בפרסומת החדשה ל-yes נעשה שימוש בכוכב לונאי, הדומה מאד ליהונתן מרגי, האקס הטרי של נועה קירל, לצורך מונולוג עוקצני שמופנה כלפיו. הניסיון לשנינה תסריטאית לא עבר בצורה מוצלחת, מעריצי מרגי פגועים בשמו, ואפילו מרגי ונועה כבר לא נראים ידידותיים במיוחד

ריאיון עם נועה קירל: הקריירה הבינלאומית והזוגיות עם מרגי/רשת 13

בימים האחרונים המדינה כולה סוערת ומאוחדת סביב נושא אחד כאוב. לא, לא מדובר בווריאנט האומיקרון אלא בפרסומת בה מככבים נועה קירל וכפיל של בן זוגה לשעבר, יהונתן מרגי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בפרסומת קירל שרה לכפיל מילים שהונחו בחוסר חן על הלחן של "שנינו שווים" של אביב גפן והכוונה הייתה, כנראה, לעשות את מה שג'סטין טימברלייק עשה לבריטני ספירס כשהוציא את הקליפ לשירו "Cry me a river". התוצאה, אם להיות עדינים, נראית כמו חיקוי זול שלא אופייני לכוכבת הפופ הכי גדולה במדינה.

נועה קירל היא האושייה המובילה בישראל כרגע. בזמן שבר רפאלי שוב מכינה קציצות, קירל היא היחידה שמפיצה פה גלאם וניחוח בינלאומי. היא בוררת בפינצטה את האירועים אליהם היא מגיעה, מנהלת לוח זמנים של מתעמלת קרקע מברית המועצות לשעבר וכל שיר שהיא מוציאה הופך להמנון לא רשמי (השירים בעברית, כן? כי החומרים הבינוניים שאמורים להפוך אותה למגה סטארית הם טור בפני עצמו). בכל מקרה, מדובר באישה צעירה וחרוצה במיוחד, שעובדת קשה ומוקפת בצוות מיומן. כל צעד שלה מחושב ולכן השחרת האקס בפריים טיים נראית כמו החלטה תמוהה במיוחד, שלא ברור למה הסכימה לה.

כשצופים בפרסומת ובעקיצות שהיא משחררת כלפי מרגי מעלי אקספרס (שהוא כוכב מתחיל בפני עצמו בשם לונאי), קשה להאמין שזו אותה אישה שהכניסה לפנתיאון את המשפט "מאמי, אין לי אקסים". הקהל הישראלי איבד את הסבלנות כלפי קירל, בעיקר כי מאז שהיא ומרגי נפרדו נראה שהיא עושה כל שביכולתה כדי לחבל לו בקריירה, אקט שהיה מכבד אותה אם הייתה בתחתית שרשרת המזון של הסלבס, מהזן שמגיע להשקה של סירים בקניון אילון ואומר כן גם לקמפיין לשוק האפור.

זה התחיל מהאייטם התמוה אודות "מערכת היחסים" החדשה שהיא מנהלת עם תומר הכהן, פחות מיממה לפני שמרגי השיק את ה-EP שלו באירוע חגיגי. זה נמשך כשהגיעה לאותה ההשקה, בידיעה שתהפוך למסמר הערב והרגע הרגדול של האקס שלה יתמסמס לטובת שאלות על הזוגיות החדשה והמאוד מוטלת בספק שהיא מנהלת.

מרגי. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
מגיב בקלאס. מרגי/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

כעת, כאמור, הגיעה פרסומת המריבה והקהל לא רוצה להיות חלק מזה יותר. מדובר בצעדים שאופייניים לנשים נואשות, שמנסות להעמיד פנים שהכל בסדר כדי להכניס לאקס שלהן. את לא יכולה לעשות את זה כשאת הכוכבת הכי גדולה במדינה, בעיקר כי זה מוציא אותך קטנה ומעט פתאטית.

אמש (א') מרגי עצמו התייחס לסערה בחשבון האינסטגרם שלו וניכר שלא היה מודע מראש לפרסומת ולשימוש בכפיל. בניגוד לנועה, התגובה שלו נוסחה בקלאס. הוא לא ירד לפסים אישיים, לא תקף אותה באופן ישיר והחליט לפעול בשקט ובשיקול דעת:

"אהובים שלי. תודה רבה על כל ההודעות שלכם ועל החיבוק החם שאני מקבל מכם, זה לא מובן מאליו. בחיים שלנו, כל אחד עושה את בחירותיו ובסוף היום צריך לעמוד מול המראה ולהסתכל לעצמו בעיניים ולהגיד 'האם אני גאה בעצמי ובדרך שאני עושה?'. אני תמיד אבחר בטוב. תמיד אכבד ואוקיר את היקרים לי בעבר ובהווה. בגלל הכבוד לעבר, אני בוחר היום שלא להתייחס לבחירות של אחרים, בחירות שאני לא הייתי מעלה בדעתי לעשות. הערב נדליק נר ראשון של חנוכה, תמיד תזכרו שעדיף להיות בצד של האור ולגרש את החושך. תהיו טובים אחד לשני. אוהב אתכם. חג שמח, יהונתן".

היפוך התפקידים מפתיע, בעיקר כיוון שבריאיונות משותפים נראה שהיא אדם טוב בעל הומור עצמי והוא מסרב להשתחרר ולצאת מהדמות. כעת הוא זה שמצליח לסחוט אמפתיה מהקהל ולצאת בוגר, בזמן שהיא מנסה לדרוך עליו לטובת אייטם נוסף, דבר שאין בו צורך בהתחשב בעובדה שהיא נמצאת כמה רמות מעליו בשרשרת המזון הסלבריטאית. אם לסיים במילותיה שלה - נועה - פליז דונט סאק, כי את לגמרי עושה את זה כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully