נשים באתר סקי. ShutterStock
ShutterStock

החלה עונת הציד: הסודות המלוכלכים שמסתתרים באתרי הסקי

2.12.2022 / 10:47

הם אומרים לבת הזוג שיהיה לה משעמם, טסים "עם חברים" וחוגגים עם המקומיות. אתרי הסקי היוקרתיים משמשים חממה לבגידות של גברים נשואים, אבל הרבה נשים כבר הבינו את השטנץ ושוכרות חוקרים פרטיים. במקרים לא מעטים, הטיסה חזור תכלול כרטיס לרבנות

דצמבר 2021, אתר הסקי 1850 Courchevel שבצרפת, שנחשב לאחד מהיעדים הנחשקים, גם ע"י האלפיון העליון בישראל. ד', תעשיין אמיד ביותר ששמו מככב לעיתים קרובות במדורי הרכילות, הגיע לנפוש שם עם מספר חברי ילדות. "יהיה לך משעמם, אף אחד מהם לא בא עם אשתו. תישארי בארץ. עדיף לך", אמר לבת הזוג שלו.

משהו הדליק לה נורה אדומה: "בדיוק חברה שלי סיפרה לי על בעלה שטס לאספן בארה"ב ונתפס שם בוגד ואמרתי לעצמי - אולי גם בן הזוג שלי תופר בחורות צעירות? אז עשיתי מה שהיא עשתה - שכרתי חוקר פרטי שנצמד לבעלי ולחבורה שלו. מה שהוא צילם, השם ישמור", היא מספרת "תמונות שלו מתחרמן עם מישהי בגיל של הבת שלו. גם החברים הבוגדניים שטס איתם, גועל נפש, חבורה של גברים בני 60 שתופרים נערות בנות 20".

ונפרדת ממנו לאחר שגילית שהוא שיקר לך בלי להתבלבל 'והתחכך' עם צעירות? שאלנו. "הוא לא בעלי ובכל מקרה יש ביננו הסכם ממון, אז בלעתי את הצפרדע והשבעתי אותו שלא יבגוד בי יותר".

בימים אלו נפתחת עונת הסקי, ובמקביל גם עונת הציד. אין מדובר חלילה על ציד בעלי חיים, אלא על מסע פיתויים של גברים ישראלים אמידים, שטסים לאתרי סקי יוקרתיים ביותר, בין היתר בשביל לבלות הרחק מעיני נשותיהם שנותרות בישראל. להן מספרים הבעלים כי הם טסים לחופשה מהוגנת עם החברים על מנת לשפר את מיומנות הגלישה ולשהות בפסגות הרים מושלגות ומהפנטות, אך בפועל, חלקם מגיעים לשם בשביל סיבה נוספת - בחורות אירופאיות צעירות, תיירות או תושבות אותה מדינה, שממתינות בכיליון עיניים לבואם של הגברים עם הכיסים העמוקים. הם רוכשים להן תכשיטים, מזמינים אותן למסעדות יוקרה ושופכים עליהן אלפי יורו על בזבוזים נוספים, לעיתים הרבה יותר. וכן, לא מדובר רק על ישראלים, אולם משיחות שקיימנו עם גורמים בתעשיית תיירות הסקי, מספרם לא נמוך כלל.

נשים באתר סקי. ShutterStock
יש מקומיות? בואו נחגוג. אילוסטרציה/ShutterStock

ינואר 2022, קורטינה ד'אמפצו, איטליה. אחד מאתרי הסקי היוקרתיים והידועים ביותר בעולם, מקום מפלט ונופש ללא מעט מיליונרים כבדים שנוהגים לפקוד את המקום מדי שנה. גם י', יהלומן ישראלי עשיר מאוד, ששווה על פי הערכות למעלה מ-100 מיליון דולר, הגיע לשם בשנה שעברה. "אני טס לנקות קצת את הראש", סיפר לאשתו "אפגוש שם חבר מקומי, יהלומן, כך שלא אהיה בודד". היא עצמה לא חסכה במחמאות כלפי בן זוגה: "בודד? החרא הזה והחבר המקומי שלו שכבו שם בערך עם כל דבר שזז", סיכמה. במקרה הזה, הייתה זו אשתו של חברו האיטלקי ששכרה חוקר פרטי מקומי, ששלח את הצילומים המפלילים.

בנקודה זו, יש לציין, כי מסיבות פרועות מתקיימות גם באתרי סקי שאינם נמנים עם עילית האתרים בעולם ולא מעט ישראלים בני מעמד הביניים טסים מדי שנה להתהולל. כך, למשל, האתר אישגל (Ischgal) באוסטריה מציע בין היתר מסיבות ראווה ומארח גם אמנים בקנה מידה לאומי כדוגמת ריהאנה ואלטון ג'ון. גם העיירה האיטלקית 'ליביניו' ידועה כמוקד משיכה לצעירים, בה יש מועדוני ריקודים סוערים. למעשה, לא חסר אתרי סקי שמציעים חוויות הוללות ומסיבות פרועות, אולם הם מפרסמים זאת בריש גלי ולא מעמידים פנים.

אחת ולתמיד - מאיפה הגיעה המילה גזלייטינג?
אישה חזקה או מועצמת פייק? הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש

"יש לא מעט אתרי סקי יוקרתיים שמאפשרים לבחורות מקומיות להיכנס אליהן בחינם, רק בשביל שיהיו לחם שעשועים לגברים בגיל העמידה שמחפשים מפלט מבת הזוג הקבועה שלהם", מציינת סוכנת נסיעות ותיקה, שמתמחה בטיולי סקי, "אל תכניס את השם שלי ובטח לא של הסוכנות שלי, אני שומרת על דיסקרטיות מלאה, היא מבקשת ומוסיפה "הקהל שלי מונה גברים מאוד אמידים, מנהלי חברות, גורמים בכירים בבנקים, ומטאורים בשוק ההון המקומי. הם טסים לאתרי סקי ולא ליעדים של תיירות מין, בשביל שהאישה לא תחשוד. פעם הם היו נוסעים לתאילנד או למרוקו, שגם שם יש המון מקומיות איתן אפשר להשתעשע עבור כסף, אבל זה הפך להיות שקוף לנשים הישראליות. מעטות יחשדו שבן הזוג שלהן וראש המחלקה בבנק בו הוא עובד יטוסו לחופשת סקי בשביל לפרוק מתח מיני, אבל זה קורה כל הזמן".

אתר הסקי קורשבל. ShutterStock
מה מסתתר מאחורי השלט? אתר הסקי קורשבל 1850/ShutterStock

החוט המקשר בין הנשים הנבגדות לבעליהן ההוללים עובר דרך החוקרים הפרטיים, שנשכרים לרוב על ידי נשות המאיון והאלפיון העליון בישראל לאחר שהתעורר אצלן החשד. נדגיש זאת שוב, גם גברים שמשתייכים למעמד הביניים טסים לאתרי סקי בשביל להתחכך עם נשים ולפרוק כל עול, אולם קיים הבדל נוסף - בראיות שיושגו. "אישה ישראלית שמשתייכת למעמד הביניים, שחושדת כי בעלה טס לחופשת סקי עם חברים בשביל להתפרע מינית, לרוב לא יכולה לממן חקירה פרטית צמודה, ואין במסוגלותה להשיג ראיות מפלילות", מסבירים גורמים בפירמת 'ארי חקירות ומודיעין עסקי', שמובילה לא מעט חקירות מורכבות בתיקי גירושים, "עלות חקירה כזו, כולל מימון השהייה בחו"ל ומעקב צמוד אחר הגבר, מגיעה בקלות לעשרות אלפי שקלים".

סן אנטון (St Anton) אוסטריה, ראשיתה של שנת 2022. גורם בכיר ומוכר מאוד במערכת הבנקאות בישראל מגיע לחופשה עם שניים מחבריו הקרובים - האחד מנכ"ל של חברה גדולה מאוד, והשני - רואה חשבון שעומד בראש פירמה מוכרת ביותר. שלושתם חצו מזמן את גיל 60, נשואים בעושר. ומה לגבי החלק של "נשואים באושר"? בעת הקרובה, תונח על שולחן הרבנות בתל אביב,בקשה לפתיחת תיק גירושים. העילה? ראיות חד משמעיות, או אם תרצו, צילום וידאו בו נצפה הבנקאי יושב במועדון ועליו רוכנת בחורה, מזיזה את הישבן בקצב.

הראיות לבגידה, אגב, לא מגיעות רק מצילום או הסרטה של הגברים בעת שהם באים במגע קרוב עם נשים, אלא גם ממתנות שחלקם רוכשים למאהבת. כמעט בכל אתר סקי של האלפיון העליון יש בצמוד חנות תכשיטים שמוכרת פריטים, חלקם מגיעים לעשרות אלפי יורו. ש', קבלן אמיד מאוד, בילה בשנה שעברה עם בחורה צעירה, אותה דווקא הכיר בישראל. השניים חגגו בסנט מוריץ בשוויץ - אחד מייעדי הסקי הנחשקים בעולם. ברגע של חוסר תשומת לב, או שהייתה זו נאיביות, הוא גיהץ את כרטיס האשראי בסכום 'פעוט' של 15 אלף יורו. את אשתו הוא 'מרח' עם סיפור על פיו הוא כלל טס לנסיעת עסקים בסין. כחודש לאחר מכן, היא הגיעה למשרדו במגדל אלקטרה בתל אביב, ובעודו משוחח עם המזכירה בחדר הסמוך, הבחינה האישה בפירוט כרטיס האשראי. מכאן ועד למדרגות הרבנות בתל אביב הדרך הייתה קצרה.

גברים מבוגרים בוגדים. ShutterStock
קונים תכשיטים ולבסוף גם זה מתגלה/ShutterStock

ועכשיו נותר להבין, איך יתכן שחקירה פרטית, אף שנמשכת מספר ימים, מאמירה לסכומים של עשרות אלפי שקלים? בחברת ארי חקירות ומודיעין עסקי מסכמים: "בשביל להביא מארג ראיות מוצק, שאינו משאיר מקום לפרשנות, נדרש לרוב לשלוח לאתר הסקי צוות של עוקבים מיומנים, שמצוידים במערכות צילום סמויות וציוד ריגול אלקטרוני ברמה מאוד גבוהה. תוסיף לכך את עלות השהייה, הטיסות וכל ההוצאות הנלוות והגעת לסכומים לא פעוטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully