אייגיין - בי קיור לייזר. עדי אורני,
עדי אורני

3 דקות, בבית: מכשיר מתיחה ומיצוק פנים שאשכרה עובד

10.9.2022 / 10:56

יש הרבה דרכים להצערת עור הפנים, אבל אין הרבה שכל אחת יכולה לעשות בבית, שלא מבזבזים זמן, לא צריך להחלים ממנו, וגורמים לסביבה לשאול אותך הרבה שאלות. תכירו את המכשיר הביתי למיצוק עור הפנים, שאשכרה עובד

אי אפשר לומר שאני אדישה לעניין התבגרות, אוקיי? להתבגר זה מבאס תחת, כולל מה שקורה לתחת. אבל בעוד את חלק הגוף הזה לא רואים כל יום כל היום, שינויים שמתרחשים בחלקים הכי חשופים שלנו, הפנים והשיער - יכולים ממש לשאוב מאישה את שמחת החיים. נשמע שטחי? ובכן, זה ממש לא. בימים שנראים טוב אוטומטית מרגישים יותר טוב, מקבלים מחמאות שמרימות את מצב הרוח וגורמות לך לחייך, חיוך גורם לך להיראות טוב יותר, להרגיש טוב יותר - נוצר אפקט מעגלי של הרגשה טובה, שעובד מבחוץ פנימה ולהיפך.

תחום האנטי אייג'ינג התפתח רבות לאחרונה - טיפולים פולשניים יש המון - ניתוחי הרמות פנים, חוטים, חומצות, בוטוקסים, וגם בגזרת המכשירים יש כמה מוצלחים ביותר של לייזר, גלי רדיו, ותדרים שונים של אור. הם עובדים, אבל הטיפולים יקרים, ולרוע המזל מדובר בטיפולים שדורשים תחזוקה תמידית. אי אפשר לעשות שלושה טיפולים ולהפסיק, בדיוק כמו שאי אפשר לעשות שלושה אימוני ספורט ולהפסיק - לצערי החיים לא עובדים ככה. גם בטיפוח הפנים אין קסמים.

מכשירים ביתיים יעילים, לעומת זאת כמעט ואין. ניסיתי כמעט את כל המכשירים הביתיים אבל מאחר ואת הטכנולוגיה במלוא העוצמה אי אפשר לשים בידיים של לקוחה רגילה, אלא רק בידיה של מטפלת מוסמכת - המכשירים הביתיים לרוב חלשים מכדי לתת תוצאות שנראות לעין - אז בשוק יש הרבה מכשירים שלא יזיקו, אבל גם לא ממש יועילו. יצא לי להשתמש בכמה סוגים של מכשירי טיפול ביתי, ובאחד אפילו ראיתי תוצאות, אבל קחו בחשבון שגם הייתי צעירה ביותר מעשור, וגם - התוצאות היו מזעריות - אמנם אני ראיתי אותן, אבל אף אחד אחר לא.

אייגיין - בי קיור לייזר. עדי אורני,
מה זה? מסיבת מיצוק?/עדי אורני

תכירו את המכשיר החדש של בי קיור לייזר (כן, אלה מהמכשירים נגד כאבים) - טיפול ביתי למיצוק עור הפנים והפחתת קמטים בטכנולוגיית RF מבוססת בינה מלאכותית - AI. קוראים לו AiGAiN, שתי האותיות הראשונות בשם מרמזות על הבינה המלאכותית שיודעת להתאים את הטיפול באופן אישי לפי סוג העור, עוביו, וצרכיו, ולכן העוצמה הפוטנציאלית שלו יחסית גבוהה. בזכות ה"תרמוסטט" המכשיר נוח ובטוח לשימוש. המכשיר מודד את הטמפרטורה בתוך האלקטרודות בכל רגע נתון לבטיחות מקסימלית וטיפול שמסייע בהפחתת הופעתם של קמטים חדשים ובהחלקת קמטים קיימים תוך מיצוק ושיפור מראה עור הפנים. בנוסף, בזכות יכולות הלמידה של הבינה המלאכותית, אייגן לומד את מאפייני העור של המטופלת בזמן אמת, ומדייק את הטיפול כך שיעילותו גוברת משימוש לשימוש.

את המכשיר קיבלתי לסקירה מהחברה בספקנות גדולה - מצד אחד אני תמיד מוכנה לנסות את הדבר הבא, מצידי אני מורחת על עצמי נוזל לשימור מומיות - באמת שלא אכפת לי, פשוט אחרי נסיונות קודמים לא תליתי בו תקוות גדולות. מצד שני, שלוש דקות לאיזור - שווה לנסות.

המכשיר קטן, נוח, קל להפעלה ומגיע עם בקבוק של ג'ל מוליך שבלעדיו אי אפשר להשתמש במכשיר (בלי לקבל כוויה, כאילו). יש לו כפתור הפעלה, כפתורי מינוס ופלוס להגברת והנמכת העוצמה וכפתור הפעלת סשן שעליו לוחצים אחרי שקבעת את העוצמה הרצויה. כשהאור הכחול מתחיל להבהב, המכשיר עובד, וכשהטיפול הופך למיטבי הנורה תמשיך להבהב בצבע ירוק. כל זה יתרחש במשך שלוש דקות בהן אני עוברת בתנועות מעגליות על האיזור שבחרתי לטפל בו. בסוף הטיפול המכשיר משמיע רטט קצר ונכבה. מושחים את האיזור הבא בג'ל, וממשיכים לשלוש דקות נוספות באיזור אחר.

אייגיין - בי קיור לייזר. עדי אורני,
יש אפקט "גיהוץ" מיידי/עדי אורני

את הטיפול אפשר לעשות בכל הפנים, ותוצאות נראות לעין כבר אחרי טיפול אחד - לטיפול יש "אפקט סינדרלה", שמצוין לאירועים מיוחדים, לפני האיפור, וגם אפקט מיצוק של טווח ארוך יותר. במידה וממשיכים לטפל באופן קבוע, אחרת התוצאות ייעלמו עם הזמן.

מומלץ להתחיל עם טיפול יומי בשבועות הראשונים עם המכשיר, ולעבור לשלושה טיפולים בשבוע. מאחר וכל הטיפול כולו לוקח דקות, גם אם עוברים על כל הפנים זה לא יותר מ-12 דקות מבוזבזות (למען מטרה נעלה). אני הלכתי על שש דקות יומיות לשני איזורים - לחיים תחתונות וקו לסת. מעבר לחימום שמזרים את הדם ומרענן את הקומפלקשן במיידי, יש למכשיר מעין אפקט מגהץ שעושה טוב על הנשמה, ובמשך כמה שבועות השתמשתי ונהניתי אבל לא עפתי. התעופה התחיל קצת יותר מאוחר, אחרי שלושה שבועות של שימוש קבוע.

בשבוע הרביעי לאייגן, התחילו להגיע שאלות מהוססות -"תגידי, מה עשית בפנים? בוטוקס?", ואז המחמאות, החל מ"את נראית מעולה לאחרונה, מה עשית?", המשך ב"איך זה שהעור שלך נראה ככה בגיל 50?", וכלה ב"איזה מייק אפ יש עלייך, אני רוצה לקנות אותו גם". ככה זה כל יום כמה פעמים, בכל מקום, כבר שבועיים, וזה כל כך כיף! לא רק שהפנים מוצקים יותר, אלא שהעור מתוח יותר והמרקם שלו השתפר, ואני מוכנה להישבע שגם חלק גדול מהנטייה לאדמומיות נעלם והולך עם כל שבוע של שימוש.

אם התחושות שלי כנסיינית יכלו להיות מוטות, כי אני רואה שינויים שהסביבה לא רואה, וכי בא לי שזה יעבוד - התגובות של הסביבה שכנעו אותי סופית שזה לא המקרה כאן. אייגן הוא מהמכשירים הביתיים היחידים שבאמת באמת עובדים.

אייגיין - בי קיור לייזר. עדי אורני,
אייגיין - בי קיור לייזר/עדי אורני

רוצים גם? מחיר השקה: 2480 שקלים (במקום 2980 שקלים) + בקבוק ג'ל במארז, להשיג באתר

לקבלת ייעוץ אישי ופרטים נוספים 8212*

לעוקבות SHEEE בלבד: על כל רכישה הטבה של 100 שקלים הנחה (2380 במקום 2490 ₪) וועל כל רכישה 2 בקבוקי ג'ל בשווי 300 שקלים, בנוסף לבקבוק הג'ל שמגיע בכל מארז. תוקף ההטבה: עד 30.9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully