סופטוייב. חו"ל,
חו"ל

בוקר ציח וצח: המכשירים המרימים ביותר בשוק, למה וכמה

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 14:47

תחום טיפולי היופי מתחדש כמו שהעור שלנו היה רוצה להתחדש - ממש ממש מהר. השכלולים כה רבים שכל תקופה כדאי לחשב מסלול מחדש ולהבין מה יש בשוק, מה זה עושה וכמה זה עולה. מכשירים קוסמטיים למיצוק, הרמה, מילוי, מיצוק, ושיפור טונוס שרירים ומרקם ללא התערבות כירורגית

טיפולי יופי חשובים ממגוון סיבות. ראשית, הם יכולים לעזור לשפר את מראה העור, לגרום לו להיראות בריא וצעיר יותר. הם יכולים גם לעזור להפחית את המראה של קמטוטים עדינים, קמטים וסימני הזדקנות אחרים. בנוסף, טיפולי יופי מסוימים יכולים לשפר את המרקם והגוון של העור, ולהעניק לו מראה זוהר וזוהר יותר.

בעוד טיפול הפנים הקלאסי יכול להגיע רק עד גבול מסויים, מדע הרפואה הקוסמטית התתח רבות בשנים האחרונות - עד לרמה שכמעט כל אתגר התבגרות ניתן לפתרון על ידי הזרקה כזאת או אחרת - להכל, מלבד ענייני מרקם עור כלליים יותר, כגון רפיון, ומרקם עור בעייתי על סוגיו.

איזה מכשיר עושה מה בדיוק וכמה כל זה עולה? רשימת המכשירים הקוסמטיים המעניינים ביותר בשוק:

MEGA LIFT

מגה ליפט. חו״ל,
מגה ליפט/חו״ל

המכשיר עובד בטכנולוגיית לייזר על מיצוק העור, עידוד ייצירת קולגן ואלסטין על ידי חדירה לשכבות העמוקות שלהעור על ידי לייזר. מטפל בכל נזקי העור, ללא הזרקות ושימוש בחומרים, וחזרה מיידית לשיגרה. המכשיר מיועד לכל מי שמעוניינת למצק את עור הפנים, בכל הגילאים ללא התערבות כירורגית. התוצאות נאות לעין אחרי שלושה עד ארבעה, תלוי בגיל המטופלת, וטיפול שנתי אחד לשימור התוצאות.

מחיר: החל - 12.000 לסידרה של שישה טיפולים, ב-ALOKINO

4 דקות וזהו: זה מוצר השיער הכי טוב שאי פעם ניסינו
לא מושלם, אבל קרוב לזה: דייסון אייר-ראפ מולטי סטיילר המשודרג

ONDA

ONDA הוא מכשיר טכנולוגיה המוגנת בפטנט ומאפשרת להחדיר Coolwaves באופן סלקטיבי לתאי השומ באמצעות גלי מיקרו ממוקדים לרקמת השומן התת־עורית, כך ששכבת הדרמיס (העליונה) נשמרת מפני חימום ולא נגרם שום נזק לרקמת העור בזמן הטיפול. המטפלת עוברת על האזור הרצוי בגוף בעזרת ידית, הגלים מתכווננים על תאי השומן בגוף, חודרים לעור עד לעומק של 3.5-4 ס"מ, ובשילוב של חימום הורסים את תאי השומן באזור המטופל.

הטיפול מיועד לכל האזורים בגוף, ולכל מי שמפריעים לו מצבורי שומן בגוף, בין אם אזורים קטנים כמו קו חזייה, איזור קטן בבטן, ובין אם זה צלוליט בישבן או בירכיים, ועובד נפלא על איזור צוואר.

השגת תוצאות תלויה מאוד בגיל המטופל ובמצב השומן, אבל לפחות 4 טיפולים, ולאחר מכן תחזוקה של טיפול חד שנתי.

מחיר: החל מ-4800 ל-4 טיפולים, ב-ALOKINO

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

SCHWARZY

מכשיר ממריץ לעליית מסת השריר ומיצוק הגוף בעל טכנולוגיה שמאפשרת לנצל את מקסימום היכולות של הגוף מעבר ליכולות הפיזיולוגיות שלו ולהפעיל את השרירים בעצימות גבוהה מהעצימות אשר ניתן להגיע אליה באימון כושר רגיל. התהליך גורם לשריפת יתר של השומנים בגוף במקומות שמתמקדים בהם.

מיועד לכל מי שמעוניין לחטב ולמצק את הגוף ומתמקד בשומנים שיהיה מאד קשה להעלים גם עם פעילות ספורטיבית מאומצת. המכשיר מחזק בהדרגתיות וללא מאמץ באמצעות גירוי עצבי, המתקשר עם הרקמות השריריות וגורם להתכווצות. לאחר מספר מפגשים הוא מגביר את טונוס ונפח השרירים, משפר את היציבה, שורף שומנים ומפסל שרירי בטן, זרועות ידיים, ישבן וקו המותניים.

התוצאות נראית לעין כבר מהטיפול הראשון, וטיפולי התחזוקה נצרכים בהתאם למצב הגוף.
מחיר טיפול יחיד/סדרה החל מ-4800 ל-12 טיפולים, ב-ALOKINO

לא סקסי בכלל - האם את יוצאת עם ילד מגודל?

בודי סלים

ליראק. אסף לוי,
ליראק/אסף לוי

זהו מכשיר ביתי, שיועד לשימוש יומיומי בשילוב עם סרום מתאים - לטשטוש צלוליט, החלקה ומיצוק העור. הערכה כוללת גלגלת חיטוב וקרם-סרום מרוכז לעיסוי ומריחה באזורים עם צלוליט - אגן, ירכיים, ישבן, בטן, זרועות. מיועד לנשים וגברים הסובלים מצלוליט, ולא מתאים לנשים בזמן הריון.התוצאות מתחילות להיראות אחרי טיפול של חודש ימים, פעמיים ביום. ניתן לחזור על הטיפול אחת לחצי שנה, ולהמשיך למרוח את הסרום בין הטיפולים.

מחיר הערכה לחודש ימים: 299 ש"ח, ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

AiGAiN

אייגן - aigain - מכשיר קוסמטי רפואי. עדי אורני,
אייגן - aigain - מכשיר קוסמטי רפואי/עדי אורני

AiGAiN הוא מכשיר גלי רדיו ביתי למיצוק עור הפנים והפחתת קמטים, מבוסס על טכנולוגיהשל בינה מלאכותית. אייגן הינו מכשיר לשימוש אישי שמתאים לכל סוגי העור, הוא נייד וניתן להשתמש בו בכל מקום ומכל זמן (בצפיה מול הטלוויזיה, בהליכה, בחופשה וכו'). אורך הטיפול המומלץ לכל אזור הוא 3 דקות בלבד וניתן להשתמש בו מידי יום, על מנת להגיע לתוצאות מהירות ויעילות. המכשיר נוח ובטוח לשימוש בזכות הבינה המלאכותית,שלומדת את מאפייני העור של המשתמשת בזמן אמת, מטיב ומדייק את הטיפול כך שיעילותו גוברת משימוש לשימוש. לאחר השימוש וכתוצאה מתגובת העור לחום, העור יראה מתוח וזוהר יותר למשך מספר, וכהשפעה לטווח הארוך- הוא יפחית קמטים קיימים וימצק את עור הפנים כתוצאה מטיפול עקבי של 6-8 שבועות. בנוסף השימוש באייגן מסייע גם כהשפעה מניעתית במניעת היווצרות קמטים חדשים. לתחזוקה לאחר כחודש יש לעבור לשימוש של 3 פעמים בשבוע.

מחיר: 2496 ש"ח, ניתן להשיג באתר

3 דקות, בבית: מכשיר מתיחה ומיצוק פנים שאשכרה עובד

Renuvion

רינוביאן. חו"ל,
רינוביאן/חו"ל
רינוביאן. חו"ל,
רינוביאן/חו"ל

מכשיר ה-Renuvion הוא הטיפול היחיד באישור FDA למיצוק והידוק משמעותי של העור לאחר ניתוח שאיבת שומן, מאחר ומדובר בטיפול להידוק עור רפוי בטכנולוגיית פלזמה (גלי רדיו וגז הליום) לשימוש בחדרי ניתוח בלבד.

המכשיר מבוסס על טכנולוגיה ייחודית הנקראת אנרגית פלזמה המשלבת שימוש בגז הליום יחד עם גלי רדיו מתחת לעור, המאפשרת עיצוב מחדש של רקמות העור בזמן פרוצדורות ניתוחיות לעיצוב הגוף, כמו למשל שאיבת שומן.

במהלך הטיפול עצמו, האזור מתחמם באופן מהיר במיוחד, במהלכו מתבצע הידוק של שכבת העור לשכבת השריר עצמו, והוא מתאים לאנשים בעלי משקל תקין, הסובלים מעור רפוי באזורים שונים, בשל הריונות/ לידות או ירידה במשקל, או כאלה שמפאת הגיל סובלים מעור רפוי (לא תמיד בליווי עודפי שומן), למשל באזור הזרועות או הבטן.

התוצאה עצמה נראית כבר במהלך הטיפול, אולם התוצאה האופטימלית מתרחשת כמה חודשים לאחר מכן ומגיעה לשיאה לאחר כ- 6 חודשים, וכיוון שכיווץ העור נעשה באפן מיידי, בטיפול אחד בלבד. התוצאות נשמרות למשך שנים רבות, וגם זמן ההחלמה מההליך קצר יחסית ביחס לניתוחי גוף סטנדרטים המערבים חיתוך עור ו/או שאיבה קונבנציונלית. הטיפול מתבצע בחדר ניתוח על ידי מנתחים פלסטיים מורשים בלבד.

מחיר: מכיוון שמדובר בטיפול שלרוב משולב בסיום ניתוח שאיבה, המחיר שלו עלול להיות כ20% מהמחיר הכולל את הניתוח עצמו.

מורפיאוס 8

מורפיאוס. חו"ל,
מורפיאוס/חו"ל
מורפיאוס. חו"ל,
מורפיאוס/חו"ל

מורפאוס הוא טיפול מדובר בימים אלו בתעשייה ובכלל, כי הוא הטיפול שעושה בימים אלו קים קרדשיאן בבטן שלה, והתוצאות בהתאם (אצלה בסטורי). בשילוב עם מכשיר נוסף בשם אקוטייט, יש גם הליך להצערת אזור העיניים והפתרון לשקיות מתחת לעיניים - ללא הזרקה או ניתוח כירורגי. ההליך מטפל בשומן שיוצר את השקית מתחת לעין וממיס אותו, מה שעד לאחרונה היה ניתן לבצע רק כפעולה ניתוחית. השימוש בגלי הרדיו בטוח ומבטיח את המיצוק וההידוק לאזור המטופל לאורך זמן. למכשיר ידית מותאמת גוף, וידית מותאמת פנים.

כיון שהתהליך מתבצע בהרדמה מקומית או אלחוש קל, ניתן כבר בתום ההליך להשתחרר הביתה, לחזור לשגרה תוך זמן מנוחה קל, והתוצאה נראית לעין באופן מידי, אך משתפרת מאוד עם הזמן והמראה האופטימלי מגיע לשיאו לאחר חצי שנה ממועד הטיפול.

מחיר סדרה החל מ-8000 ש"ח

Oxypod Detox

גנאו. גנאו,
גנאו/גנאו

הטכנולוגיה הראשונה מסוגה בעולם להגברת אספקת חמצן מתוך העור עצמו, שמאיצה באופן משמעותי את איכות הספיגה וההחדרה של רכיבים פעילים מזינים לעור. הפטנט מבוסס על יצירת זרימת החמצן מבפנים בצורה טבעית באמצעות "אפקט בוהר". כאשר קפסולה ייעודית באה במגע עם הג'ל הייחודי המכיל רכיבים פעילים טבעיים, מתקבלת תסיסה מיוחדת על פני העור המעודדת תגובה מיידית. TriPollar RF, הטכנולוגיה השנייה, היא ידית גלי רדיו עוצמתית שמטרתה מיצוק העור, הפחתת קמטוטים ועידוד ייצור קולגן. והטכנולוגיה השלישית היא Ultrasound, שתחדש את העור ותעצים את ספיגת החומרים הפעילים.
התוצאות נראות מיידית לאחר טיפול ראשון, ונשמרות באמצעות תחזוקה קבועה.

מחיר טיפול יחיד: 600- 800 ש"ח.

סופטוייב. חו"ל,
סופטוייב/חו"ל

SOFWAVE

מטרת המכשירהיא למצק את עור הפנים והצוואר, להרים את הגבות והסנטר, לשפר את נראות העור ללא פרוצדורה פולשנית, בטיפול אחד בלבד, וללא זמן החלמה נדרש. טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג של המכשיר SUPERB™ - Synchronous Ultrasound Parallel Beam מבוססת קרני אולטרסאונד ומאושרת ע"י ה-FDA למיצוק עור הפנים והצוואר, ולהרמת הגבות והסנטר.

המכשיר פועל על אנרגיית אולטרסאונד העוברת במדויק דרך שכבת העור החיצונית, מחממת בטמפרטורה הנכונה ביותר את רקמת העור במרכז הדרמיס, בעומק 1.5 מ"מ ובכך מונעת פגיעה ברקמות שומן, עצבים ושריר, זאת כדי לעורר יצירת סיבי קולגן חדשים המצעירים את העור. במקביל מנגנון הקירור המשולב במכשיר, הנקרא SOFCOOL™, מגן על שכבת העור העליונה ומבטיחה שלא ייגרם נזק או כוויות. מיועד לטיפול בקמטים, חידוש, מיצוק ושיפור עור הפנים והצוואר. תוצאות נראות החל מהטיפול הראשון ועד 3 חודשים עד לתוצאה מקסימלית, הנשמרת שנה-שנה וחצי. ללא צורך בטיפולי תחזוקה.

מחיר טיפול: 6,000-8,000 ש"ח

HOLLYWOOD SPECTRA

טיפול יופי אינסטנט, בלייזר במקרה של הספקטרה הלייזר לא פוצע את העור ולא דורש תקופת החלמה וללא תופעות לוואי- מה שיכול מאוד להתאים להרבה מאוד נשים שרוצות שינוי מהיר בפיגמנטציה ללא תופעות לוואי. ההלוויד ספקטרה משתלב היטב בתכנית שילובי מיכשור לקבלת תוצאה אפקטיבית יותר. היתרון הבולט שלו זה היעילות והבטיחות ביחס לטיפולים קודמים. הטיפול משפר מרקם עור, מטפל סימני שמש וגיל, פותר אדמומיות ואקנה ומשפר את גוון העור.

התוצאות נראות אחרי שלושה שבועות. יש לבצע 4 טיפולים לפחות כדי לקבל בוסט לעור הפנים, אחת לחודש כל טיפול.

מחיר טיפול יחיד/סדרה 1500 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully