טליה עובדיה שחף רז. יח"צ,
יח"צ

לזה נשים מתכוונות כשהן אומרות שגבר הוא "סקסי"

21.11.2022 / 15:20

כל תקופה עולות רשימות חסרות משמעות בעיתונים ואתרים בעולם, שקובעות מיהו הגבר "הסקסי ביותר". הבעיה היא שבכל רשימה הגבר הסקסי ביותר נראה אחרת לגמרי מהגבר שנבחר ברשימה המתחרה. אז לקחנו שלוש, ערבבנו, ויצרנו מהן את הגבר הסקסי, אבל הפעם באמת

כל סרט דוקומנטרי שמדבר על אידיאל היופי תמיד יגיע לאותה המסקנה - בזמן שיופי הוא סובייקטיבי, עם פרמטרים ברורים כמו סימטריה, מרחק בין העיניים, גודל תווי הפנים ועוד דברים שהופכים נשים וגברים ל"יפים", סקסיות היא יחסית וקצת יותר מסובכת, והיא הופכת למסורבלת אפילו יותר כשמדובר בגברים.

כשזה נוגע לגברים סקסיים - הבלאגן חוגג. מה זה בדיוק סקסי? איזה פרמטרים בודקים ואיך יכול להיות שמה שמישהי אחת תופסת כסקסי, ידחה מישהי אחרת? ובכן, ממש כמו הרבה דברים אחרים, בעיקר אצל נשים, זה מסובך. הסיבוך מתחיל אפילו מקודם יותר ממה שאנחנו חושבים, כי מסתבר שמה שגברים חושבים שהופך גברים אחרים ל"סקסי", הוא בדיוק ההיפך ממה שנשים תופסות כ"סקסי".

הסתבכתם? אין בעיה, קחו דוגמה: גברים חושבים ששרירים עצומים ונפוחים שנוצרים בחדר כושר זה סקסי. האם זה נכון בעיני נשים? בדרך כלל (ממש) לא. תשאלו את כל הנשים היפיפיות שיוצאות עם אומנים מורעבים ומקועקעים עם שיער מדובלל, עיניים שקועות וצלעות בולטות. מצד שני, תראו מה קורה לנשים כשהן רואות גבר רגיל לחלוטין בחליפה טובה, תציצו על נשים שרואות גבר גמלוני עם מבטא או יכולות בישול או תנסו להסביר את האפיל של ה"דאד בוד" - גוף גברי קצת שמנמן שהפך לאחד הדברים הלוהטים והמדוברים היותר ביותר בשנים האחרונות.

כי אתם יודעים מה עושה לנו את זה? לא, זו לא שאלה רטורית, אני באמת שואלת אם מישהו יודע...

אבל אם ננסה לענות, אז התשובה היא כנראה "הרבה דברים". אנחנו לא יודעות להסביר בדיוק, גם לא לעצמנו, ולראיה אם נסתכל על שלושה מצעדים שונים שנערכו ממש בימים האחרונים והכתירו את "הגבר הכי סקסי", מדובר בשלושה גברים שונים כל כך, שאף אחד מהם כנראה לא יצליח אפילו לשבת לבירה עם האחרים. אבל כן - כל אחד מהם סקסי בזכות עצמו, מסיבות שונות לחלוטין.

מגזין פיפל - כריס אוונס
למי שחיה בעולם מקביל ולא מעודכנת ביקום של מארוול, מדובר בקפטן אמריקה. מעבר לזה הוא שיחק ב-THE GRAY MAN של נטפליקס ועוד שורת סרטים שעומדים לצאת. מה הופך אותו לסקסי? ובכן, הרבה דברים. זה לא רק הגוף המושלם-אך-לא-מאיים שלו, שנראה משורטט אבל לא בצורה שעומדת להתפוצץ (אלא אם זה בסרטים, עבורם הוא עובד במשך חודשים ארוכים כדי לקבל את הגוף של קפטן אמריקה), אבל מה שעושה את זה לנשים בכריס הוא בעיקר השילוב בין הגבריות לחמידות. יש לו חיוך מקסים ועיניים טובות, הוא נראה כמו מישהו שיפתח לך את הדלת ויביא לך את הג'קט שלו כשקר לך והוא בעיקר מדיף ניחוח של מישהו שלעולם לא ישאיר את ההודעות שלך על וי כחול בלי מענה או לא יתקשר אליך אחרי דייט.

וואלה - רן דנקר
דנקר הוא ללא ספק "הארי סטיילס הישראלי", וככזה היה ברור שהוא יעמוד בראש פירמידת הסקסיות בארץ. זה לא רק הפנים היפות, אלא ממש כמו אצל הארי, מדובר בזרימה קלילה ונינוחה משולבת עם קבלה עצמית לא מתפשרת ולא מתאמצת. מדובר בגבר שיכול לשחק גיבור על מחוספס ואחרי סיום הצילומים להגיע להשקה של הסרט עם שמלה, ובשניהם הוא ייראה לגמרי בבית. הקלילות הזו והיכולת לזגזג בין גבריות לנשיות בלי להתעכב על ההגדרות הופכת אותו למישהו שנשים יכולות להימשך אליו אבל גם להרגיש בנוח לידו, ולדעת שהוא לא ישפוט אף אחת ויקבל את כולן בכל צורה, ממש כמו שהוא מקבל את עצמו. מישהו שילך לשחק כדורגל עם החבר'ה אבל אחרי זה יקפוץ איתך למניקור פדיקור ויעזור לך לבחור צבע, ובדרך הוא יחייך אליך וימיס אותך כי בנוסף לכל הסקסיות הזאת, הוא גם יפה בצורה יוצאת דופן, ואם זה לא סקסי, אנחנו לא יודעות מה כן.

פנאי פלוס - שחף רז
הנה ההוכחה שלפעמים להיות סקסי לא דורש יותר מדי עבודה. שני הפרמטרים הכי סקסיים בשחף הם הגובה שלו והרצון שלו למונוגמיה. נכון, מדובר בגבר שנראה טוב אבל עם כל הכבוד, אם לא היינו מכירות אותו ואת האופי שלו מבית האח, ספק אם היינו מסובבות אחריו את הראש ברחוב. וזו אולי ההוכחה הטובה ביותר לכך שסקסיות היא לא משהו שאפשר להגדיר, לצייר או למספר, כי מה שעושה את זה לנשים בשחף זו חבילה של תכונות אופי מקסימות ונטולות מניירות, יחד עם דרייב לא מתפשר להשיג את מה שהוא רוצה. והשילוב הזה, בין היכולת להכיל אישה ולקבל את הקשיים שלה יחד עם חוסר ההתפשרות שלו על מי שהוא ומה שהוא רוצה מטיסים אותו לראש שרשרת המזון, זה הדבר שהופך אותו לסקסי. זה וטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully